Zo dan.
Waanzinnig lekker ritje gehad.
Vol door de regen, de eerste non stop 468km staan erop.
Door de regen volkomen ontspannen ipv continue alert wanneer die 295mm brede achterbanden gaan aquaplaneren.
4x 265 is de veel betere keuze

dit was onder deze omstandigheden veel ontspannender.
Lekker gerommeld met de verschillende instellingen, hele programma stoelmassages doorlopen man wat een feest.
Grootlicht assistent is dan weer wat minder , vooral als ik achterop ander verkeer rijd gaat hij heel laat uit (en soms helemaal niet).
Blijkbaar zit er wel een regensensor op, de ruitenwissers gingen opeens aan

Wegligging, aanvankelijk op comfort, later op auto gezet.
Prima stand, auto past zichzelf aan.
De audio is werkelijk klasse.
Ben geen audiofiel maar dit klinkt wel erg goed.
Heb me nog niet aan de instellingen gewaagd, maar wat een klank zonder dat het hard hoeft.
Uit de kunst.
En dan het doorrijden.
Zoals PeterB terecht omschrijft, een elastiek die motor.
Nou wel een hele lange dan, wat een souplesse.
Zalig, en vooral zonder drama.
Heb denk ik 30 minuten lang 240-250 op de teller gereden.
Zalig gewoon zonder gebrul zonder drama, uiterst efficient.
De eerste 600km staan erop, heb hem net afgetopt. 58 liter.
Dat valt me helemaal niet tegen. Rit van vanavond was 3 uur en 12 minuten 468km.
Wel heeeeeeel veel 180kmh en dat half uurtje 240 toen het droog was.
Super ontspannen.
Had ff filetje. TV aan. Sjongejonge

Stressverlagend.
Verheug me al op vrijdag als ik weer naar huis mag man
Rond Hamburg was ik regelmatig met wat lokale zakenpartners te vinden, zwarte M, porkers, dikke audi's het gas stond er altijd vol op, en de ///M's waren oppermachtig (y). Dat is nu dus ff voorbij

. Qua agiliteit is de A8 vergeleken met de ///M nog steeds een sleepboot. Ondanks dat er maar weinig verschil in gewicht is. De vraag is of het echt heel erg is. Na dit ene ritje stoor ik me er niet aan. Beetje meer Zen in mijn leven achter het stuur kan geen kwaad
