Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
JP

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door JP » 13 aug 2015, 12:00

Jean Jacques op de brommer met zijn "pain de wapen "

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 13 aug 2015, 12:04

JP schreef:Engeland is het beloofde land ! (Why?)
De taal, en de 36 pond per week pp.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 aug 2015, 12:08

Ja Robin, kijk maar uit voor je winkel, ze komen straks zo aan in Heerenveen :mrgreen:

350 Z

Bericht door 350 Z » 13 aug 2015, 15:25

Misschien kunnen ze bij Bram wel een tent lenen :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 13 aug 2015, 15:33

Amehoela, boter bij de vis is het devies hier :swinging:

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2015, 16:16

Bram schreef:Amehoela, boter bij de vis is het devies hier :swinging:
Racist :tooth:

Bram

Bericht door Bram » 13 aug 2015, 17:25

Ben vorig jaar nog belazerd door white trash, dus ik behandel iedereen hetzelfde :tooth:

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 13 aug 2015, 21:03

En wat zeggen de dames tegen jouw Bram

geen centen
geen tetten
:tooth:

Joy

Bericht door Joy » 13 aug 2015, 23:45

Dat whitetrash heeft nu een tegeltje thuis met daarop: 'Geen centen, toch tenten!'

Bram

Bericht door Bram » 14 aug 2015, 09:35

:roflol:

Gijzert

Bericht door Gijzert » 14 aug 2015, 19:39

JP schreef:Alleen al in Kos en omgeving zijn alleen al in de maand juli 55000 illegalen aan komen drijven, dat is meer dan in heel 2014. Al zouden er daar nu nog 7000 van in Kos verblijven. In Calais zaten altijd een paar honderd illegalen, en dat aantal is dr laatste maand ook naar die 10000 geschoten........en die willen niet in Frankrijk asiel aanvragen......nee......Engeland is het beloofde land ! (Why?)

De sitting ducks zijn in Calais ook de transporteurs. Illegalen springen op de weg om een file te creeren, springen dan en masse in op en onder de vrachtwagens en mochten ze bij de GB check (is nog voor de tunnel) een ongewenste passagier vinden, gaat de chauffeur de cel in en krijgt net als de transportfirma ff een boete van meer dan 1000 pond pèr illegaal.........
Als de chauffeur door de vrijwillige controle gaat en er wordt iets gevonden dan is er niets aan de hand voor hem. Doet hij dat niet dan is hij idd de pineut. Kost wat extra tijd.

Gijzert

Bericht door Gijzert » 14 aug 2015, 19:39

dubbel

JP

Bericht door JP » 14 aug 2015, 20:07

Je weet ook wel dat ze door de drukte, de co2 check dichtgooien.....? De Fransozen willen zo snel mogelijk alles door de douane hebben....als je dan 100meter verder bij de Britten komt, dan zijn je rapen gaar.... :(

Luco

Bericht door Luco » 14 aug 2015, 20:24

Gewoon 380 op de trailer, kijken of ze er nog aan gaan hangen.

JP

Bericht door JP » 14 aug 2015, 20:29

Ik kon gewoon de (bulk) oplegger op 2.0bar druk zetten, maar als de douane daar achter kwam...... :tooth:

....maar die illegalen die zijn zo desperate, die kruipen ook in een tank/bulkwagen. Gewoon bovenop 60m3 kunststofkorrels, of in de kalksteen/zand/whatever.......Alleen soda, dat was niet gezondheidsbevorderend..... :kikker:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 aug 2015, 11:13

Luco schreef:Gewoon 380 op de trailer, kijken of ze er nog aan gaan hangen.
Shoarmaschotel:)

dvh

Bericht door dvh » 15 aug 2015, 12:22

dvh schreef:Met andere woorden. Je zou er wel invloed op kunnen hebben.
TLRS, op welke wolk leef jij ?

Ten eerste heb je geen invloed op langdurig ziek zijn.
Ten tweede is je opmerking jegens Riceaux daarbij ook redelijk misplaatst.
Ten 3e hebben jij en ik , en ook Riceaux geen invloed op de regels van de belastingdienst.

Kom nu niet met dooddoeners dat we het niet al zo goed hebben. Prima. Dat gezegd hebbende. Als jij , net als ieder ander op dit forum in een vrij land leeft en je doet het volgens het boekje sta je nog versteld van de belachelijkheid die je opgedrongen wordt.

Belasting betalen omdat je geen erfgenaam bent. Als je zou zeggen: je dient als Nederlands burger de Nederlandse wet(ten) te kennen. Dan zou dit betekenen dat we met z'n allen minimaal een universitaire studie afgerond zouden moeten hebben om überhaupt te kunnen bevatten hoeveel regeltjes er wel niet zijn.

Het wordt de particulier te moeilijk gemaakt. Als je in loondienst bent betaal je belasting alvorens het netto op je rekening bijgeschreven wordt. En daarna zou het klaar moeten zijn. Alle gelden die daarna rond gaan onder particulieren zouden vrij moeten zijn van belasting. Die heb je immers al betaald.

Als ik 500k aan mijn vader, de buurman , of wie dan ook zou willen geven zou dit vrij moeten zijn van belasting. Het is absurd schandalig dat we hier over zouden moeten discussiëren. Voordat die 500k vergaard zijn is er al heel veel belasting aan vooraf gegaan. Het schenken moet vrij zijn. ( volgens mij komt belasting niet voor in de definitie van iets schenken ).

We leven vrij en hebben een democratie. Maar met alle regels zou je vrijwel net zo goed de stap ( het stapje ) kunnen zetten om er een communistisch land van te maken. Je werkt. Alle verdienste gaan naar de staatskist en jij leeft gewoon je leven.

Net als in een bejaardenhuis. Je komt binnen. Je inkomsten worden ingepikt. Maar je krijgt wel een kamer en je mag een papje en een hapje mee-eten in het restaurant. Ga je dood krijg je ook nog een kist en een begrafenis. Alles wordt voor je geregeld en no worry / easylife.

Waarom een schijnvrijheid in keuses en regels aanhouden terwijl er niks is wat je zelf mag beslissen zonder dat er (onverwachtse ) juridische of financiële consequenties aan vast hangen ?

Niet mijn keuze. En ik , jij en Riceaux hebben daar 0 invloed op. Daarvoor zijn we met z'n alle al veel te ver heen.
Om hier nog even op terug te komen. Deze man pakt het beter aan :-)
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... ting.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

JP

Bericht door JP » 15 aug 2015, 14:08

Net goed...... :thumbup: stomste belasting die er bestaat die erfbelasting, met vermogensbelasting op de 2e plek...... :coffee: :please:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 aug 2015, 14:21

JP schreef:Net goed...... :thumbup: stomste belasting die er bestaat die erfbelasting, met vermogensbelasting op de 2e plek...... :coffee: :please:

Als het stom was dan kon ik er nog mee leven, maar het is puur onrechtvaardig en gelegaliseerde diefstal van de overheid.

Netto geld nogmaals belasten moet niet mogelijk zijn.

Er moet echt rap een ander fiscaal stelsel komen.

allen

Bericht door allen » 15 aug 2015, 14:34

Kan me nog wel herinneren dat ze een paar jaar terug iets hadden geschreven over een daling van de inkomsten uit erfbelasting. En ondanks dat wij het complete onzin vinden, schijnen er hooggeleerden destijds geadviseerd te hebben dat de erfbelasting daarom maar omhoog moest. :duh:

Schenkbelasting is overigens ook zo'n leuk iets.
Belasting betalen over een x-bedrag dat je krijgt. En dan moet je er op letten dat de ontvanger de belasting betaald en niet de schenker.
Want dan is het belastingbedrag een stuk hoger. Ze gaan er dan namelijk vanuit dat het belastinggeld ook onderdeel van de schenking is. Ze kunnen het wel leuker maken maar ze willen niet... :tooth:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 aug 2015, 14:42

Dan erf je als bloedverwant familie wat, gaat 'n dik deel naar de staat(been there done that), naar die bloedhonden.

JP

Bericht door JP » 15 aug 2015, 14:48

Belastingdienst hoeft ook niet alles te weten........... :whistle: :sealed:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 aug 2015, 14:57

Ik moest even over een goede formulering nadenken, want mijn bloeddruk reageert of-scale op deze zaken.

Moreel verwerpelijk, dat is wat ik er van vind !

Een overheid die overal klaar staat met haar moreel wijzende vinger, en dan dit, hoe geloofwaardig is het dan? (retorisch) ...........FTOM !!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 15 aug 2015, 18:14

Breek me de bek niet open over dit onderwerp. En de regels om te roven gaan heel ver. Als ik nu naar buitenland verhuis met kinderen en over 9 jaar, 11 maanden en 29 dagen kom te overlijden mogen mijn kinderen nog steeds tikken. Heb al eens tegen m'n kinderen gezegd dat we naar buitenland moeten en dat ze dan nooit meer hoeven werken. Wilden ze niet. Ze zijn 8 en 2 :kikker:

GTRene

Bericht door GTRene » 15 aug 2015, 21:05

:D

Toen mijn Pa overleed in januari 2005 heeft mijn moeder alvast de erf belasting (of hoe heet dat) voor ons betaald, vond ik nogal stom? ik zei wie weet veranderen ze over een jaar of wat weer de regels en heb je voor nop al dat geld naar de belasting gebracht.
Ja zegt ze, dan hoeven jullie het niet meer te betalen als ik (mijn moeder) overlijd en we de rest krijgen.

Ik snap daar weinig van, maar vond het een wat voorbarige actie, magoed, wat weet ik er van :)

zijn ook van die onderwerpen waar je niet snel over praat (krijg je anders van die standaard uitspraken) maar eigenlijk moet je daar wel over praten :lol: afijn, zo gaat dat helaas in onze familie, echt praten is er vaak niet bij.

Plaats reactie