3-6-2007: Time-Attack op CPZ
- Geert.
Het was echt een geweldig leuke dag!
Kees goed geregeld en opgezet!
Ok toch moet ik even wat kwijt, ik heb Elmar een klein beetje uitgedaagd door in een ander topic te zeggen dat we tijdens de cbr07 hem heel hard rechtdoor hebben zien rijden en dat hij nu mocht bewijzen of hij ook nog kon sturen
achteraf gezien een erg domme opmerking, zit je net lekker op bank naar de voorbij racende auto's te kijken... voel je ineens op je ielige linkerarmpje *pats* ik kijk dus verbaasd naar links om daar een sarcastisch kijkende Elmar te zien die de geplaatste opmerking maakt: wat nou alleen rechtuit!
Vind het nog steeds een beetje overdreven om nou direct het hele deelnemersveld achter je te laten in die masterlijk gekleurde M3, maar ok, you made your point
Ik weet niet of jullie er ook last van hadden, maar ik zat s'avonds met een verbrande kreeftekop op de bank haha.
Heb iedereen weer wat beter leren kennen, ook leuk dat er een tweetal beroemde mensen aanwezig waren te noeme; Gorden & the Scherminator :twisted:
En het staat op film, maar ik hoor het Cor nog zeggen: hij is helemaal standaard .. ja hoor Cor "tuuuuurlijk"

Kees goed geregeld en opgezet!
Ok toch moet ik even wat kwijt, ik heb Elmar een klein beetje uitgedaagd door in een ander topic te zeggen dat we tijdens de cbr07 hem heel hard rechtdoor hebben zien rijden en dat hij nu mocht bewijzen of hij ook nog kon sturen

Vind het nog steeds een beetje overdreven om nou direct het hele deelnemersveld achter je te laten in die masterlijk gekleurde M3, maar ok, you made your point

Ik weet niet of jullie er ook last van hadden, maar ik zat s'avonds met een verbrande kreeftekop op de bank haha.
Heb iedereen weer wat beter leren kennen, ook leuk dat er een tweetal beroemde mensen aanwezig waren te noeme; Gorden & the Scherminator :twisted:
En het staat op film, maar ik hoor het Cor nog zeggen: hij is helemaal standaard .. ja hoor Cor "tuuuuurlijk"

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Zo ik ben ook weer bijgekomen van die zware dag gister.. Het begon namelijk al heel vroeg om 6uur had ik afgesproken met wint die trouwens keurig op tijd was, en met 2 enorme slaaphoofden naar zandvoort getuft waar om 7uur de keuring was!
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/11686.jpg[/img]
Echt dikke bakken stonden daar tussen maar deze waren ook voor alle klasses, een paar GT3's, marcos, Atom, Skylines heel veel trouwens.. etc.. sta je daar dan met je 225pk
maar goed, keuring ging goed en het sfeertje tussen de racers was goed! Om 8uur een 45min. duurde briefing want dit is natuurlijk helemaal nieuw in Nederland dus goede afspraken maken over de inlap, flying lap en outlap toch wel belangrijk dat niemand in zijn outlap effe rustig voor je neus zijn auto laat uitrollen op de ideale lijn..
De Time Attack kon beginnen! Om 9uur de baanverkenning en de tijd daarvan wordt gebruikt voor de indeling van de kwalificatie! Heb ik daar een 9e tijd!!
van 2:14.894 Echt niet verwacht of al die lui met die 400pk monters kunnen niet rijden of ik wel, dus ik hou het maar op dat eerste
Om 13uur de kwalificatie en nu de 12e tijd met 2:14.025 maar toen ik net mijn lap gedaan had kwam wint naar mij toe dat ik een 2,09 had gereden!! Ik helemaal blij maar later dacht dat kan helemaal niet want ik verremde me nog op het scheivlak. Het klopte ook niet het was toch die 2,14 Maar ik stond wel in de finale want de beste 16 gingen door. Dus om 15uur de finale.. toch wel leuk en een beetje flirten met de pitspoezen net voor de start mijn dag kon niet meer stuk.
Groen, ik weg voor de inlap semi's beetje proberen warm te krijgen want ik zat de hele dag al te kloten voor de juiste spanning. En een beetje om je heen kijken naar de tribune's die vol zitten toch wel gaaf dat racen.
De flying lap in, shit weer te vroeg geremt voor de tarzan maarja gassen met die Mini en wat een geweldige bocht is dat toch het Scheivlak en het stuk er naar toe, echt genieten want daar ging het mij ook om voor deze dag. en ja weer een 2:14.480 de 15e plaats (laatste in de finale) en Elmar 1e met 2:05.414 met zijn BMW M3, Geweldig! 8)
ja het was echt een heelijke dag, supergenoten en een hoop leuke mensen leren kennen. Kortom volgend jaar weer! 8)
[img:538:359]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/11687.jpg[/img]
(gave foto stephane, thanks)
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/11686.jpg[/img]
Echt dikke bakken stonden daar tussen maar deze waren ook voor alle klasses, een paar GT3's, marcos, Atom, Skylines heel veel trouwens.. etc.. sta je daar dan met je 225pk

De Time Attack kon beginnen! Om 9uur de baanverkenning en de tijd daarvan wordt gebruikt voor de indeling van de kwalificatie! Heb ik daar een 9e tijd!!

Om 13uur de kwalificatie en nu de 12e tijd met 2:14.025 maar toen ik net mijn lap gedaan had kwam wint naar mij toe dat ik een 2,09 had gereden!! Ik helemaal blij maar later dacht dat kan helemaal niet want ik verremde me nog op het scheivlak. Het klopte ook niet het was toch die 2,14 Maar ik stond wel in de finale want de beste 16 gingen door. Dus om 15uur de finale.. toch wel leuk en een beetje flirten met de pitspoezen net voor de start mijn dag kon niet meer stuk.
Groen, ik weg voor de inlap semi's beetje proberen warm te krijgen want ik zat de hele dag al te kloten voor de juiste spanning. En een beetje om je heen kijken naar de tribune's die vol zitten toch wel gaaf dat racen.
De flying lap in, shit weer te vroeg geremt voor de tarzan maarja gassen met die Mini en wat een geweldige bocht is dat toch het Scheivlak en het stuk er naar toe, echt genieten want daar ging het mij ook om voor deze dag. en ja weer een 2:14.480 de 15e plaats (laatste in de finale) en Elmar 1e met 2:05.414 met zijn BMW M3, Geweldig! 8)
ja het was echt een heelijke dag, supergenoten en een hoop leuke mensen leren kennen. Kortom volgend jaar weer! 8)
[img:538:359]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/11687.jpg[/img]
(gave foto stephane, thanks)
Laatst gewijzigd door Hans R op 04 jun 2007, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Elmar, Jeffrey en Jeroen gefeliciteerd!
Kees, bedankt voor de kaartjes, Hans ook prima gereden!
Gaat toch wel kriebelen dan hoor als je iedereen los ziet gaan, zelf meedoen is leuker maar heb helaas geen auto.
Volgende keer op zachtere bandjes voor een 2:02 Elmar?
Zitten erg fraaie foto's tussen Stephane!
Kees, bedankt voor de kaartjes, Hans ook prima gereden!
Gaat toch wel kriebelen dan hoor als je iedereen los ziet gaan, zelf meedoen is leuker maar heb helaas geen auto.
Volgende keer op zachtere bandjes voor een 2:02 Elmar?

Zitten erg fraaie foto's tussen Stephane!
- Erik K.
Ook ik heb het een schitterende dag gevonden 8) (Zit hier zo rood als een kreeft van de zon achter m'n bureau
)
Mooi om de heren aan het werk te zien in hun bolides!
Kees en Brian bedankt voor de kaarten!
En uiteraard alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid.
Foto's en filmpjes volgen nog.
Mooi filmpje trouwens Elmar!

Mooi om de heren aan het werk te zien in hun bolides!
Kees en Brian bedankt voor de kaarten!
En uiteraard alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid.
Foto's en filmpjes volgen nog.
Mooi filmpje trouwens Elmar!
Laatst gewijzigd door Erik K. op 04 jun 2007, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Leuk dag gehad!
Allereerst Kees (naamgenoot), dank voor het regelen van de paddock parkeerkaarten, scheelt weer een stuk lopen.
Op de baan werd er door de mannen voorin flink gasgegeven, zag er top uit. Leuk dat mensen de auto's echt gebruiken op het circuit.
Natuurlijk Elmar gefeliciteerd, schitterende prestatie. Ook de 2:14 van Hans met de Mini mag denk ik genoemd worden, met relatief weinig vermogen (vergeleken met de rest natuurlijk).
De Golf van JD deed het ook fantastisch. Hij noteerde in de kwalificaties een 2:16 (meerdere malen), wat een vreselijk knappe tijd is als enige op straatbanden (lees geen semislicks)!
Allereerst Kees (naamgenoot), dank voor het regelen van de paddock parkeerkaarten, scheelt weer een stuk lopen.
Op de baan werd er door de mannen voorin flink gasgegeven, zag er top uit. Leuk dat mensen de auto's echt gebruiken op het circuit.
Natuurlijk Elmar gefeliciteerd, schitterende prestatie. Ook de 2:14 van Hans met de Mini mag denk ik genoemd worden, met relatief weinig vermogen (vergeleken met de rest natuurlijk).
De Golf van JD deed het ook fantastisch. Hij noteerde in de kwalificaties een 2:16 (meerdere malen), wat een vreselijk knappe tijd is als enige op straatbanden (lees geen semislicks)!
- GTRene
Hey Elmar, gefeliciteerd man! en zo te zien kon je nog wel iets sneller, maar toch je hebt gewonnen
yes jippie 8) we zijn trots op je
Ik heb dus wat gemist daar...als ik dat zo zie en lees had ik met mijn noppes ervaring(ooit 1x wat ronden gereden daar met een bmw compact die ik toen de eerste x reed de bouwer wilde die dag nog rijden voor ik hem kon kopen, maar een 320 pk M3 motor erin en 215km/u op de zandvoort tijd meter gezet op het rechte stuk) ging ook lekker moet ik zeggen, maar als ik het zo las dus maakten ze er niet zoveel van met hun vermogen auto's...
mijn dag was een stuk minder...maarja achteraf makkelijk praten, als ik het allemaal geweten had dan had ik er gewoon bij moeten zijn, volgend jaar hebben die lui allemaal meer ervaring moet je denken, want de meesten gingen toch wel wat "af" met hun power mobielen en ze hadden neem ik aan wel betere tijden verwacht.

Ik heb dus wat gemist daar...als ik dat zo zie en lees had ik met mijn noppes ervaring(ooit 1x wat ronden gereden daar met een bmw compact die ik toen de eerste x reed de bouwer wilde die dag nog rijden voor ik hem kon kopen, maar een 320 pk M3 motor erin en 215km/u op de zandvoort tijd meter gezet op het rechte stuk) ging ook lekker moet ik zeggen, maar als ik het zo las dus maakten ze er niet zoveel van met hun vermogen auto's...
mijn dag was een stuk minder...maarja achteraf makkelijk praten, als ik het allemaal geweten had dan had ik er gewoon bij moeten zijn, volgend jaar hebben die lui allemaal meer ervaring moet je denken, want de meesten gingen toch wel wat "af" met hun power mobielen en ze hadden neem ik aan wel betere tijden verwacht.
- Tristan
Reed later zelfs een 2.07. Maar 2 sec. achter Elmar en Jeffrey. Sprak hem later nog, en hij was zeer tevreden. Dat hij op 'normale' straatbanden reed was ook bewust. Hij wou het potentieel van de auto laten zien, zoals hij ook op straat rijdt. Iedereen dacht dat 400+pk met FWD kansloos was, maar hij heeft weer het tegendeel bewezen. 8)k33z schreef:
- GarreTT
- GTRene
Re: leuke dag
Ja hou maar op,baal nu al dat ik niet "kon" aaaaaaaarghborism3 schreef:Dit was zeker een hele mooie dag zondag. Wat een fanatastiche groep auto's en leuke mensen. lekker rijden ook op het circuit, beetje eten met z'n allen. Het evenement was ook zeer geslaagd te noemen.. FANTASTICH!!

Niet leuk(moeilijk) te horen, maar leuk voor jullie

benieuwd wat erover in het blad komt te staan van autovisie.
-
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: leuke dag
En lekker genoten van de BMW Coupe meeting?GTRene schreef:Ja hou maar op,baal nu al dat ik niet "kon" aaaaaaaarghborism3 schreef:Dit was zeker een hele mooie dag zondag. Wat een fanatastiche groep auto's en leuke mensen. lekker rijden ook op het circuit, beetje eten met z'n allen. Het evenement was ook zeer geslaagd te noemen.. FANTASTICH!!![]()
Niet leuk(moeilijk) te horen, maar leuk voor jullie![]()
benieuwd wat erover in het blad komt te staan van autovisie.

- Geert.
- Elmar
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Heb nog een leuk uurtje schoonmaken voor de boeg...
http://img524.imageshack.us/img524/6769 ... rgevx8.jpg
http://img524.imageshack.us/img524/6769 ... rgevx8.jpg
- Bert ///M3