Maar omdat je 'maar alleen bent' lijkt me dit toestel wel wat voor jou René.
Ben de naam alleen even kwijt hoe dit ding ook alweer heet, verdorie:
Robin schreef:Inderdaad:)
Maar omdat je 'maar alleen bent' lijkt me dit toestel wel wat voor jou René.
Ben de naam alleen even kwijt hoe dit ding ook alweer heet, verdorie:
Macboy schreef:Waarom die van Romo niet gekocht dan ?? Stond voor €50.000 te koop maanden lang. Nu €55.000 meen ik via een dealer. Is zonder twijfel de best bewaarde en bereden 1M in Nederland. Geen circuit of drift gezien.Sjef schreef:Check. En weer verder kijken! Thx voor de tips!
Nee hoor. Was gewoon benieuwd of iemand meer van die auto Ypenburg 1M af wist. Snel genezen! Het blijft mooi spul als je een eerlijke 1M kunt vindenMarkS schreef:Dus je zoekt er eentje waar ze nog meer voor vragen ...
Helemaal mee eens. Ik zou ook graag een 1M willen met 20-30k, maar vanwege de hype (en de bijbehorende prijzen) haak ik af en wacht ik op de M2.Sjef schreef:Het is niet dat ik er perse 1 moet hebben ofzo! Vind de 2dehands prijzen op het randje vanwege de "hype" maar iig nog niet zo gek als bij de 911s aan de gang is nu.
Romo's auto is idd prima M die je blindelings kunt kopen maar kmstand is voor mij net te hoog. Zo rond de 20-30k is perfect. Rij meestal een jaar of 4 zon 5 a 10.000km per jaar met funauto dus dan kan ie nog met aantrekkelijke stand/prijs weg.
M2 wordt een vergelijkbare auto (en niet gelimiteerd), dan kan je dus over een paar maanden een nieuwe kopen voor 75 tot 80k in plaats van een 3 jaar oude 1M voor 69k.romo schreef:Als de 1M in de toekomst gaat doen wat een E30 M3 doet, dan zou ik niet al te lang wachten![]()
De toekomstige kans op een 1M met en +/-30 K km stand wordt met de dag kleiner, het aanbod zal zeer beperkt blijven, mede gezien de beperkte productie.
Dan hebben we het niet over een hype, maar gewoon over economie, over vraag vs aanbod...................
Nou dat is lekker dan, die van mij is dus onverkoopbaar verklaard zoMacboy schreef:Toch is €69k wel wat anders dan €50k. Daarnaast 100x liever een 1M van Romo met 60.000km dan een willekeurige andere met 25.000. Dat maakt over 4 of 5 jaar ook weinig uit dunkt mij.
Joost schreef:Verkocht Romo?
Gebruikers op dit forum: BartMS, JdvPolo, Sander-E46 en 8 gasten