Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 28 aug 2015, 15:02

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 aug 2015, 15:44

Mwoah, 't is me nu wel duidelijk waarom die Somaliërs hier met enorm grote gezinnen van wel >10 kids komen, het lag aan deze aanbieding:)

Afbeelding

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 28 aug 2015, 16:04

De groei zit er wel in in die arme landen ja. (in mensen dan)
Dit is wel een vermakelijk stukje:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 aug 2015, 17:29

wat een aantallen, wel mooi uitgelegd zo :D

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 28 aug 2015, 19:56

http://www.z24.nl/geld/belasting-op-spa ... ren-583980" onclick="window.open(this.href);return false;

WTF, man man man.........

tomgtr

Bericht door tomgtr » 28 aug 2015, 20:18

Ja, wat ik eerder gezegd heb, op VVD stemmen loont niet echt. Leuk hoor die statistische rendementen, maar als je een jaar 0 of negatief rendement haalt en je betaalt toch meer belasting. Rendement t/m juli 10 pct, rendement t/m afgelopen maandag 0 pct, rendement t/m dinsdag- 7 pct, rendement t/m vandaag -2 pct. Maar even serieus, leuk zo'n berekening van 5.5 pct maar degenen die in 2008 belegden weten dat ook heel anders kan gaan. dan kan je ook -15 pct oplopen. Ik snap ook niet waarom mensen die > 50K vermogen hebben een hoger rendement hebben? Mensen onder de 50K laten alles tegen 1 procent op hun spaarrekening staan en alleen mensen met meer dan 50K kunnen gespreid beleggen? Hou toch op! Nivelleren is een feest!

dvh

Bericht door dvh » 28 aug 2015, 20:20

Gewoon voortaan niks meer boeken Robert... Alles zwart.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8u8R5SwR ... e=youtu.be[/youtube]
Laatst gewijzigd door dvh op 28 aug 2015, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 28 aug 2015, 20:21

Ja Tom nivelleren is inderdaad een feest

Voor diegene die elke maand hun hand ophouden :kotsen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 aug 2015, 22:06

Gelukkig kom ik nét niet aan die 1.025.000,-
:P

WJ

Bericht door WJ » 01 sep 2015, 10:20

http://www.nu.nl/politiek/4116951/kabin ... onnis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

"De zaak tegen de overheid werd aangespannen door actiegroep Urgenda en negenhonderd klagers. Die stelden dat de Staat zich meer moet inspannen om de CO2-uitstoot in Nederland terug te dringen."

:bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 11:36

lang leve de democratie...
DEN HAAG -
De Tweede Kamer loopt nauwelijks warm voor de nieuwe referendumregels die ze zelf heeft vastgesteld. Burgers was meer inspraak beloofd bij het tot stand komen van de referendumwet, maar een groot deel van de politici kondigt al aan dat de uitkomst van een volksraadpleging over Europa zal worden genegeerd.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2443 ... ren__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 01 sep 2015, 13:04

Nepdemocratie hier.

Als je 'n beetje koppie erbij hebt ben je beter af in 'n corrupte bananenrepubliek, dan ben je je dagelijks bewust dat je genaaid wordt/kan worden.

We zakken langzaam af naar socio-communistisch Avondland, als we niet uitkijken maak je geen illusies.
Gelukkig hebben we hier een heerlijk klimaat, de enige reden om hier te blijven:)

GTRene

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 15:25

http://opiniez.com/2015/09/01/ochtendhu ... -het-lumc/" onclick="window.open(this.href);return false;

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 01 sep 2015, 18:35

Samsom wil nu militair ingrijpen in Syrië

Even laten bezinken; met een leger dat bestaat uit 2 man en een paardenkop, paar gekannibaliseerde F-16`s, die naar verluidt niet meer geschikt zijn om boven "the Syrian Theathre" te acteren en een paar obsolete U Boten en een volstrekt ondermaatse moreel.........

Tja Samsom, pak het vaandel en geef acht !

Nu begrijp ik ook waarom de woorden beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 18:56

:mrgreen: laat Samson maar lopen......

naar Syrië, kan die vast beginnen daar.

JP

Bericht door JP » 01 sep 2015, 19:16

Zie het punt niet. Ik heb bij meerdere grote NL'se fabrieken gezien dat die gebedsruimtes hebben voor hun moslimmedewerkers.
Dit zijn wel je collegae die werken tijdens dagen zoals kerst, wanneer "wij" allemaal graag vrij hebben.

Je hebt tegenwoordig toch ook overal speciale ruimtes voor mensen die geloven in nicotineuitdrijving :coffee: Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 19:55

JP schreef:
Zie het punt niet. Ik heb bij meerdere grote NL'se fabrieken gezien dat die gebedsruimtes hebben voor hun moslimmedewerkers.
Dit zijn wel je collegae die werken tijdens dagen zoals kerst, wanneer "wij" allemaal graag vrij hebben.

Je hebt tegenwoordig toch ook overal speciale ruimtes voor mensen die geloven in nicotineuitdrijving :coffee: Afbeelding
Op korte termijn valt het wellicht nog niet zo op wat er allemaal gaande is en nog gaat komen in de EU, kijk
bv eens naar deze video wat uiteindelijk in vrij korte tijd kan komen.
Het is grotendeels een prognose van wat kan komen, maar ze laten ook zien wat ondertussen al is veranderd.
Wellicht zie je dan het punt, al die kleine puntjes bij elkaar maakt een flinke dot zeg maar, blijf waakzaam. :forum: :)

https://www.facebook.com/OfficialBritai ... 564454306/" onclick="window.open(this.href);return false;

JP

Bericht door JP » 01 sep 2015, 20:19

Kom.....ga eens de deur uit en dan zie je ook zo wel dat de wereld langzaam verandert en niet alleen de hele dag achter de geraniums zittend, wat wazige internetfilmpjes te kijken en delen waar zogenaamd uit blijkt dat we allemaal naar de kloten gaan.

Blijf waakzaam....? Hoezo.....? die aliens wachten wel totdat je slaapt vooraleer ze je ophalen....... :tong:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 sep 2015, 20:44

:mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 01 sep 2015, 20:57

In Nederland is 50% van iedere geborene een moslim en binnen 15 jaar is de helft van onze bevolking moslim?

Ik geloof er echt geen klap van, sorry.

We hebben nu (2012) een geboortecijfer van 1.72 kinderen per vrouw. We hebben grofweg 4 a 5 miljoen vrouwen in Nederland die in een leeftijdscategorie zitten waarin er bevallen kan worden. Er zijn bijna 1 miljoen moslims in Nederland, hoeveel daarvan vrouw zijn kan ik niet vinden maar ik verwacht dat dat minder dan de helft van die 1 miljoen is. Als je dan aan die 50% moslim geboortes wil komen en je gaat uit van 400.000 moslim vrouwen (en dan heb ik het nog aardig ruim genomen lijkt me) die kunnen bevallen dan zouden die volgens mij (ben geen superster met cijfertjes) 12.5 kinderen moeten krijgen. Ben jij die super gezinnen op straat al tegengekomen? Ik niet, ik hoor het graag waar ze te bewonderen zijn.

En dan nog. Niet iedere moslim is een extremist.

Zo'n filmpje (inclusief Arabische muziek en een stem die duidt op naderend onheil) doet me denken aan de journalistiek van de Telegraaf laatst waarin beweerd werd dat de vluchtelingen en asielzoekers het onmogelijk maken om een huis te krijgen in Nederland.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2441 ... aar__.html

6% van alle sociale huurwoningen gaan naar statushouders, waar asielzoekers onder vallen, net als oude mensen, psychiatrisch patiënten en mensen die het huis uit moeten vanwege renovatie.

Het tekort aan sociale huurwoningen ligt eerder aan de verkoop ervan door corporaties, of aan scheefhuurders (27% van alle huurwoningen, zo'n 700.000), mensen die teveel verdienen voor sociale huur, maar blijven zitten.

Kortom, de Telegraaf publiceert dé reden (want over scheefhuur en verkoop wordt niet gesproken, terwijl die twee samen een veel groter aandeel hebben dan asielzoekers) waarom mensen geen sociale huurwoning kunnen krijgen en werken daardoor mee aan een vijandige sfeer tegen asielzoekers. Als we boos zouden moeten worden omdat er te weinig sociale huurwoningen zijn, dan zou dat op corporaties die de boel verkopen, of op scheefhuurders die het fijn vinden om goedkoop te wonen en daardoor de doorstroom belemmeren moeten zijn.

Walgelijke manier van journalistiek bedrijven, en die journalist die dit geschreven heeft is echt een natte krant...

smiley

Bericht door smiley » 01 sep 2015, 22:17

Het systeem is ook nooit ontworpen om in 1 jaar 40.000 statushouders direct te voorzien van woning.
Zelfs zweden dat voorop loopt is al container dorpen aan het bouwen.

smiley

Bericht door smiley » 02 sep 2015, 09:58

Mooi.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2444 ... ang__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 02 sep 2015, 10:21

Ja, makkelijk roepen in Den Haag vanuit je ivoren toren.

Corporaties en gemeenten moeten het oplossen.
Waarvan diverse gemeenten (zeg maar 99%) extra in de financiële problemen zijn gekomen omdat Den Haag alle zorg naar de gemeenten heeft getrapt maar ondertussen wel het budget zo ongeveer gehalveerd heeft.
Verontwaardiging alom door de bevolking.
Corporaties kunnen (ook door foute beslissingen in het verleden) amper het hoofd boven water houden.
De onrendabele top op huurwoningen is zo groot dat ze woningen moeten verkopen om te overleven.

Den Haag maakt zich er weer makkelijk af, los het maar op, verder komt er niks uit.
Den Haag wil asielzoekers opnemen maar een ander moet het oplossen :kotsen:

smiley

Bericht door smiley » 02 sep 2015, 10:53

Ik lees nergens dat de gemeenten en woningcorporaties die containerwoningen ook zelf moeten betalen.
Mag toch aannemen dat daar budget voor wordt vrijgemaakt vanuit het rijk.
Anders gaat er nog niks gebeuren nee.

Luco

Bericht door Luco » 02 sep 2015, 11:06

Er staat ook nergens dat er budget vrijgemaakt wordt door het rijk.
Waarom zouden gemeenten en corporaties het dan moeten regelen?
Het rijk heeft het coa die zouden dat moeten kunnen.

Plaats reactie