Prijzen circuit park zandvoort Absurd!!!!

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Michel P

Bericht door Michel P » 25 mei 2007, 13:48

Rico v Velzen schreef:Tijdje terug hadden we een moderator meeting bij van der valk vianen, eten was gewoon prima. Macboy schoof 3 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 4 toetjes naar binnen. En dat kon allemaal uit omdat Wifi gratis was :wink:
:lol: :lol: :lol: hij zit nu in Van der Valk Barcelona ;-)

Michel

Andre

Bericht door Andre » 25 mei 2007, 20:34

Willen jullie nog meer weten. Laatste nieuws uit de pitstraat.

CPZ sluit deals met banden fabrikanten. Elke slick die verkocht wordt in onze cup klasse daar gaat een pak euro s van naar CPZ.

De rijders maken de cup klasse als ze nou eens het geld bij de rijders terug brengen nee hoor. Gewoon aso zakken vullen over de ruggen van de rijders en sponsers.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 25 mei 2007, 20:41

En als jullie je eigen slicks bestellen, of is dat niet toegestaan?

Zijn trouwens niet de enige, Prins Techniek heeft ook een leuk monopoly en houd de prijzen ook lekker hoog.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 25 mei 2007, 20:47

Leuk, he! Racen :(

GTRene

Bericht door GTRene » 25 mei 2007, 22:05

Mathieu schreef:Leuk, he! Racen :(
tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...

RVV

Bericht door RVV » 26 mei 2007, 01:00

GTRene schreef:
tja, dat zei die rechter nog tegen mij, waarom ga je niet op het cirquit reacen met je wagen(nadat ik met die 255 gelaserd was in de nacht op lege snelweg) ik zei weet u wel wat at kost?? en onverzekerd en kans op schade en roekeloze andere rijders?? ik zeg als ik naar zandvoort zou gaan je zo al met al zo'n 4 a 500,-euro lichter kunt zijn en moet je geen schade rijden, ik zei weet u nog ik zit in de WAO en moet mezelf al aanvullen van reserve...tja toen was ie wel stil, kijk als ik nu rechter was en geld genoeg verdiende wist ik het wel...maar tis makkelijk praten maar gewoon niet te betalen als je weinig of minima hebt...
Ook zo'n dooddoener van ga dan maar racen op het circuit :roll:

Alsof iedereen een circuit in zijn achtertuin heeft liggen.

Andre met die banden, waardeloos.. helemaal als bandjes ook nog eens knappen :?

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 26 mei 2007, 03:27

GTRene schreef:
Eh ja. Dan vraag ik me weer af hoe iemand in de WAO een M coupe Hartge betaald. Niet om het een of ander maar ik sta al versteld van de running cost van een M3, en dan heb ik toch geen slecht salaris.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2007, 10:30

Bert ///M3 schreef:
GTRene schreef:
Eh ja. Dan vraag ik me weer af hoe iemand in de WAO een M coupe Hartge betaald. Niet om het een of ander maar ik sta al versteld van de running cost van een M3, en dan heb ik toch geen slecht salaris.
Ik ben al 44 en heb heel lang gewerkt en een paar huizen met winst verkocht en meestal mij auto's ook, zo vul ik mezelf aan, inderdaad met de WAO kan ik niet rondkomen das een fijt, maar met mijn opgebouwde reserve en weinig uitgeven kan ik het doen, ik ga eigenlijk nooit uit eten koop geen dure kleding rook en drink niet, en koop verstandig auto's en en verkoop verstandig en op tijd die auto's weer :idea: ja jongens zelfs mijn familie kan het niet geloven, althans de eerste jaren, maar ik heb het bewezen dat het kan, al moet ik wel zeggen nu ik al 7,5 jaar alleen woon is het echt minder en heb oa een hypotheek verhoging niet via lenen dat kan ik niet vanwege WAO en te weinig inkomen maar via overwaarde, heb ook nog geld in mijn huis zitten...tja ik ga handig? om met geld, ik doe geen zwart werk of wat dan ook, immers anders kon ik ook wel werken, maar dure aoto's moet je gewoon all risk verzekeren enzo zodat je geld waar je mee rijd verzekerd is en soms lrijg ik hoge rente op een auto, en heb er ondertussen veeeeeeeeel plezier van!
Mensen kijken altijd verbaast 8) maar alles is eerlijk gekregen, ow en wat geld van m'n pa's overlijden heeft het ook wel makkelijker gemaakt, al had ik hem liever nog wel rondom ons heen gehad, maarja, its the way it is...wie geen geld heeft moet handig zijn, klein begonnen en voor mijn doen aardig terechtgekomen 8)

Sjaak Langendoen

Bericht door Sjaak Langendoen » 26 mei 2007, 10:38

Sluiten die zooi en vakantiehuisjes opzetten voor dikke duitse kuilengravers.......... :D

Maik

Bericht door Maik » 26 mei 2007, 11:06

Maar Rene, als je dan met zo'n verhaal bij de rechter aankomt begrijp ik niet dat hij zo stil was... Het is jouw keuze om zo hard te rijden met een dure auto, je hebt WEL de keus om je op het circuit uit te leven, maar dat is een kwestie van keuzes maken. Dus dan maar geen dure auto maar een goedkope trackkar. Dus het kan wel, het is alleen jouw keuze niet. Vandaar dat ik ook Bert z'n verhaal wel snap, en de rechter niet :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 04 jun 2007, 15:47

Wat een oplichters!

Voor 750euro kan ik thuis, bij wijze van, bijna een straalverbinding opzetten zodat ik daar op Zandvoort gebruik van kan maken met een hogere snelheid :mrgreen:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 04 jun 2007, 15:53

En wat ook belachelijk is ben ik achtergekomen.

€ 3 Fuc.... voor een gewone kale kroket! :shock: :shock:

René130i

Bericht door René130i » 04 jun 2007, 16:13

Wachttijd na bestellen: 25 minuten :lol:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 04 jun 2007, 16:58

Wachttijd na bestellen:

30 seconden

:P
:roll:

m@rco

Bericht door m@rco » 04 jun 2007, 17:28

laatst bij circuit zandvoort, patat mayo bestellen.. moest even klaar gemaakt worden nou ja voor die 3.50 euro ofzo vers is wel het lekkerst natuurlijk, Maar na 30 minuten nog geen patat.. :? Terwijl andere mensen wel hun zak mee kregen, dus ik weer vragen waar blijft mijn patat.. Moest weer even nieuwe gemaakt worden, werd me verteld door zo'n balgehakt eerste klas, dus geld maar weer terug en nog een lege maag.. G*D.. Nou ja.. dikke prijzen vragen en service van niks, om over dat wijf in mickeys maar te zwijgen :shock: :lol:

DDX

Bericht door DDX » 04 jun 2007, 17:41

prijzen tja als je honger hebt....
maar wachtrij was gewoon 30 minuten + volgens mij :shock:

Plaats reactie