Honda CBR 919RR Fireblade SC33 Mk2 (98-99) AFGEPRIJSD

Zolder leeggeruimd? Tweedehands bankstel dumpen? Computer/hardware en antieke platenspelers? Alles wat niks met auto's te maken heeft, kun je hier aanbieden.
Gesloten
THE MUD

Honda CBR 919RR Fireblade SC33 Mk2 (98-99) AFGEPRIJSD

Bericht door THE MUD » 05 sep 2015, 13:49

Prijs: € 1.495,- --> € 1.195,-
Kilometerstand: 67.847 km
Bouwjaar: 1998

Beste medeforummers,

Door een 2 weken geleden onverwacht verkochte woning (en dus zoektocht naar iets nieuws met of zonder garage) bied ik mijn Fireblade vervroegd te koop aan. Daarnaast heb ik ook mijn auto afgelopen zaterdag verkocht waardoor de focus even ligt op het zoeken naar een (al dan niet tijdelijke) opvolger daarvan.

Ik heb deze Fireblade niet lang geleden van de 3e eigenaar overgenomen. Het is een origineel NL-geleverde motor die binnen gestald is. Het is natuurlijk geen nieuwstaat motor dus zo zijn er her en der gebruikssporen te vinden en daarnaast is de vorige eigenaar met lage snelheid op een rotonde onderuit gegaan (lichte krassen op topkuip, carterdeksel en kont). Geen gebroken ophangpunten of gescheurde kappen, zelfs het linker kuipdeel is ongehavend en de beschadigingen zijn prima bij te werken maar ik ben er zelf simpelweg nog niet aan toe gekomen.

Extra's:
Bos carbon demper met mogelijkheid voor een DB-killer
Extra kleine spiegels
Dark Smoke Double Bubble ruitje
Kleine knippers (nog niet op foto maar zijn besteld)

Erbij:
Originele sleutel, reservesleutel in hoesje en plaatje om bij te bestellen
Originele gereedschapsset in de "kofferbak"
Originele kuipruit
Originele spiegels
Originele uitlaatdemper
Originele knipperlichten

Foto's:
De geplaatste foto is een paar dagen oud en geeft dus een realistisch beeld van de motor. Zodra de bestelde kleinere knippers binnen en gemonteerd zijn zal ik meer foto's maken en plaatsen. Daarnaast heb ik detailfoto's van de beschadigde plekjes erbij geplaatst, dit lijkt mij wel zo eerlijk om teleurstelling te voorkomen.

Onderhoud:
April 2014 (+/- 60.000KM)
Benzinefilter vervangen
Oliefilter vervangen
Olie vervangen
Luchtfilterelement vervangen
Remvloeistof vervangen
Remblokjes vervangen
Banden vervangen Bridgestone Battlax Hypersport S20R (achterband is aan de zijkanten nog als nieuw maar helaas in het midden aan vervanging toe, iets met als een oud wijf door bochten gaan en lange trajecten over de snelweg moeten afleggen)

Begin 2015 (+/- 65.000KM)
Voorvorkkeerringen + voorvorkolie vervangen
Accu vervangen

Al met al een zeer leuke motor en zeker voor dit geld. En ja het is natuurlijk een Honda dus hij zal als je lief voor hem/haar bent nog vrolijk een paar ton doorpruttelen. Voor mijn gemoedsrust op het moment geeft het misschien iets meer rust en vrijheid als de motor verkocht wordt maar voorlopig kom ik nog niet om van de honger en ik heb ook geen geldnood. Handelsbiedingen van 2 knopen en een zak dropveters zullen dus geen nut hebben.

Inruil:
Inruil van een auto is zeker bespreekbaar (ook met bijbetaling van mijn kant). Bied maar iets leuks aan :df: .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door THE MUD op 18 sep 2015, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

THE MUD

Re: Honda CBR 919RR Fireblade SC33 Mk2 (98-99) inruil auto k

Bericht door THE MUD » 18 sep 2015, 23:16

Gisteravond weer een ototje gekocht van een DF'er en de Blade + m'n andere tweewielers staan te verstoffen. :oops:

Inruil van een autotje dus niet meer mogelijk maar wel een fikse verlaging van de vraagprijs. :thumbup:

THE MUD

Re: Honda CBR 919RR Fireblade SC33 Mk2 (98-99) AFGEPRIJSD

Bericht door THE MUD » 20 sep 2015, 21:07

Vandaag kwam de 1e kijker (een Blade rijder uit de buurt wiens Blade een week geleden helaas ontvreemd is :wtf: ).

Bekeken, bereden, gevoeld, gesnuffeld, geprezen, gereserveerd/verkocht... :thumbup:

Gesloten