Rico v Velzen schreef:Tijdje terug hadden we een moderator meeting bij van der valk vianen, eten was gewoon prima. Macboy schoof 3 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 4 toetjes naar binnen. En dat kon allemaal uit omdat Wifi gratis was

Michel
tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...Mathieu schreef:Leuk, he! Racen
Ook zo'n dooddoener van ga dan maar racen op het circuitGTRene schreef:tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...Mathieu schreef:Leuk, he! Racen
Eh ja. Dan vraag ik me weer af hoe iemand in de WAO een M coupe Hartge betaald. Niet om het een of ander maar ik sta al versteld van de running cost van een M3, en dan heb ik toch geen slecht salaris.GTRene schreef:tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...Mathieu schreef:Leuk, he! Racen
Ik ben al 44 en heb heel lang gewerkt en een paar huizen met winst verkocht en meestal mij auto's ook, zo vul ik mezelf aan, inderdaad met de WAO kan ik niet rondkomen das een fijt, maar met mijn opgebouwde reserve en weinig uitgeven kan ik het doen, ik ga eigenlijk nooit uit eten koop geen dure kleding rook en drink niet, en koop verstandig auto's en en verkoop verstandig en op tijd die auto's weer :idea: ja jongens zelfs mijn familie kan het niet geloven, althans de eerste jaren, maar ik heb het bewezen dat het kan, al moet ik wel zeggen nu ik al 7,5 jaar alleen woon is het echt minder en heb oa een hypotheek verhoging niet via lenen dat kan ik niet vanwege WAO en te weinig inkomen maar via overwaarde, heb ook nog geld in mijn huis zitten...tja ik ga handig? om met geld, ik doe geen zwart werk of wat dan ook, immers anders kon ik ook wel werken, maar dure aoto's moet je gewoon all risk verzekeren enzo zodat je geld waar je mee rijd verzekerd is en soms lrijg ik hoge rente op een auto, en heb er ondertussen veeeeeeeeel plezier van!Bert ///M3 schreef:Eh ja. Dan vraag ik me weer af hoe iemand in de WAO een M coupe Hartge betaald. Niet om het een of ander maar ik sta al versteld van de running cost van een M3, en dan heb ik toch geen slecht salaris.GTRene schreef:tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...Mathieu schreef:Leuk, he! Racen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten