Downforce Hans schreef:Heeft hij die nou nog steeds...................ach over 17 jaar is die snor weer in de mode...

Heerlijk topic dit.
Is die 1 serie nou al geleverd?
Downforce Hans schreef:Heeft hij die nou nog steeds...................ach over 17 jaar is die snor weer in de mode...
Als je dan toch Gummers tevreden wilt stellen, kan er dan ook gefilmd worden bij de Tamoil?Macboy schreef:Leuk om weer eens iets van Gummen te lezen. Nu het met mijn praktijk wat minder gaat zal ik genoeg tijd over hebben om daar weer actief te worden. De humor kon ik daar altijd wel waarderen in elk geval. Veel intelligente mensen met ook een juist gevoel voor humor, timing, sarcasme en soms gaat het zelfs over auto's. Mooie contacten aan overgehouden in veel verschillende sectoren. Mensen die mij ook kennen als een echt enthousiast iemand die mooi kan overdrijven in zijn passie over auto's. Leuk ook om daar in elk geval weer wat oude bekenden te zien![]()
(...)
Maar goed daar ging het op Gummen ook helemaal niet over. Het ging daar om mijn smeuïge (en kinderachtige) verhalen. Die komen er binnenkort gewoon weer aan dat kan ik langs deze weg beloven.
Waarvan akte !
Weer zo'n schraper!!!Erik schreef:Ha die Macboy, ja sorry dat ik je als de beste in je vakgebied heb betiteld, maar zeg nu zelf, hoeveel gummers en DF-ers heb jij hun rijbewijs teruggevorderd in een tijd die de gemiddelde gummer nodig heeft om die dwarse ochtenddrol los te weken en uit te schijten ?Ik vind je in ieder geval een kei, en lees blijkbaar die zorgvuldig gekozen woorden van je wel in de juiste context. Dubbelgevouwen hoe jij schrijft ! Jammer dat dat niet aankomt bij gummers die zelf krampachtig de moeilijkste woorden proberen te verwerken in posts die veel tekst bevatten maar weinig zeggen. Met ander woorden, ze kunnen nog wat van je leren. En het mooie is, dat weten ze zelf ook nog wel. Je interieur fap tropics staan me nog helder voor de geest. Er zijn zelfs gummers die schoenen en schoenriem aanpassen op de kleur van de auto voor hun huwelijk. Prachtig toch ! (die hoor je trouwens niet negatief doen maar dat terzijde).
Die besparing, ken het gevoel.
Zit er zelf ook midden in.
OUT: ///M
IN: OOOO V8 tdi.
Bespaart ook wel een paar knaken in de maand![]()
Hielke schreef:Die auto kan dat rode goed hebben.
De 2 liter diesel is de beste diesel die er te krijgen is.
Ook met brakke distributie![]()
matthyssie schreef:Dat het een 3 pitter is
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], CRZ, Google [Bot], Hsp, matthyssie, tomgtr, vester86 en 2 gasten