De EU
- Hielke
Re: De EU
Oostenrijkers en vooral Duitsers zijn HELEMAAL gek geworden!
Eenmalig 10.000 uit Hongarije toelaten, maar daarna niet weer! Wat denken ze nou echt welk signaal ze aan al die gelukszoekers hebben gegeven? Of denken ze überhaupt nog wel na? Hongarije gaat nu helemaal overlopen worden. Er is maar één signaal afgegeven. Loop Hongarije binnen, stel je aan, gedraag je hufterig, roep 'Germany' 'Germany', en je transit richting Duitsland is veiliggesteld.
Eenmalig 10.000 uit Hongarije toelaten, maar daarna niet weer! Wat denken ze nou echt welk signaal ze aan al die gelukszoekers hebben gegeven? Of denken ze überhaupt nog wel na? Hongarije gaat nu helemaal overlopen worden. Er is maar één signaal afgegeven. Loop Hongarije binnen, stel je aan, gedraag je hufterig, roep 'Germany' 'Germany', en je transit richting Duitsland is veiliggesteld.
-
Zat laatst nog een Flimpje van Pim Fortuyn te kijken alweer meer als 10 jaar terug. Alles wat die man toen al vertelde over het immigratie beleid is allemaal waar geworden.
Zijn ze daar in Den Haag überhaupt ooit wel uit de winterslaap ontwaakt.
Zijn ze daar in Den Haag überhaupt ooit wel uit de winterslaap ontwaakt.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Volgens mij zit daarin nog de erfenis van het verleden ('39-'45) , 'dit nooit weer!' , pappen en nathouden, 'menselijke' houding. Maar dit lijkt me kortetermijnpolitiek.Hielke schreef:Oostenrijkers en vooral Duitsers zijn HELEMAAL gek geworden!
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Straks maar massaal met z'n allen emigreren naar Slowakije, Polen, Tsjechie enz. Deze landen hebben een helder en realistisch beeld betreft het 'vluchtelingen' debacle. De islamitische kolonisatie van West-Europa is begonnen. De gevolgen laten zich raden.
- GTRene
het ziet er idd triest uit, natuurlijk zitten er ook heel veel goede mensen tussen die bepaalde landen wellicht goed kunnen gebruiken (maar natuurlijk ook weer nodig zijn in eigen land later)
probleem is echter dat ze drommels goed weten hoe het 'moet' gewoon wat oproerkraaiers die de massa vooral mannen toespreekt en opjut, ze weten dat ze in een meer westers land zijn die er weinig tegen kunnen doen met de huidige EU regels en menselijkheid waar ze bv zonder papieren en illegaal zijn toch gewoon door kunnen reizen na wat moeilijk gedoe, of zelfs dat niet.
Eigenlijk krijgen ze zo bepaalde rechten die er voor nood waren en niet voor deugd zeg maar, maar waar men dan massaal gebruik van gaat/wil maken, paspoort? niet nodig, vingerafdrukken? doen we niet want dan moeten we in het veilige land blijven waar ze dan zijn, dus geen welvaart land ala DLD e.d.
Probleem is, zo komen ook veel terroristen/ex strijders weer terug in de landen waar ze voorheen woonden, totaal geen controle, je werkt gewoon niet mee en dan krijg je nog je zin, de 'goede' lijden dan onder de kwaden ook nog eens.
en dat alles nog buiten al de Islam aanhangers die erbij zitten die veel later nog voor grote de-stabiliteit gaan zorgen, happy days are coming, but for who...de slaafs volgens de wet volgende bewoners, of de vele onder hen, we doen wat we willen nieuwkomers, de westerse menselijkheid wetten beschermen ons wel
probleem is echter dat ze drommels goed weten hoe het 'moet' gewoon wat oproerkraaiers die de massa vooral mannen toespreekt en opjut, ze weten dat ze in een meer westers land zijn die er weinig tegen kunnen doen met de huidige EU regels en menselijkheid waar ze bv zonder papieren en illegaal zijn toch gewoon door kunnen reizen na wat moeilijk gedoe, of zelfs dat niet.
Eigenlijk krijgen ze zo bepaalde rechten die er voor nood waren en niet voor deugd zeg maar, maar waar men dan massaal gebruik van gaat/wil maken, paspoort? niet nodig, vingerafdrukken? doen we niet want dan moeten we in het veilige land blijven waar ze dan zijn, dus geen welvaart land ala DLD e.d.
Probleem is, zo komen ook veel terroristen/ex strijders weer terug in de landen waar ze voorheen woonden, totaal geen controle, je werkt gewoon niet mee en dan krijg je nog je zin, de 'goede' lijden dan onder de kwaden ook nog eens.
en dat alles nog buiten al de Islam aanhangers die erbij zitten die veel later nog voor grote de-stabiliteit gaan zorgen, happy days are coming, but for who...de slaafs volgens de wet volgende bewoners, of de vele onder hen, we doen wat we willen nieuwkomers, de westerse menselijkheid wetten beschermen ons wel

- GTRene
sommige gaan schijnbaar gewoon door met de ''heilige' oorlog' in NL
of hier met video, als je dat dan in het verlengde gaat doortrekken met steeds meer van dat 'gelovig' volk, dfan
kun je op je klompen aanvoelen dat zoiets op den duur voor problemen gaat zorgen en niet past in NL of modern? westers land.
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/07/22/spa ... erscentra/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nieuws.tpo.nl/2015/07/22/klachte ... erscentra/" onclick="window.open(this.href);return false;Klachtentsunami over christenen intimiderende moslims in asielzoekerscentra
of hier met video, als je dat dan in het verlengde gaat doortrekken met steeds meer van dat 'gelovig' volk, dfan
kun je op je klompen aanvoelen dat zoiets op den duur voor problemen gaat zorgen en niet past in NL of modern? westers land.
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/07/22/spa ... erscentra/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Gelukzoekers? Vergeten we even niet dat voor veel van deze 'gelukszoekers' hun thuissteden er zo uit zien?

Als Nederland zo verscheurd wordt door een oorlog dan ben ik ook heel snel weg. Dan wil ik ook graag ergens heen kunnen waar ik verder kan met mijn leven. Laten we dat de mensen die het nodig hebben vooral niet ontzeggen omdat er ook een aantal minderen meekomen.

Als Nederland zo verscheurd wordt door een oorlog dan ben ik ook heel snel weg. Dan wil ik ook graag ergens heen kunnen waar ik verder kan met mijn leven. Laten we dat de mensen die het nodig hebben vooral niet ontzeggen omdat er ook een aantal minderen meekomen.
- Peric
Zijn er ook zulke beelden uit Ghana? Er zitten nl. ook veel Ghanezen tussen.. En nog meer landen waar helemaal niks aan de hand is.
Begrijp me niet verkeerd, het beeld van het aangespoelde jongetje is vreselijk. Maar het verhaal erachter is eigenlijk des te schrijnender.. Die vader zou aangeklaagd moeten worden voor moord op z'n eigen zoontje. Het was nl. een Koerd die ook z'n geluk hier(Europa) wilde proberen.
Begrijp me niet verkeerd, het beeld van het aangespoelde jongetje is vreselijk. Maar het verhaal erachter is eigenlijk des te schrijnender.. Die vader zou aangeklaagd moeten worden voor moord op z'n eigen zoontje. Het was nl. een Koerd die ook z'n geluk hier(Europa) wilde proberen.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ja Ghana is inderdaad zo'n fantastische plek om te wonen, ondanks de relatief stabiele politiek situatie. Zoals eerder gezegd komt misschien niet iedereen omdat 'ie dood gaat als 'ie blijft. Maar een groot deel is zeker geen gelukszoeker maar heeft gewoon geen toekomst. Laten we die mensen toch vooral helpen.
- Peric
Vertel jij dan maar 's hoe we die mensen het beste kunnen helpen..
En wat vind je van het feit dat er waarschijnlijk ook wel terroristen tussen zullen zitten? Daar maak je je ook geen zorgen over?
En als al die mensen straks hier zijn, wat gaan ze dan doen? Werken kunnen ze niet, want dat is er amper hier in NL. Uitkering dan maar weer? Voorrang geven op Nederlanders die al jaren wachten op hun eigen stekkie? Die zelfde Nederlanders die al jaren belasting hebben betaald.
En wat vind je van het feit dat er waarschijnlijk ook wel terroristen tussen zullen zitten? Daar maak je je ook geen zorgen over?
En als al die mensen straks hier zijn, wat gaan ze dan doen? Werken kunnen ze niet, want dat is er amper hier in NL. Uitkering dan maar weer? Voorrang geven op Nederlanders die al jaren wachten op hun eigen stekkie? Die zelfde Nederlanders die al jaren belasting hebben betaald.
- Luco
Sorry hoor Peric
Ik ben totaal geen links georiënteerde Nederlander.
Maar ik vind het hier steeds racistischer worden.
Uitkering maar weer?
Kijk eens om je heen hoeveel Nederlanders hun hand ophouden terwijl ze gewoon kunnen werken.
Zijn in mijn ogen nog veel erger dan die enkele gelukszoeker die er ongetwijfeld tussen zitten.
Terroristen hou je toch niet tegen, dat is een heel ander probleem.
Belasting betalen, wat mij opvalt is dat juist de mensen die niks betalen het hardste zeiken over dit probleem.
Vast bang dat hun twintig jaar lang sugar daddy het aan anderen gaat geven.
Door dat soort mensen zijn erin de jaren 60 ook honderdduizenden spanjaarden,italianen,turken enz enz naar nederland gehaald,omdat ze te beroerd waren om te werken en veel baantjes men te min vond voor "ons" hollanders.
Nu het economisch minder gaat zijn het ineens allemaal uitvreters.
Uitkering maar weer?
Kijk eens om je heen hoeveel Nederlanders hun hand ophouden terwijl ze gewoon kunnen werken.
Zijn in mijn ogen nog veel erger dan die enkele gelukszoeker die er ongetwijfeld tussen zitten.
Belasting betalen, wat mij opvalt is dat juist de mensen die niks betalen het hardste zeiken over dit probleem.
Door dat soort mensen zijn erin de jaren 60 ook honderdduizenden spanjaarden,italianen,turken enz enz naar nederland gehaald,omdat ze te beroerd waren om te werken en veel baantjes men te min vond voor "ons" hollanders.
-
Hahaha die Jurjen. Die heeft geen idee wat al die gasten hier komen doen. 90% van de 'vluchtelingen' is man waarvan velen met extremistische gedachten. Waarom denk je dat opvang in de regio geen optie is? De buurlanden wil al dat tuig niet binnen laten terwijl Europa de deur wagenwijd open zet. Domme domme Europeanen en dan vooral het Westen daarvan. Heb nu al medelijden met de generaties na ons. We geven het allemaal uit handen. Verplicht alle Europese leiders het lezen van de Koran misschien is er dan nog hoop.
- Peric
En doel je dan op mij??Luco schreef:Sorry hoor Peric
Uitkering maar weer?
Heb jij mij ooit goedkeuring aan die lapswanzen zien geven de geen zin hebben in werken? Die zijn net zo erg.. Maar die zijn hier geboren. Gelukkig voor hun, jammer voor ons..
Dat je terroristen niet tegenhoudt klopt, maar nu kunnen ze wel heel makkelijk binnenkomen met de rest mee. Of denk jij dat ze daar niet over nagedacht hebben? Vind het allemaal wel erg dichtbij komen allemaal..
En in de jaren 60 was er teveel werk voor het aantal mensen die beschikbaar waren hier in NL. Da's nu wel effe anders..
- Luco
Nee ik doel niet op jouw.
In de jaren 60 wilden veel nederlanders geen handwerk doen, vandaar al die mensen die gehaald werden.
Nu is het alleen nog maar erger
Nederlanders willen alleen maar manager worden
ambachtelijk werk wil niemand meer doen
Je zegt dan wel dat er geen werk is, maar al die duitsers en polen werken wel, en allemaal ambachtelijk werk
stucadoren,schilderen,loodgieter enz enz
Omdat 80% van de nederlanders dat te min vind om te doen
We zijn gewoon zwaar verziekt, maar het is voor velen makkelijker om een ander de schuld te geven ipv in de spiegel te kijken.
In de jaren 60 wilden veel nederlanders geen handwerk doen, vandaar al die mensen die gehaald werden.
Nu is het alleen nog maar erger
Nederlanders willen alleen maar manager worden
ambachtelijk werk wil niemand meer doen
Je zegt dan wel dat er geen werk is, maar al die duitsers en polen werken wel, en allemaal ambachtelijk werk
stucadoren,schilderen,loodgieter enz enz
Omdat 80% van de nederlanders dat te min vind om te doen
We zijn gewoon zwaar verziekt, maar het is voor velen makkelijker om een ander de schuld te geven ipv in de spiegel te kijken.
- Peric
Ik durf best in de spiegel te kijken hoor, ik werk hard voor m'n centen..
Waar het mij om gaat is, in welke maatschappij groeit mijn zoon straks op? Voedselpakketten worden geweigerd omdat het niet halal is. Christenen worden worden geterroriseerd in AZC's door Moslims. Maar wij roepen 'kom maar binnen! We helpen je wel!'. Weten ze wel wát ze binnenlaten?
En nog even over dat ambachtelijke.. Dat doe ik nu ook..
Waar het mij om gaat is, in welke maatschappij groeit mijn zoon straks op? Voedselpakketten worden geweigerd omdat het niet halal is. Christenen worden worden geterroriseerd in AZC's door Moslims. Maar wij roepen 'kom maar binnen! We helpen je wel!'. Weten ze wel wát ze binnenlaten?
En nog even over dat ambachtelijke.. Dat doe ik nu ook..
-
Ben het helemaal met je eens Peric. De feiten spreken voor zich. Heb in mijn vriendenkring ook moslims en die zijn het met me eens en maken zich ook zorgen. Let wel het zijn er geen duizenden die naar West Europa willen maar miljoenen.
- Luco
Nogmaals Peric, ik doel niet op jouw, zeer zeker niet.
Maar kijk om je heen 80% wil geen ambachtelijk werk meer doen
Maar zonder de straatveger, bouwopruimer, timmerman,loodgieter enz enz komt het werk niet af.
Ik maak me ook zorgen om de"rotte appelen" die er tussen zitten.
Maar die zitten overal.
Een hele tijd hebben we gescholden op polen en dergelijke, maar die doen hier wel het werk wat wij niet willen doen.
Ik zet best veel werk uit
Je ziet gewoon steeds meer buitenlandse werknemers bij aannemers en dat is niet omdat er niet genoeg nederlanders zijn,maar die vinden het werk allemaal te min.
Maar kijk om je heen 80% wil geen ambachtelijk werk meer doen
Maar zonder de straatveger, bouwopruimer, timmerman,loodgieter enz enz komt het werk niet af.
Ik maak me ook zorgen om de"rotte appelen" die er tussen zitten.
Maar die zitten overal.
Een hele tijd hebben we gescholden op polen en dergelijke, maar die doen hier wel het werk wat wij niet willen doen.
Ik zet best veel werk uit
Je ziet gewoon steeds meer buitenlandse werknemers bij aannemers en dat is niet omdat er niet genoeg nederlanders zijn,maar die vinden het werk allemaal te min.
-
Een Pool of een Moslim is een wereld van verschil. Een Pool is van nature een harde werker, een Moslim vooral trots. Dit is een oneindige discussie, hoop dat dit forum over twintig jaar ook nog bestaat en we het er weer eens over kunnen hebben.
Laatst gewijzigd door Mike R32 op 05 sep 2015, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Tsja, de mensen met geld kunnen de trip betalen. Willen we echt helpen sleep dan alle bootjes terug. Laat vervolgens een organisatie daar de trip organiseren in plaats van de mensensmokkelaars. Geen id/paspoort, jammer maar helaas, je mag niet mee. Op die manier is nog enigsinds te reguleren/controleren. Nu gooien diverse niet syrische nationaliteiten hun paspooort e.d in de zee en doen zich voor als syrier bij aankomst in de eu.
Door terug te slepen voorkom je in iedergeval een hoop drenkelingen omdat het minder aantrekkelijk word om de oversteek te maken verwacht ik. Verder asiel aanvragen waar je binnen komt en strenge eisen stellen aan waar je heen mag binnen de eu. Dan zou je de stroom binnen de eu kunnen verdelen.
Verder strakke handhaving stellen, ze zijn hier als gast, niet om eisen te stellen en ons te vertellen wat wij moeten doen.
Alle germany, germany roeptoeters schaar ik dan ook onder de economische vluchtelingen. Als je echt op de vlucht bent maakt het toch geen flikker uit waar je heen gaat als je maar veilig bent, en enige verzorging en voedsel voorziening hebt. Persoonlijk had van mij die trein gewoon leeg gehaald mogen worden door ME oid.
Verder vind ik dat het belachelijk is dat ze de hulp die ze krijgen niet aanpakken. Zie filmpje met aangeboden voedsel en water. Daar mogen ze van mij ook harder tegen optreden, als ik mn fles op de grond gooi krijg ik een boete. Je bent te gast dus toon respect en pas je tot op zekere hoogte aan aan waar je bent. Ook dit vind ik weer aangeven dat deze mensen het echt niet zo slecht hebben.
Ik denk dat van wat er nu is aangekomen dit niet de mensen zijn die de hulp het hardste nodig hebben.
Kans op werk is natuurlijk ook minimaal vanwege de taalbarriere en ook de cultuur verschillen zullen voor frictie zorgen met de omgeving waarin ze terecht komen.
Dat er asiel plaatsen moeten komen ben ik het wel mee eens, maar bekijk dan ook per jaar bijvoorbeeld of dit nog gegrond is. Zo ja kun je blijven, anders weer terug zodra het kan. Anders hebben we over een 10/15 jaar weer tientallen Mauros of Gláucio en Márcia's die niet terug willen omdat ze al zoveel jaar in nederland zijn. Grote kans op teruggestuurd worden beperkt ook hopelijk het aantal gelukszoekers.
Door terug te slepen voorkom je in iedergeval een hoop drenkelingen omdat het minder aantrekkelijk word om de oversteek te maken verwacht ik. Verder asiel aanvragen waar je binnen komt en strenge eisen stellen aan waar je heen mag binnen de eu. Dan zou je de stroom binnen de eu kunnen verdelen.
Verder strakke handhaving stellen, ze zijn hier als gast, niet om eisen te stellen en ons te vertellen wat wij moeten doen.
Alle germany, germany roeptoeters schaar ik dan ook onder de economische vluchtelingen. Als je echt op de vlucht bent maakt het toch geen flikker uit waar je heen gaat als je maar veilig bent, en enige verzorging en voedsel voorziening hebt. Persoonlijk had van mij die trein gewoon leeg gehaald mogen worden door ME oid.
Verder vind ik dat het belachelijk is dat ze de hulp die ze krijgen niet aanpakken. Zie filmpje met aangeboden voedsel en water. Daar mogen ze van mij ook harder tegen optreden, als ik mn fles op de grond gooi krijg ik een boete. Je bent te gast dus toon respect en pas je tot op zekere hoogte aan aan waar je bent. Ook dit vind ik weer aangeven dat deze mensen het echt niet zo slecht hebben.
Ik denk dat van wat er nu is aangekomen dit niet de mensen zijn die de hulp het hardste nodig hebben.
Kans op werk is natuurlijk ook minimaal vanwege de taalbarriere en ook de cultuur verschillen zullen voor frictie zorgen met de omgeving waarin ze terecht komen.
Dat er asiel plaatsen moeten komen ben ik het wel mee eens, maar bekijk dan ook per jaar bijvoorbeeld of dit nog gegrond is. Zo ja kun je blijven, anders weer terug zodra het kan. Anders hebben we over een 10/15 jaar weer tientallen Mauros of Gláucio en Márcia's die niet terug willen omdat ze al zoveel jaar in nederland zijn. Grote kans op teruggestuurd worden beperkt ook hopelijk het aantal gelukszoekers.
-
Polen zijn een doorn in het oog voor het MKB, daar valt niet mee te concurreren. Dat is in ieder geval de ervaring van m'n pa. Maar ook Nederlandse zzp'ers werken heel goedkoop, alleen hebben de Polen de naam de markt te verzieken.
- Luco
Eric Z schreef:Polen zijn een doorn in het oog voor het MKB, daar valt niet mee te concurreren. Dat is in ieder geval de ervaring van m'n pa. Maar ook Nederlandse zzp'ers werken heel goedkoop, alleen hebben de Polen de naam de markt te verzieken.
Eric
Opdrachtgevers willen ook alles voor een dubbeltje
Ik zie aanbestedingen voorbijkomen waarbij het echt onmogelijk is dat het voor die prijs gemaakt kan worden.
Toch gebeurd het en dan wordt het inderdaad uitgezet bij de goedkoopste zzp-er of onderaannemer, dat kunnen buitenlanders zijn.
Dan kunnen we wel zeggen dat die de markt verzieken, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Ook als opdrachtgever vind ik dat je daarin je verantwoording moet nemen.
Maar ja aangezien het ook vaak om gemeenschapsgeld gaat heb je geen andere keuze, want dan geef je weer teveel uit.
-
Mijn vriendin is Poolse en werkt al tien jaar als IG'er in de zorg. Ook zij heeft de inburgercursus moeten volgen lang geleden en bij allochtonen in de klas gezeten waarvan 90% weigerde mee te werken aan de les en om Nederlands te leren. Nederland is veel te tollerant!
-
I know, maar zodra er een spoedje is of storingen midden in de nacht weten ze je wel ineens te vinden. Dat vind ik dan altijd weer wel een beetje triest van zulke klanten.Luco schreef:Eric Z schreef:Polen zijn een doorn in het oog voor het MKB, daar valt niet mee te concurreren. Dat is in ieder geval de ervaring van m'n pa. Maar ook Nederlandse zzp'ers werken heel goedkoop, alleen hebben de Polen de naam de markt te verzieken.
Eric
Opdrachtgevers willen ook alles voor een dubbeltje
Ik zie aanbestedingen voorbijkomen waarbij het echt onmogelijk is dat het voor die prijs gemaakt kan worden.
Toch gebeurd het en dan wordt het inderdaad uitgezet bij de goedkoopste zzp-er of onderaannemer, dat kunnen buitenlanders zijn.
Dan kunnen we wel zeggen dat die de markt verzieken, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Ook als opdrachtgever vind ik dat je daarin je verantwoording moet nemen.
Maar ja aangezien het ook vaak om gemeenschapsgeld gaat heb je geen andere keuze, want dan geef je weer teveel uit.
Op gegeven moment leg je je er bij neer en geld wegbrengen kan je overal.
Aanbestedingen zijn sowieso ellende. Zeker als het soort projecten of de klant goed kent en dus mee denkt. Gaat het toch naar een goedkopere met een bult meerwerk achteraf want het stond niet in de aanbesteding. Dan is het uiteindelijk nog een gevalletje goedkoop is duurkoop.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Omdat we zo tolerant zijn hier (althans, dat is ons beleid, het merendeel van bevolking al lang niet meer), heb jij een Poolse partner die van harte welkom is hier.Mike R32 schreef:Mijn vriendin is Poolse en werkt al tien jaar als IG'er in de zorg. Ook zij heeft de inburgercursus moeten volgen lang geleden en bij allochtonen in de klas gezeten waarvan 90% weigerde mee te werken aan de les en om Nederlands te leren. Nederland is veel te tollerant!
Xenofobie en generalisatie vieren hoogtij, met dank aan pauper media zoals geenstijl, de Telegraaf en vriend Wilders, meester in het over één kam scheren en mensen in hokjes plaatsen. Echt iets op trots op te zijn. Daardoor worden mensen zoals GTRene, die in iedere moslim een levensgevaarlijke terrorist ziet en ze het liefst allemaal op een onbewoond eiland zet maar er in het echte leven nog nooit van last gehad heeft, aangezien hij in Schubbekutteveen woont.