lange doordraaiers van snelweg naar snelweg, liet ie zich lekker zetten voor een auto van 1750kg.
Bergpassen is ie minder in zijn element idd.
Remmen hebben bij mij ook nooit indruk gemaakt.
Ik dacht destijds door juist voor origineel te kiezen een verbetering te krijgen.
Maar daar deed niets en je krijgt dan ook blokken van ate.
Ze missen echt de bite.
Trillen is echt een raar verhaal en moeilijk kwaaltje van de e38.
Ik heb destijds door twee specialisten afzonderlijk dat laten controleren, maar concludeerden allebei
dat het nog goed was. Vervangen zal het zeker niet slechter maken, maar of het oplost.
Ik had het vooral met de winterbanden, maar die waren ook al wat ouder en heb dat vooral toegeschreven dat de banden wss iets gecupt zijn.
hoewel...
zou het kunnen dat door afwijking in het onderstel / te veel speling in het onderstel de banden zich geleidelijk vervormen en zorgen voor trillingen.
Met balanceren breng je ea weer in evenwicht, monteert ze weer op een onderstel met speling, gaat weer vervormen = weer vibraties.
Misschien wat ver gezocht en praat ik nu wel de grootste onzin, daarvoor ontbreekt mijn kennis hierover.
gelukkig rijd je met 3000 toeren geen 80 maar eerder het dubbele, dus lang heb je er geen last van
