De EU

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: De EU

Bericht door romo » 01 okt 2015, 11:36

http://www.volkskrant.nl/buitenland/dui ... ~a4154029/" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 01 okt 2015, 12:02

gezellig...
hoorde laats al "immigranten" :ongeveer als: klagen dat het koud was...en dat was een paar weken terug terwijl de winter nog moet komen :lol:
Al die mensen die niet mee willen werken en de illegaliteit induiken bv zonder paspoort e.d. en 'kwaad' in de zin hebben of gewoon hun beestengedrag in het westen voortzetten, kunnen zo makkelijk aan het toezicht ontsnappen, immers grenzen wijd open en geen of weinig controle.
Ja controle voor de mensen die meewerken aan inschrijving e.d.

Ook zo mooi iets, die mensen wat over het algemeen het gevaarlijkst zijn op de weg...
die hebben vrij spel in NL, wordt niks mee gedaan, niet met boetes oid omdat het ze te veel moeite kost?
zag gisteren op TV daar werd het heel anders vermeld dan in vele nu online komende artikelen, dat doen ze net als bij die "immigranten' dat mag niet in het nieuws komen hoe het ging, anders komt het volk in opstand oid...
Ze hadden nog alle gegevens e.d. maar toen RTL dat opvroeg werd alles snel vernietigd onder het mom van...
terwijl ze al jaren oid verzameld hadden.
De brave burger maar betalen...veel rechtsongelijkheid, van bejaarden en trouwen Nederlanders is het makkelijk plukken immers dig gegevens en al een knopdruk away.
Een groot aantal foto's van verkeersovertredingen die door buitenlanders zijn begaan, is onlangs vernietigd door het ministerie van Veiligheid en Justitie. Het gaat om alle boetes voor voertuigen uit onder meer Oost-Europa en de Baltische staten.

Opvallend, want er zijn aanwijzingen dat juist de bestuurders uit die landen vaak bij zware ongevallen zijn betrokken, blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws.

Nog altijd kunnen bestuurders van voertuigen die niet uit Nederland of een van de vier zogenoemde 'verdragslanden' komen, geen boete ontvangen als zij ergens geflitst worden. Nu blijkt uit een brief van het ministerie van Veiligheid en Justitie dat de foto's van deze verkeersovertreders gewist worden. Het gaat vermoedelijk om tienduizenden foto’s.

Gebrekkige registratie
In de afgelopen tien jaar vonden ten minste 15.000 ongelukken plaats waarbij buitenlandse voertuigen uit niet-verdragslanden zijn betrokken. Daarbij werden meer dan 2500 slachtoffers geregistreerd, onder wie in ieder geval 137 doden. Dat blijkt uit een analyse van cijfers van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. Vanwege gebrekkige registratie zijn lang niet alle ongelukken in deze cijfers betrokken.

Met bijna 7000 ongelukken staan de Poolse voertuigen op de eerste plaats van niet-verdragslanden. Uit die gegevens blijkt ook nog eens dat Poolse bestuurders, hoewel het om kleine aantallen gaat, vaker dan chauffeurs in Belgische of Duitse auto's betrokken zijn bij ongelukken waarbij ze te hard reden.
nog veel meer van dat over vooral Oostblokkers die het niet zo nauw nemen met.

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... vernietigd" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus

Bericht door Maus » 01 okt 2015, 18:49

Mooi stukje tekst wat André postte. :thumbup:
Wilders zal echter ook niet de oplossing zijn, ook hij is een marionettenpop, alleen dan in een vermakelijke karikaturele rol. Wilders is controlled opposition en houdt zich precies aan het script wat in het grote draaiboek geschreven staat.
Wat zich inmiddels in de wereld en voor ons van belang in Europa afspeelt, tekent zich steeds duidelijker af als de aanloop (of voorbereiding) voor WOIII.
Eerder heb ik al eens Albert Pike aangehaald, deze man heeft laat 1800 het één en ander op papier gezet...
http://beforeitsnews.com/alternative/20 ... 89996.html
(@ Robin; misschien is hiermee ook gelijk een deel van jouw vragen uit het Moongate-topic beantwoord. ;))

GTRene

Bericht door GTRene » 01 okt 2015, 22:43

jaaaaaaaa tekenen!

deze is makkelijk, alleen naam en email en klaar, niet zo ingewikkeld of veel gegevens geven als bij die voor meer zeggenschap.

http://www.pvv.nl/index.php/grenzen-dicht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

WJ

Bericht door WJ » 02 okt 2015, 08:02

Ik wil helemaal geen dichte grenzen, gewoon een fatsoenlijk immigratie/vluchtelingenbeleid.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 02 okt 2015, 09:39

Is dat een photoshopped 'poster' of serieus van de PVV?

Als de PVV zo leden wil werven(hoezeer ik grote delen van hun 'gedachtengoed' aanhang en waardeer) dan pas ik. Ik zie dat dit van hun is...Die vlag, die molen, dat weiland. Gatverdamme, serieus.

Kijk ik wil niet dat die ideologie uit 't MO e(nog meer) en stempel gaat drukken op deze 'vrije'(...) West EU cultuur/maatschappij.
Meer niet.

:coffee:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 okt 2015, 09:52

WJ schreef:Ik wil helemaal geen dichte grenzen, gewoon een fatsoenlijk immigratie/vluchtelingenbeleid.
nouja met dicht bedoelen ze net als vroegah...en dus beter gecontroleerd ook en natuurlijk afgewezen is er meteen uit, niet blijven rondhangen in NL, desnoods met harde hand, wie niet luisteren wil...

@Robin, je moet kiezen uit een paar kwaden in NL...steunen kun je in elk geval, dat bied wat tegengewicht en hopelijk strengere regels voor dat soort zaken e.d.
anders gebeurd het nooit of veels te langzaam, dus een beetje helpen dat te versnellen, in NL komt zo'n iemand nooit alleen te regeren, je hebt altijd honderden anderen, maar dan krijgen ze wel wat meer kracht om bij het woord te voegen zeg maar.

Robin

Bericht door Robin » 02 okt 2015, 10:20

Tja, weet ik René.
Ik ben een man van 'Wie betaalt bepaalt' (qua wetten/regels/ maatschappelijke voorzieningen etc) maar daarin insNederland zo ongeveer het aller allerberoerdste land in wat je kunt wensen. Tranentrekkend, dieptriest is nog positief. Waarom een 'kansloze'(zogenaamd zieke) zoveel recht geven op dit dat subsidie hier daar/uitkering/ik moet 2 jaar doorbetalen...UWV verplicht mij(als bedrijfje) vanalles en 't kost bakken geld,(gelukkig verzekerd) terwijl de vluchtelingen hier vanalles willen en op den duur ook nog krijgen. Hou de middenklasse hoog. De kansloze klasse die ook niet aan ons denkt mag doodvallen:)

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 02 okt 2015, 10:44

http://www.nu.nl/buitenland/4137289/ham ... anten.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het kan ook allemaal even een wet erdoor drukken.

Hielke

Bericht door Hielke » 02 okt 2015, 11:15

Robin schreef:http://www.nu.nl/buitenland/4137289/ham ... anten.html

Het kan ook allemaal even een wet erdoor drukken.

Uit dat artikel: Bondskanselier Angela Merkel beloofde alle mensen die op de vlucht waren voor oorlogsgeweld, dat ze konden rekenen op opvang in Duitsland. Hierdoor ontstond verwarring en groeide de groep vluchtelingen die door Europa op weg was naar Duitsland.

Verwarring ammehoela! Duidelijker kon ze het niet zeggen. En de massa's kwamen!

En over Wilders valt veel te zeggen. Maar we hebben op het moment niks anders. Die petitie teken ik wel. Net zoals ik ik bij de laatste twee Tweede Kamer verkiezingen op Wilders gestemd heb. Niet om hem en zijn partij te laten regeren, maar om een signaal af te geven. Laat je het aan de heersende knuffelaars over dan weet je zeker dat je op het gebied van immigratie en integratie een doemscenario krijgt.

Andre

Bericht door Andre » 02 okt 2015, 12:17

Hamburg legt beslag voor migranten

http://www.telegraaf.nl/e/24566761" onclick="window.open(this.href);return false;

Inderdaad Robin het word al gekker. Er mag wat mij betreft wel grote opstand komen. hebben we hier al die jaren hard voor gewerkt.

Luco

Bericht door Luco » 02 okt 2015, 13:12

Sommige schreeuwen en blaten maar raak terwijl ze er nooit voor hebben gewerkt, lijken wel moslimmigranten :tooth:

Peric

Bericht door Peric » 02 okt 2015, 21:55

Je plaat begint over te slaan Luco..

Luco

Bericht door Luco » 02 okt 2015, 21:59

Nou Peric dan zou ik nog eens goed teruglezen in dit topic :thumbup:
Der is een plaat die al zon 5 jaar lang blijft hangen. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 02 okt 2015, 22:45

Peric schreef:Je plaat begint over te slaan Luco..
:clap:

Andre

Bericht door Andre » 03 okt 2015, 01:37

Duitsland gaat eerst naar de kloten! Daarna zullen wij in rap tempo ook volgen!

http://www.n-tv.de/mediathek/videos/pol ... 50926.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het word tijd dat we actie ondernemen. Miljoenen mensen staat voor de poorten dit kan je niet opvangen al wil je nog zo graag!

ik ben verre van een Wilders stemmer maar je hebt niet veel keus meer!,laat je protest horen bij de volgende verkiezeningen. Als we met deze aantallen doorgaan blijft er niks over van heel Europa!

Mensen zijn al dermate ver heen dat ze asielzoeker centra in de brand steken! Het word echt een teringzooi!

GTRene

Bericht door GTRene » 03 okt 2015, 10:10

gaat idd gegarandeerd mis, hele cultuur/geloof is levensgevaarlijk voor de westerse wereld zoals we die 'lang' geleden kenden.
ik weet nog goed zo'n 45 jaar geleden, toen bracht een Tante van mij een Turkse man mee naar ons huis, die bij hun in huis 'logeerde' zo'n arbeider dacht ik.

In die tijd als kind hadden we nog nooit zoiets gezien, behalve dan Ambonezen (hadden zo'n grote wijk aan het einde vd straat), moet je nu eens kijken in NL e.d. :shock:
Het/dat geloof en die cultuur wat veel (niet alle natuurlijk) van die mensen meebrengen en niet veranderen, sterker nog willen opdringen aan of onderwerpen of gebruiken in hun eigen voordeel, maakt een land als bv NL op den duur kapot zoals we het ooit kenden, dat is diep en diep triest.
Veel regels/wetten zouden scherp aangepast moeten worden zodat er een punt kan worden gemaakt en ze niet zo vrij zijn met die ideeën hier en zich wel 'moeten' aanpassen aan westerse gebruiken, je komt hier naar toe, pas je aan, laat die andere zaken in die landen waar ze thuishoren, ze destabiliseren de boel en EU leiders laten dat maar toe.

Peric

Bericht door Peric » 03 okt 2015, 11:45

Luco schreef:Nou Peric dan zou ik nog eens goed teruglezen in dit topic :thumbup:
Der is een plaat die al zon 5 jaar lang blijft hangen. :mrgreen:
Leg 's uit.. Ben niet zo slim..

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 03 okt 2015, 15:30

Het tuig/gelukzoekers kunnen de schijn niet langer ophouden. Al meer zal duidelijk worden waarvoor deze 'gasten' naar Europa komen. Met de dag zal de steun van de bevolking afnemen om dit tuig asiel te verlenen.
http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... c-drachten" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 03 okt 2015, 15:46

Gisteravond 'n gesprek met 'n vriendin van ons over dit allemaal.
Ze zei: Er zou bij wijze van eens een familielid van iemand van het kabinet/regering/koningshuis door dit soort lieden iets moeten overkomen: Dan worden er binnen 24h maatregelen getroffen.
Als 't kalf verdronken is dempt men de put, dat idee.

Ik zeg: verrek, daar had ik't laatst met André over.
Het volk in West EU wordt blootgesteld aan dit soort onzin en de regeringslieden in hun ivoren toren doen maar wat.

Leuke kanttekening: De vriendin die dit zei komt van Curacao en was meer dan redelijk gecharmeerd van Wilders' gedachtengoed, mede vanwege de vrouwonvriendelijkheid/discrimintatie van andere culturen/andersdenkenden/anders geaarden die de islam an sich met zich mee brengt.

Vond ik mooi om te horen. Had ik van haar dus niet verwacht, zo resoluut. Heeft ook 'n goeie baan, slimme meid.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 03 okt 2015, 16:09

Robin schreef:Gisteravond 'n gesprek met 'n vriendin van ons over dit allemaal.
Ze zei: Er zou bij wijze van eens een familielid van iemand van het kabinet/regering/koningshuis door dit soort lieden iets moeten overkomen: Dan worden er binnen 24h maatregelen getroffen.
Als 't kalf verdronken is dempt men de put, dat idee.

Ik zeg: verrek, daar had ik't laatst met André over.
Het volk in West EU wordt blootgesteld aan dit soort onzin en de regeringslieden in hun ivoren toren doen maar wat.

Leuke kanttekening: De vriendin die dit zei komt van Curacao en was meer dan redelijk gecharmeerd van Wilders' gedachtengoed, mede vanwege de vrouwonvriendelijkheid/discrimintatie van andere culturen/andersdenkenden/anders geaarden die de islam an sich met zich mee brengt.

Vond ik mooi om te horen. Had ik van haar dus niet verwacht, zo resoluut. Heeft ook 'n goeie baan, slimme meid.

Single? :tooth:

Kroatië, daar gaat het ook lekker momenteel ...................

romo

Bericht door romo » 03 okt 2015, 16:12

Andre schreef:Duitsland gaat eerst naar de kloten! Daarna zullen wij in rap tempo ook volgen!

http://www.n-tv.de/mediathek/videos/pol ... 50926.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het word tijd dat we actie ondernemen. Miljoenen mensen staat voor de poorten dit kan je niet opvangen al wil je nog zo graag!

ik ben verre van een Wilders stemmer maar je hebt niet veel keus meer!,laat je protest horen bij de volgende verkiezeningen. Als we met deze aantallen doorgaan blijft er niks over van heel Europa!

Mensen zijn al dermate ver heen dat ze asielzoeker centra in de brand steken! Het word echt een teringzooi!

Respect voor een nota bene SPD (!!) notabele, die dit keer eens niet verblind is maar met een reëel verhaal komt !

romo

Bericht door romo » 03 okt 2015, 16:16

Intussen voortschrijdend inzicht bij de Duitse CSU/CDU;

http://www.faz.net/aktuell/politik/flue ... 37053.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Daaruit;

„Europa muss das Recht auf Selbstschutz haben“
„Die Grenze der Belastbarkeit ist überschritten“

En dat is toch een nuchtere, pragmatische, constatering op de 3e oktober ofwel de dag van de Duitse Eenheid, die vandaag haar 25e verjaardag viert....................

Gezien de Duitse invasie hier momenteel dacht ik even dat ze zelf gevlucht waren :tooth: :lol:

Hielke

Bericht door Hielke » 03 okt 2015, 16:42

Laat die Duitsers er maar mooi in gaar koken. Wat een stel überdwazen daar in Berlijn.

Heb altijd gedacht dat de contemporaine Duitsers weldenkende mensen waren, maar sinds die VAG bedriegerij en de bezopen uitspraken van Merkel betreffende asielzoekers blijkt het toch wat anders in elkaar te steken.

romo

Bericht door romo » 03 okt 2015, 17:02

Hielke schreef:Laat die Duitsers er maar mooi in gaar koken. Wat een stel überdwazen daar in Berlijn.

Heb altijd gedacht dat de contemporaine Duitsers weldenkende mensen waren, maar sinds die VAG bedriegerij en de bezopen uitspraken van Merkel betreffende asielzoekers blijkt het toch wat anders in elkaar te steken.

Das een beetje Donald Trump Style die precies hetzelfde zegt over Syrië; "Laat de Russen het toch fijn oplossen" Daarmede haarfijn aanvoelende dat er niemand in de USA op een intensivering (grondtroepen) van de oorlog daar zit te wachten.

Ik kan het met Hielke en Trump eens zijn in dit geval.

Trump gaat nog voor een verrassing zorgen in de VS, Merkel heeft haar politieke goodwill wel door de plee gespoeld gok ik...........

Plaats reactie