Volgens mij overschatten veel mensen die verschillen, wegenbelasting is €37,- meer per kwartaal... 495 ipv 458.....Arthur schreef:Zeker leuk, die 30d. Beetje overkill voor mijn gebruik. Dan liever de 190pk 20d. Prettiger voor de maandelijkse kosten. Verbruik,verzekering en wellicht mrb? Die komen steeds weer terug, aanschaf is het probleem niet
Als de auto onder de 5 jaar oud is en onder de 120k kilometers zit bied BMW nog steeds garantie op de wagens.Knot schreef:Nog geen foto's en slechts in de bovag maar staat bij Broekhuis in Groenlo een hele dikke 550i (408pk) tekoop voor 45k.... wel 4 jaar oud en 116k gelopen maar zeer rijkelijk in de opties!
Zo'n auto moeten toch weinig mensen op af komen, ton erop, slurpt, geen premium selection....
Het is van alles een beetje: iets meer mrb, verz en verbruik. Maar de killer is de afschrijving. Dat scheelt 200/mnd bij 40kkmThijs-v-d-H schreef:Volgens mij overschatten veel mensen die verschillen, wegenbelasting is €37,- meer per kwartaal... 495 ipv 458.....Arthur schreef:Zeker leuk, die 30d. Beetje overkill voor mijn gebruik. Dan liever de 190pk 20d. Prettiger voor de maandelijkse kosten. Verbruik,verzekering en wellicht mrb? Die komen steeds weer terug, aanschaf is het probleem niet
Thijs-v-d-H schreef:Volgens mij overschatten veel mensen die verschillen, wegenbelasting is €37,- meer per kwartaal... 495 ipv 458.....Arthur schreef:Zeker leuk, die 30d. Beetje overkill voor mijn gebruik. Dan liever de 190pk 20d. Prettiger voor de maandelijkse kosten. Verbruik,verzekering en wellicht mrb? Die komen steeds weer terug, aanschaf is het probleem niet
50k inc bpm en 2 jaar garantie?Arthur schreef:Ik naar Duitsland. Kennis van me heeft net een 2014 (augustus) 530xd touring van 2014 met 28kkm gekocht. HE met panoramadak, Hifi, Sportstoelen, HUD en 19". Vast nog wel wat geneuzel. Gisteren voor de deur, 48k hier op kenteken... (Nieuwwaarde iets van 93k). En geen gevalletje schade ofzo. Gewoon netjes ingevoerd, zelfs nieuwe banden (merk stond hem niet aan) alleen zelf wel de 30kkm beurt straks laten doen. Tel om mij part al het geneuzel erbij op en rond het af op 50k. Geen geld, relatief gezien![]()
Dat ik nieuw heb gekocht wil toch niet zeggen dat ik door moet rijden? Denk dat ik idd nog maar een half jaartje door moet rijden, deze verkopen of naar een handelaar en dan ook maar eentje uit D halen.
Ik ben net zo veranderlijk als de wind
Dat zou ik eerst navragen of dat ook op een 'import' kan hier bij de nl dealer.Arthur schreef:Niet bij de dealer gekocht dus nog 1 jaar garantie. En, neem ik aan, hier nog uit te breiden met een aantal jaren.