David : Auto verkocht maar what's next ?? ( Pag 9)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Woppa
Auto: AR 3.0BIT/ A4 1.8TQ/ GTE

Re: David : BMW E61 High Executive (UPDATE en verkocht pag.

Bericht door Woppa » 15 sep 2015, 11:04

Als je echt een mooie hebt gevonden, met wat ruimte voor preventief onderhoud kun je zo'n auto ook naar een bedrijf als Hartog tuning sturen. Zij doen op dit moment revisies aan de lopende band, maar op een dusdanige manier dat het niet meer terug komt.

Overigens begreep ik dat het probleem nu inmiddels opgepakt is door kassa :)

ErikS

Re: David : BMW E61 High Executive (UPDATE en verkocht pag.

Bericht door ErikS » 15 sep 2015, 12:54

Woppa schreef:Als je echt een mooie hebt gevonden, met wat ruimte voor preventief onderhoud kun je zo'n auto ook naar een bedrijf als Hartog tuning sturen. Zij doen op dit moment revisies aan de lopende band, maar op een dusdanige manier dat het niet meer terug komt.

Overigens begreep ik dat het probleem nu inmiddels opgepakt is door kassa :)
Klopt.

Maar dan kan je wel gelijk 1800 euro bij je aankoop optellen.
Dus uitonderhandelen.

David van Kampen

Re: David : Auto verkocht maar what's next ?? ( Pag 8)

Bericht door David van Kampen » 16 sep 2015, 16:42

En die 1800,- is voor aanpassing van de zuigerveren en verhelpen van het kettingspanner probleem of zo ? Als ik zo her en der lees is er geen terugroep geweest hiervoor. Wat mij wel opviel is dat het probleem hier in NL stukken groter is dan bijv. in Dld omdat wij hier nu eenmaal veel vaker korter stukjes rijden ipv lange autobahn km's.....anyway blijft lastig een keus te maken.

Ik wil max rond de 22K ( incl BPM) uitgeven aan een nieuw speeltje....nu is er voor dat geld zat te koop maar ik zie momenteel door de bomen het bos even niet meer :gek:

Plaats reactie