Het betreft een Volvo S60 T5 uit 2002. De auto heeft een kilometerstand van +- 254.000 (er wordt nog mee gereden).
De auto beschikt over 250 pk waardoor het een vlotte en soepele auto is, maar het gebruik nog binnen de perken blijft. In mijn geval was 1:10 altijd goed haalbaar.
Onder de auto zitten de 18 inch Capella velgen van Volvo gemonteerd. Verdere noemenswaardige opties zijn:
- Trekhaak
- Telefoon
- Stoelverwarming
- Climate control
- Groot en klein licht voorzien van xenon
- Open schuifdak
Op dit moment is er een 3 inch downpipe en sport uitlaat gemonteerd. Deze zullen echter in de komende weken vervangen worden door de originele delen. Mocht je intresse hebben in de auto met sportuitlaat zul je dus tijdig moeten reageren.
Verder is er het volgende vervangen buiten het reguliere onderhoud om:
- Condersor : airco wordt goed koud
- Radiateur
- Uitgedroogde leidingen zijn vervangen voor siliconen exemplaren.
Voordat wij de auto in bezit kregen had deze slechts 2 eigenaren gehad in 190.000 km. Vervolgens is deze auto binnen het gezin gebleven maar wel van eigenaar verander, vandaar dat de teller bij het rdw op 4 staat.
De auto wordt verkocht vanwege de komst van een andere auto welke bij een particulier is aangeschaft en dus niet ingerolen kon worden.
Bij vragen mag u altijd contact opnemen via de mail of telefoon.
Voor foto's zie de link: ( upload meer foto's zodra ik meer tijd heb)
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=pl|as" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor DF een speciaal prijsje van 3500,-
Er staat inmiddels een andere auto op de dam dus hij mag niet te lang blijven staan.
En voor de geintresseerde die hem willen met de 3" downpipe + catback, die gaan er van het weekend eronder uit zodat de doelgroep iets groter wordt.
Volvo S60 T5
-
Re: Volvo S60 T5
Oew deze is wel lief
.
Wanneer is de distributie voor het laatst vervangen, in welke staat verkeert de turbo en heeft hij nu two-tone vollederen bekleding?
Inruil van een motorfiets of snorscooter (beiden met bijbetaling) bespreekbaar?

Wanneer is de distributie voor het laatst vervangen, in welke staat verkeert de turbo en heeft hij nu two-tone vollederen bekleding?
Inruil van een motorfiets of snorscooter (beiden met bijbetaling) bespreekbaar?
-
Liever geen inruil heb momenteel al genoeg 2 en vierwielers haha.
Het donkere deel van het interieur is leder, witte is stof.
Naar mijn weten is de turbo ook nog goed, geen nare bijgeluiden of olieverbruik iig.
Distibutieriem moet na de 270.000 km gedaan worden.
Het donkere deel van het interieur is leder, witte is stof.
Naar mijn weten is de turbo ook nog goed, geen nare bijgeluiden of olieverbruik iig.
Distibutieriem moet na de 270.000 km gedaan worden.
-
Auto is verkocht.
Van de nieuwe aanwinst volgt snel een topic namelijk een r33 gtst
Van de nieuwe aanwinst volgt snel een topic namelijk een r33 gtst