Ok, ik heb ook 22B gestemd.
Als het een RS was geweest de EVO denk ik.
Als ik de e30 niet gehad zou hebben de M denk ik.
En de Alfa, tsja, ezel -> steen -> één keer is wel weer genoeg.
EVO vind ik super, maar dat AYC maakt veel kapot.
Misschien dat het super is op echt smalle en verraderlijke B-weggetjes, geen idee, maar het is een beetje als een VDC dat niet uit kan, jammer van de rest van de auto gewoon.
M Coupé is super, maar qua rijden kun je het 99% op de e30 leggen, ook de manier van dwars gaan zoals JC beschrijft, precies identiek. 300pk op een e30 achteras is teveel, maar o zo leuk.

Alfa deed ook mee ja, fijn. Lege accu's op de oprit kennen we nu wel.
Blijft de 22B over.
Ja, ik heb al een Impreza, maar het verschil tussen een (niet helemaal) standaard GTT en dit is ZO enorm groot, dat is gewoon een totaal andere auto.