Over mijzelf in het kort,
Dennis , 28 jaar oud , recent werkzaam in de transport sector en vervent auto liefhebber.(en een hoop andere dingen

Allereerste auto was een saaie maar heerlijke volvo 4401.8i die ik zo'n 1,5 heb gereden.
Daarna het tijd werd voor een wat interessantere auto met meer nadruk op sportief rijden.
RWD was een pre dus ik kwam voornamelijk uit bij wat oudere bmw's.
De liefde voor de BMW e30 is op dat moment gaan groeien en heb in tijd dus ook mijn eerste BMW aangeschaft. Een 318is om precies te zijn.
Een fijne licht gebalanceerde auto met een toch wel redelijke pittige 4cil. wanneer het gas open staat.
Daarna een leuke e30 325i tegen te lijf gelopen en deze gekocht. Een bak meer vermogen en natuurlijk
een erg fijne motor met het mooie 6 cilinder geluid.
Dit verhaal is wel licht gecensureerd, alle reparaties en kleine dingetjes zijn in dit verhaal weggelaten om vermoeiing tijdens het lezen te voorkomen

Na de 2.5 ltr ben ik uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij een leuke diamantzwarte 318is.
Achteraf niet verwacht om deze te kopen ivm. minder vermogen , gebrek aan een mooi geluid etc.
Maar vanwege de goede wegligging(nieuw onderstel) en het speelse en lichte karakter van de 318is toch weer terug gegaan naar de 4 cilinder...
Om het verhaal af te maken... Die laatste keuze was ook n beetje op het vooruitzicht ingesteld om wat meer te gaan sparen om uiteindelijk een van m'n droomauto's te kunnen gaan aanschaffen. Een e36 M3.
Wat het natuurlijk extra leuk maakt als je van een lichte 4 cilinder weer overstapt naar een snelle 6cil.
In eerste instantie ging mijn oog vroeger niet zo veel uit naar e36's , met name vanwege het hoge ombouw en tupperware gehalte waar deze generatie helaas veel last van (heeft) gehad...
Maar na een aantal keer een echte originele M3 te hebben gezien en mogen rijden is deze auto aan me vast gaan groeien.
Een nette originele M3 is in mijn ogen in deze tijd een zeldzaamheid en een auto met een rauw en duidelijk karakter wat je niet veel meer terug ziet.
Na het bezichtigen van meerdere M3 waarbij mijn 1ste vereiste eigenlijk vooral lag op het vinden van een goede M3, zowel 3.0 als 3.2
is die interesse toch verschoven naar de 3.2 evo versie.
Hoewel ik het koppelverloop van de 3.0 lekkerder vind aanvoelen zijn de rest van de technische verbeteringen doorslaggevend geweest om toch meer naar een evo te gaan zoeken.
In het begin van dit jaar eindelijk een mooie evo in goede conditie uit eind ''97'' gevonden en met een big smile van oor tot oor naar huis gereden.
En toegegeven.... dat gebeurd nog steeds elke keer wanneer ik instap..

Genoeg gekletst , hier wat (amateur) foto's;