M135i //Macboy
- Joop
Re: M135i //Macboy
Leuk geschreven Ilija....
...de 120d is ook zeker geen straf (zeker niet als je 'm ook nog iets kietelt), maar zo'n M135i blijft gewoon een erg leuke auto voor relatief weinig geld (al moet je dat toch maar weer iedere maand zien op te hoesten).
...de 120d is ook zeker geen straf (zeker niet als je 'm ook nog iets kietelt), maar zo'n M135i blijft gewoon een erg leuke auto voor relatief weinig geld (al moet je dat toch maar weer iedere maand zien op te hoesten).
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Vergeet het moment niet dat ik mocht rijden, twee keer zelfs
Geweldige kar man, subliem. Jammer dat die weggaat, maar je moet ook weer verder.

- Kasteel
Nog wel de module eruit kunnen halen
. enjoy the new one 

- Luco
Heel veel plezier met je nieuwe bolide 

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Leuk verhaal! Was ook erg onder de indruk van de snelheid van je 135i.
Veel plezier met je 120d!
Veel plezier met je 120d!
- Macboy
De M135i staat nog niet te koop maar zal zeer binnenkort gebeuren. Een van de werknemers had ook wel interesse dus denk dat ie er niet heel lang zal staan. Een van de weinige handbakken. Reden van verkoop staat in ander draadje http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=31525" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb ik ook net een update geplaatst, bizarre dag vandaag...
De module heb ik eruit gehaald Bart
Daar heb ik ook net een update geplaatst, bizarre dag vandaag...
De module heb ik eruit gehaald Bart

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik wil ook nog even inbreken...............
Ik begrijp als geen ander de emotie van de 1e BMW, na jaren hard werken................het verging mij niet anders en zie wat er van gekomen is.....
De eerste geeft IMHO ook het beste , het diepste het meest emotionele gevoel, je weet wat je er voor het moeten doen, voor moeten laten, de beloning is navenant.
Tevens is dit een auto die ik zelf meerdere keren heb mogen besturen, Ilija heeft het veelvoud aan KM`s in de 1M goedgemaakt
Het mooie smeuïge, donkerbruin klinkende 6 cilinder geluid was en is geweldig, de prachtige blauw gestikte alcantara stoelen een lust voor oog en zitvlak, alles klopte aan deze kar, ik vond het heerlijk om er mee te rijden. Het gemak waarmee het ging vond ik prachtig en maakte het rijden idd geweldig
Het feit dat je naar Enschede kwam om de kar te laten zien, vond en vind ik bijzonder ! Wij hebben prachtige verhalen en ritten mee gemaakt, ik hoop dat we dit nog lang zo kunnen doen, met de diesel, met de Porker , what ever.................
De Koning is dood, lang leve de Koning had ik reeds naar je ge-appt...................zo is het en niet anders !
Veel plezierige en veilige KM`s met je nieuwe kar !!
Ik begrijp als geen ander de emotie van de 1e BMW, na jaren hard werken................het verging mij niet anders en zie wat er van gekomen is.....
De eerste geeft IMHO ook het beste , het diepste het meest emotionele gevoel, je weet wat je er voor het moeten doen, voor moeten laten, de beloning is navenant.
Tevens is dit een auto die ik zelf meerdere keren heb mogen besturen, Ilija heeft het veelvoud aan KM`s in de 1M goedgemaakt

Het feit dat je naar Enschede kwam om de kar te laten zien, vond en vind ik bijzonder ! Wij hebben prachtige verhalen en ritten mee gemaakt, ik hoop dat we dit nog lang zo kunnen doen, met de diesel, met de Porker , what ever.................
De Koning is dood, lang leve de Koning had ik reeds naar je ge-appt...................zo is het en niet anders !
Veel plezierige en veilige KM`s met je nieuwe kar !!
- Macboy
Mooie woorden Romo bedankt 

- Macboy
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=276593589" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk om hem zo terug te zien
Leuk om hem zo terug te zien

-
- Auto: M3P, 130i
Blijft een schitterende kar, perfect samengesteld. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Als 'ie er nog is, volgende week, zal ik hem eens bekijken. Moet er toch zijn voor onderhoud.
-
Je hebt aardig wat km's gemaakt in een ruime 2 jaar!
- Knot
En dat op benzine.... ben je dan liefhebber of niet??
Ik had mooi een 123d genomen oid.
Ik had mooi een 123d genomen oid.
- Arthur
Ligt eraan of de lease in- of exclusief brandstof is 

- Macboy
Mijn baas deed niet echt moeilijk. Maar diesel was idd goedkoper geweest.
- Knot
Zolang je de knaken binnenhaalt en het kan altijd doen natuurlijk.
Al zit ik soms ook wel eens naar een 530d te kijken
Al zit ik soms ook wel eens naar een 530d te kijken

- Arthur
Ik ook wel
Maar dan dringt de realiteit tot me door. Nog zwaarder dan een 520d dus mrb hoger, verbruik hoger, verzekering hoger. En het blijft een daily, de vaste lasten tikken gewoon door. Dus als er een 5 komt dan "gewoon" de 190pk .20d.

- Macboy
Als ze nou een M135d hadden uitgebracht of M130d: dat zou wat zijn 

-
vroeg me gisteren ook af waarom er geen top-diesel is voor de 1!Macboy schreef:Als ze nou een M135d hadden uitgebracht of M130d: dat zou wat zijn
-
De realiteit is dat je maar 1 keer leeft en je jezelf als autoliefhebber moet afvragen hoeveel een bepaalde wagen je waard is. Zelf zeg ik al vaker dat ik niet kijk naar hoeveel ik kan besparen, maar of ik het kan betalen.
Als dat een ja is zonder dat het gezin er onder te leiden heeft...
De beste advocaat heeft nu veel geld aan brandstof erdoor gejast, maar z'n droomwagen heeft hij in ieder geval een keer gehad. Wellicht heeft hij achteraf spijt van z'n keuze, maar dat is beter dan spijt hebben van een nooit gemaakte keuze.
De beste advocaat heeft nu veel geld aan brandstof erdoor gejast, maar z'n droomwagen heeft hij in ieder geval een keer gehad. Wellicht heeft hij achteraf spijt van z'n keuze, maar dat is beter dan spijt hebben van een nooit gemaakte keuze.
- Macboy
De 330d wordt niet veel verkocht. Een 130d zou helemaal slecht lopen. Maar een exclusieve sonderserie 100 stuks M130d of zo.
Man briljant zou dat zijn !
Man briljant zou dat zijn !
- Downforce Hans
Amen...........Precies zoals ik er ook altijd over dacht..........allen schreef:De realiteit is dat je maar 1 keer leeft en je jezelf als autoliefhebber moet afvragen hoeveel een bepaalde wagen je waard is. Zelf zeg ik al vaker dat ik niet kijk naar hoeveel ik kan besparen, maar of ik het kan betalen.
- Macboy
Inderdaad ! Daarom ook geen spijt, maar een droom waargemaakt en nu andere prioriteiten 

- Arthur
@Hans: dacht? Inmiddels een andere visie?
- Arthur
Hij stond er niet (meer).
Arthur schreef:Als 'ie er nog is, volgende week, zal ik hem eens bekijken. Moet er toch zijn voor onderhoud.