Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Mwoah, waarschijnlijk is me tov de negatieve reacties op mevrouwtje Fox m'n sarcasmemeter kapot, anyway, als iemand 'n Koenig Testarossa een leuk ding vindt, en de ander zegt, van nee wat 'n sjonnie ding ik blijf wel in m'n Astra station rondtuffen, is dat wel humor toch. 

- WJ
Ik teken er ook voor hoor. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik vond die foto bij t artikel niets, sorry hoor 

-
Iemand afrekenen op één foto lol. Maar ze stond er ook niet op d'r mooist op, terwijl ze imho wel top 5 is van de huidige lichting actrices qua hotness. Maar wie ben ik:)
-
Subtitles: "GTRené kom van die bank af, ik wil een blok om in de Z3 V8 met je stickshift en stop met dat gezemel op DF onmiddellijk!"

- GTRene
- GTRene
geweldig dit, past ook zo in NL, hoe verderop in de video hoe beter.
in een soort van Jip en Janneke taal uitgelegd
echt een doordenkertje wakker schudder zeg maar,
we are slaves and doing it wrong
in een soort van Jip en Janneke taal uitgelegd

we are slaves and doing it wrong

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ondertussen aan de grens bij Macedonië zijn de rode kruis voedselpakketten niet welkom, want niet halal.
- GTRene
ongelofelijk, kun je nagaan als die fanatiekelingen onder hen met hun geloof, ook nog je land verder gaan ontwrichten op den duur....
- JP
Als wij ooit in zo'n situatie komen dan hoop ik ook dat de hulpgoederen allemaal glutenvrij zijn, liefst natriumarm, allergenenvrij en dat ze ook biologisch verbouwd zijn........oh.....en geen pads voor een Senseo
Zitten er geen reflecterende hesjes in die pakketten ? Gister zijn een paar vlichtelingen in Duitsland van de sokken gereden toen ze door een mensensmokkelaar midden op de weg gedumpt werden.......

Zitten er geen reflecterende hesjes in die pakketten ? Gister zijn een paar vlichtelingen in Duitsland van de sokken gereden toen ze door een mensensmokkelaar midden op de weg gedumpt werden.......

- smiley
GTRene schreef:ongelofelijk, kun je nagaan als die fanatiekelingen onder hen met hun geloof, ook nog je land verder gaan ontwrichten op den duur....
- GTRene
ow, dat zijn gewoon voetbal hooligans, van club Allah Akbar 

-
Allemaal koopkracht voor EU landen zegmaar, ofzo.
het geeft 'ons' Westen wel weer meer 'n vrijbrief om te blijven in de landen waar wij zijn 'binnengevallen' zogenaamd.
Vingerwijzen door de zichzelf boven alles verheven voelende Linksmensch is nu op de vingers tikken geworden:)
het geeft 'ons' Westen wel weer meer 'n vrijbrief om te blijven in de landen waar wij zijn 'binnengevallen' zogenaamd.
Vingerwijzen door de zichzelf boven alles verheven voelende Linksmensch is nu op de vingers tikken geworden:)
- WJ
http://www.nu.nl/buitenland/4113430/twe ... ng-vs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Zeer spijtig inderdaad.
Maar ja, de dader zag 'racisme' als punt om dit te moeten doen toch?
Leek me wel 'n vriendelijke man overigens.
--------
Ik zie 't nu zo. Welke kleur je ook hebt, goed en fout zit in de mens. En de ellende is duizenden jaren met de in 't Midden Oosten begonnen met de joden als uitverkoren volk(...) toen doorgeebt naar het'Christendom en totaal verslechterd ettelijke honderden jaren later met de Islam. De ellende op deze wereld komt uit 't Midden Oosten, het is in feite een stammenoorlog en of je nou Jood bent of Palestijn, jullie staan genetisch en qua stam en gedachtengoed zo dicht bijelkaar dat je d'r bang van wordt. Jullie allen zijn debet aan waarin wij leven.
Zo nu een bak koffie.

Maar ja, de dader zag 'racisme' als punt om dit te moeten doen toch?
Leek me wel 'n vriendelijke man overigens.

--------
Ik zie 't nu zo. Welke kleur je ook hebt, goed en fout zit in de mens. En de ellende is duizenden jaren met de in 't Midden Oosten begonnen met de joden als uitverkoren volk(...) toen doorgeebt naar het'Christendom en totaal verslechterd ettelijke honderden jaren later met de Islam. De ellende op deze wereld komt uit 't Midden Oosten, het is in feite een stammenoorlog en of je nou Jood bent of Palestijn, jullie staan genetisch en qua stam en gedachtengoed zo dicht bijelkaar dat je d'r bang van wordt. Jullie allen zijn debet aan waarin wij leven.
Zo nu een bak koffie.

- GTRene
als dit klopt is het ook wel erg...
http://www.destillewaarheid.nl/2015/07/ ... fis-libie/" onclick="window.open(this.href);return false;
nog een stukje daaruit waaruit het lijkt dat ze het aardig voor elkaar leken te hebben
staat...
wat dat betreft hadden ook wij beter neutraal kunnen blijven dan mee te lopen met de US e.d.
http://www.destillewaarheid.nl/2015/07/ ... fis-libie/" onclick="window.open(this.href);return false;
hele verhaal hierVoordat de NAVO en de V.S. in maart 2011 begonnen met het bombarderen van Libië, stond de VN op het punt om Kolonel Muammar Gaddafi eind maart 2011 een prijs uit te reiken voor zijn prestaties op het gebied van mensenrechten.
Is het niet vreemd, dat de NAVO en de V.S. ons opeens via de mainstream media vertelden dat Gaddafi een ”brutale dictator” was, en dat hij grootschalig geweld tegen de burgerbevolking zou gebruiken?
En dit terwijl de VN één maand voor de bombardementen hem wilde prijzen voor de bestaande mensenrechten in zijn land?
Wat was nou de échte reden voor de bombardementen, de propaganda en de steun van de NAVO aan de ‘anti-regering rebellen’?
nog een stukje daaruit waaruit het lijkt dat ze het aardig voor elkaar leken te hebben
best opzienbarende zaken in het hele verhaal en hoe de westerse media loog en dus onder invloed van-De gezondheidszorg was gratis.
-Educatie was gratis.
-Elektriciteitsrekeningen bestonden niet, stroom was gratis.
-Daklozen waren er niet, het hebben van een huis was in Libië een van de mensenrechten die voor iedereen golden.
-Alle pasgetrouwde stelletjes ontvingen 60,000 Dinar (€30.000) van de overheid om hun eerste appartement te kopen, om het zo makkelijker te maken een gezin te stichten.
-Gaddafi heeft het grootste irrigatie-project ooit uitgevoerd, genaamd ”The Great ManMade River Project”, om water voor iedereen toegankelijk te maken in het woestijnland.
-Een klein percentage van de olie-opbrengsten van het land werd direct op de rekeningen van de bevolking gestort.
-Libië had haar eigen staatsbank die leningen verstrekte aan de burgers tegen nul procent rente.
-Alle moeders met een pasgeboren baby kregen $5000 én een uitkering.
-Voor Inwoners die geen geschikte studie of medische zorg in Libië konden vinden, betaalde de overheid niet alleen de reis naar het buitenland, maar kregen ook $2,300 per maand voor accommodatie en vervoerskosten.

wat dat betreft hadden ook wij beter neutraal kunnen blijven dan mee te lopen met de US e.d.
afijn, hier het hele verhaalHet wordt steeds duidelijker dat de Nederlandse media niet onafhankelijk is, en door de overheid wordt beïnvloed.
De waarheid wordt verzwegen, en er wordt overal op bezuinigd terwijl de budgetten op defensie elk jaar verhoogd worden om zo lid te blijven van de NAVO.
De landen in de Europese Unie die geen lidstaten van de NAVO zijn (Finland, Ierland, Oostenrijk, Zweden, Cyprus en Malta) deden niet mee aan het propaganda spelletje. Oostenrijk is geen lid omdat het land, toen het na inwerkingtreding van het Oostenrijks Staatsverdrag in 1955 weer zelfstandig werd, verklaard heeft voor eeuwig neutraal te blijven. Zweden is ook een neutraal land en is zodoende geen lidstaat.
Waarom is Nederland geen neutraal land? Willen wij als kikkerlandje ons nou echt bemoeien met dit soort oorlogen en coalities waarvan de waarheid verdraaid wordt waardoor wij onjuiste informatie te zien krijgen in de media? Wordt het geen tijd dat ”Defensie” zich gaat richten op defensie in plaats van zich bezig houden met aanvallen en voor propaganda in de media te zorgen?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
De budgetten van defensie worden al jaren gekort. We zitten al jaren ruim onder de 2% (BNP) eis van de NAVO.
Nu komt er, na 15 tot 20 jaar van bezuinigen, eindelijk weer eens wat geld bij. Al heeft dat m.i. belangrijke onderdeel nog steeds een ienieminie budget van minder dan 10 miljard, de zorg krijgt ruim 4x zoveel.
Nu komt er, na 15 tot 20 jaar van bezuinigen, eindelijk weer eens wat geld bij. Al heeft dat m.i. belangrijke onderdeel nog steeds een ienieminie budget van minder dan 10 miljard, de zorg krijgt ruim 4x zoveel.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Maak daar maar 25 jaar van, in mijn diensttijd als ROAG officier was Relus ter Beek (wie? Ja Rooie Relus) minister van defensie, die bedacht toentertijd de "Prioriteiten Nota" nou, daarmee was het lot van defensie bezegeld, alles ging naar de Filistijnen, neen niet de Filippijnen.
Paar jaar later was het al raak met Srebrenica, alhoewel UNIFIL (ruim daar voor ook niet best was)
Momenteel is de defensie status; "junk" in Standard & Poor`s terminologie, er is niks wat nog een beetje rijdt, vliegt of vaart, hebben we ook nog het Chroom 6 verf en PX10 wapenolie drama, wat tevergeefs door defensie onder het kleed wordt geveegd.............een beschamend zootje is het.
Paar jaar later was het al raak met Srebrenica, alhoewel UNIFIL (ruim daar voor ook niet best was)
Momenteel is de defensie status; "junk" in Standard & Poor`s terminologie, er is niks wat nog een beetje rijdt, vliegt of vaart, hebben we ook nog het Chroom 6 verf en PX10 wapenolie drama, wat tevergeefs door defensie onder het kleed wordt geveegd.............een beschamend zootje is het.
- smiley
-
Defensie mag van mij ook meer geld heen.
Want is makkelijk bezuinigen, tot het een keer fout gaat (en dat kan onverwachts van de één op de andere dag gebeuren, zie 9/11).
Want is makkelijk bezuinigen, tot het een keer fout gaat (en dat kan onverwachts van de één op de andere dag gebeuren, zie 9/11).
- GTRene
en militairen mogen breder ingezet worden voor zaken in NL bv, al doen ze dat al wat meer dacht ik, not sure though.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nederland kan zich zelf niet eens verdedigen, het is 1938 all over again.............toen zand in de munitie kistjes, maar tegenwoordig hebben we geen eens munitie kistjes meer.......
Pang pang, wordt voor mij snel bang bang.............waar dit toe leidt weet ik niet, maar if the shit hits the fan dan is het klaar..........
Pang pang, wordt voor mij snel bang bang.............waar dit toe leidt weet ik niet, maar if the shit hits the fan dan is het klaar..........
- romo
^een vooruitziende blik naar weer blijkt;
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2449 ... nks__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van.........
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2449 ... nks__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van.........
- romo
Kijk, dit schiet weer op;
http://nos.nl/artikel/2058850-kritiek-o ... -chef.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/artikel/2058850-kritiek-o ... -chef.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
ongelofelijk...werkelijk ongelofelijk, schijnbaar kan je voor geld/macht veel kopen?romo schreef:Kijk, dit schiet weer op;
vandaar dat ze het stil hebben gehouden, hoop dat ze het terug draaien, of die man moet zijn land ff op de kop zetten qua rechten e.d. but I think not, maar dan nog, de slager die zijn eigen vlees keurt