Ik dacht dat het aan m'n ouder wordende ogen lag. Gelukkig weet ik nu beter
https://youtu.be/jAcAMfwBRZY" onclick="window.open(this.href);return false;Skies Opened Like The End of Times in Escazu, Costa Rica!
Met onderstaand berichtGTRene schreef:dit is ook apart, supergaaf om mee te maken lijkt me.
https://youtu.be/jAcAMfwBRZY" onclick="window.open(this.href);return false;Skies Opened Like The End of Times in Escazu, Costa Rica!
En toen was ik er al weer klaar mee.Today, in Escazu Costa Rica - the skies opened up as if it were the end of times - It was truly a beautiful glimpse of what our God has in store for us on the day he comes back.
Niet noodzakelijkerwijs.Robin schreef:Maar als dit water is. Je hebt toch ook 'n atmosfeer of iets in die richting nodig?
Inderdaadromo schreef:Niet noodzakelijkerwijs.Robin schreef:Maar als dit water is. Je hebt toch ook 'n atmosfeer of iets in die richting nodig?
Ik vertaal atmosfeer even met de aanwezige druk. Voor een mens is een bepaalde, afgegrensde druk, een levensnoodzaak.
Kijk in de dieptes van de oceaan, daar leeft ook van alles en nog wat bij een druk die de capaciteit van je 116600 ver te boven gaat![]()
Volksstammen diabetici houden hun hart vast:)romo schreef:Maandag 28-09 17.30 NASA komt met belangrijk nieuws over Mars
romo schreef:Maandag 28-09 17.30 NASA komt met belangrijk nieuws over Mars
Bron: nu.nlOp Mars is bijna zeker vloeibaar stromend water aanwezig.
Dat meldt de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA maandag in een live uitgezonden statement.
Zout water zou in bepaalde periodes over het oppervlakte van de planeet stromen en geulen vormen.
NASA had al aangekondigd een "belangrijke wetenschappelijke bevinding" uit de doeken te zullen doen en een mysterie opgelost te hebben.
NASA doet al jaren onderzoek naar de aanwezigheid van water op Mars. In april concludeerden onderzoekers uit metingen die de Marsverkenner Curiosity had verricht dat op de planeet ook nu mogelijk nog vloeibaar water voorkomt.
Uit de metingen blijkt dat zich 's avonds in de bovenste vijf centimeter van de bodem een soort zoutlaag vormt die in de ochtend telkens weer verdampt.
Dus Pluto heeft blauwe lucht.