M135iA LCI
- Macboy
Re: M135iA LCI
Langschnittfeinschliff erop 

- Daan
Hoe raad je het Ilija
Daan...

Daan...
- Daan
A.s. vrijdag ophalen. Erg benieuwd! 
Daan...

Daan...
- Macboy
Spannend !!!!
-
Opgehaald of is er wat tussen gekomen? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt.Daan schreef:A.s. vrijdag ophalen. Erg benieuwd!
Daan...
- Daan
Zeker opgehaald! Ik moest zaterdag alleen de hele dag naar een feest, dus helaas niet het hele weekend kunnen rijden. Vandaag echter wel vrijwel non stop gereden.
Wat een auto!! Keurig afgeleverd door Maaral, kleur en uitvoering helemaal naar het zin. Auto starten, werd wakker met een heerlijke roffel. Eerste bochtje op het industrie terrein beetje gas geven (uiteraard rekening houdende met de inrij procedure), gelijk kippenvel van de prachtige sound.
Staat nu 400km op de teller dus mag op bedrijfstemperatuur af en toe wel wat meer toeren maken. Blijft een fantastische motor die N55, helemaal met de kleine tweaks voor de M135/M235 die de rij ervaring nog leuker maken. Flippertjes gebruiken in de sportstand gaat gepaard extra schokken bij het opschakelen, uitlaat plofjes bij up en down shifts, maken erg blij. De achterkant maakt ook erg makkelijke leuke stapjes opzij bij het uitkomen van bochtjes. Hier ga ik de komende tijd erg veel plezier aan beleven.
En dan de andere goede eigenschap van M135i welke mij het laatste zetje gaf uiteindelijk te tekenen voor deze auto. Drive modus in Comfort, automaatje in D, onderstel op 'soft', dakje open en de auto wordt een heerlijke cruiser. De automaat doet ongemerkt z'n werk en de motor bromt zachtjes op de achtergrond. HK audio zojuist ook even gefinetuned, erg tevreden met de geluidskwaliteit.
Ik zal binnenkort even wat plaatjes posten.
Daan...
Wat een auto!! Keurig afgeleverd door Maaral, kleur en uitvoering helemaal naar het zin. Auto starten, werd wakker met een heerlijke roffel. Eerste bochtje op het industrie terrein beetje gas geven (uiteraard rekening houdende met de inrij procedure), gelijk kippenvel van de prachtige sound.
Staat nu 400km op de teller dus mag op bedrijfstemperatuur af en toe wel wat meer toeren maken. Blijft een fantastische motor die N55, helemaal met de kleine tweaks voor de M135/M235 die de rij ervaring nog leuker maken. Flippertjes gebruiken in de sportstand gaat gepaard extra schokken bij het opschakelen, uitlaat plofjes bij up en down shifts, maken erg blij. De achterkant maakt ook erg makkelijke leuke stapjes opzij bij het uitkomen van bochtjes. Hier ga ik de komende tijd erg veel plezier aan beleven.
En dan de andere goede eigenschap van M135i welke mij het laatste zetje gaf uiteindelijk te tekenen voor deze auto. Drive modus in Comfort, automaatje in D, onderstel op 'soft', dakje open en de auto wordt een heerlijke cruiser. De automaat doet ongemerkt z'n werk en de motor bromt zachtjes op de achtergrond. HK audio zojuist ook even gefinetuned, erg tevreden met de geluidskwaliteit.
Ik zal binnenkort even wat plaatjes posten.
Daan...
- Macboy
Geweldig man dat wordt genieten 

- Daan
- Knot
Strakke auto, en mooie kleuren combinatie. Altijd dakje nemen 

- Daan
Thanks!
Je wilde het schuif/kantel dakje ook op beeld hebben?
Daan...
Je wilde het schuif/kantel dakje ook op beeld hebben?

Daan...
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Ik moet eerlijk zeggen dat het FL kontje me wel steeds beter gaat bevallen. Moest er echt aan wennen, maar zeker bij een dikke versie als de M135i vind ik het wel een verbetering. Echt een gave auto!
- Knot
Oh, nee bedoelde idd altijd bestellen voor die 850 euro.
Foto doet m wel goed, kantelstand en zorgen dat ie er net op staat.
Foto doet m wel goed, kantelstand en zorgen dat ie er net op staat.
- Daan
Zal het onthouden voor de volgende keer Knot.
Dakje bevalt wel moet ik zeggen. Afgezien van vandaag, altijd nog met het dakje in de kantelstand gereden. Komt ook lekker veel licht naar binnen zo.
Voor wat betreft het FL kontje, ik twijfelde na de eerste persfoto's ook een beetje. Maar IRL komt het veel mooier over. Fotogeniek zijn BMWs vrijwel nooit imho...
Daan...

Voor wat betreft het FL kontje, ik twijfelde na de eerste persfoto's ook een beetje. Maar IRL komt het veel mooier over. Fotogeniek zijn BMWs vrijwel nooit imho...
Daan...
- dvh
FL is stukken beter ! Mooie auto zo. Kleur is ook fraai.
-
Facelift neus; JA!
kont? nee......
Dikke bak man. Perfect blokje erin. Kan niet beter.
kont? nee......
Dikke bak man. Perfect blokje erin. Kan niet beter.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooie auto, jammer van dat dakje
Kan ik er niet goed inzitten. Als ik hem zelf mocht samenstellen nam ik ook geen zilvergrijs, maar dat terzijde
Veel plezier ermee iig, maar dat gaat vast lukken!

Veel plezier ermee iig, maar dat gaat vast lukken!

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Feli, leuke -bijna Q- car/sleeper. Succes ermee.
-
- Auto: M3P, 130i
Gaaf ding Daan! Heb je ook een soundclip? 

-
Mooi ding. Geniet ervan 

- Daan
Dank voor de feli's!
Geen soundclips helaas, maar zal kijken of ik binnenkort wat kan versieren.
Het streven was ook wel om er een beetje een sleeper van te maken. Maar achteraf vond ik glacier silber irl ook mooier dan wit en estoril blauw. Zwart en oranje vielen direct al af. In het zonnetje zit er ook een mooie glans in dat zilver.
Daan...
Geen soundclips helaas, maar zal kijken of ik binnenkort wat kan versieren.

Het streven was ook wel om er een beetje een sleeper van te maken. Maar achteraf vond ik glacier silber irl ook mooier dan wit en estoril blauw. Zwart en oranje vielen direct al af. In het zonnetje zit er ook een mooie glans in dat zilver.
Daan...
- Macboy
Fantastische kleur 
Heb heel erg getwijfeld voor zilvergrijs destijds op die van mij. Geniale sleeperkleur. Beste kleur ook tegen viezigheid. Je zult ook merken dat de velgen niet vies lijken te worden door hun antraciete kleur. Dat vind ik altijd wel een pluspunt van donkere velgen.
Mooi ook dat je hem zonder type aanduiding hebt genomen. Hoewel dat M135i logo achterop wel heel fraai is. Maar zonder logo is toch mooier. Zwarte grille en nieren ook top. En lichtinval van het dak is briljant he ?
Lekker genieten en schiet gerust wat meer fotos van dit pareltje !!!

Heb heel erg getwijfeld voor zilvergrijs destijds op die van mij. Geniale sleeperkleur. Beste kleur ook tegen viezigheid. Je zult ook merken dat de velgen niet vies lijken te worden door hun antraciete kleur. Dat vind ik altijd wel een pluspunt van donkere velgen.
Mooi ook dat je hem zonder type aanduiding hebt genomen. Hoewel dat M135i logo achterop wel heel fraai is. Maar zonder logo is toch mooier. Zwarte grille en nieren ook top. En lichtinval van het dak is briljant he ?
Lekker genieten en schiet gerust wat meer fotos van dit pareltje !!!
-
Voor wie snel wil rijden, heb ik deze sinds twee weken in de showroom staan
http://www.autotrader.nl/auto/bmw-1-ser ... -automaat/

http://www.autotrader.nl/auto/bmw-1-ser ... -automaat/
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Prachtig............
- GTRene
ben niet zo'n rood fan,. maar verder mooie auto's, die eigenaar deed gelukkig niet aan het 'nieuwe' rijden, de pijpjes zijn mooi grijs.