Nederland gaat naar de haaien
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ze geeft ook aan dat ze wil filteren op kwaliteit.
En om die immigranten die mee kunnen in deze kenniseconomie maak ik me ook geen zorgen.
Om het gros dat zijn paspoort verscheurd heeft en iets roept in de trant van homo of christenvervolging en daarmee een verblijfstatus lospeutert, en waarvan we goed genoeg weten, dat daar de rest van zijn leven geld naartoe moet, en om het af te toppen onze sociale huizenmarkt ondersteboven zet waardoor er flinke onrust ontstaat bij onze bestaande huurders die in willen stappen vindt ik minder geslaagd.
De EU is niet geïnteresseerd in kwaliteit.
De vergrijzing in Europa wordt in hun ogen op deze manier simpel opgelost.
Kwantiteit is de regel.
En om die immigranten die mee kunnen in deze kenniseconomie maak ik me ook geen zorgen.
Om het gros dat zijn paspoort verscheurd heeft en iets roept in de trant van homo of christenvervolging en daarmee een verblijfstatus lospeutert, en waarvan we goed genoeg weten, dat daar de rest van zijn leven geld naartoe moet, en om het af te toppen onze sociale huizenmarkt ondersteboven zet waardoor er flinke onrust ontstaat bij onze bestaande huurders die in willen stappen vindt ik minder geslaagd.
De EU is niet geïnteresseerd in kwaliteit.
De vergrijzing in Europa wordt in hun ogen op deze manier simpel opgelost.
Kwantiteit is de regel.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Jij wilt mensen minder rechten geven? Leg even uit waarom dan?GTRene schreef:idd, ook uit dat artikel
gelijke rechten e.d. blabla los dat dan maar eens op, zonder dat handige advocaten niet met de rechten van de mens of gelijke rechten oid komen aanzeulen.Het idee is dat migranten de solidariteit in de samenleving ondergraven, omdat ze meer uit het systeem nemen dan ze teruggeven. Dat kan, maar het hoeft niet. Het ligt eraan wie zij zijn en welke rechten je ze geeft. Dat laatste kun je veranderen en daarvoor pleit ik ook.'
en dit ook uit dat stuk
handige advocaten kunnen met het woord 'discriminatie' roepen dan al genoeg hebben...De vraag is hoe dan ook of er voor de honderdduizenden bootmigranten uit falende staten wel plaats is op de westerse arbeidsmarkt. Kremer zegt daarop dat de grenzen niet voor iedereen open moeten.
'Ik pleit er ook niet voor alle grenzen zomaar open te zetten. Als je wil dat migratie en een verzorgingsstaat samengaan, moet je selectief zijn.
Makkelijk praten in een ideale wereld, maar zoals Brussel de regels heeft en rechten van de mens zo hoog staatkunnen slimmerds daar heel handig misbruik/gebruik van maken wat ook zeer veel gebeurt.
nah, die Monique kan 'mooi' praten of iets wat krom is recht lullen...
zachte 'heelmeesters' maken stinkende wonden.
- GTRene
waar lees jij dat in wat ik hier schreef Bram, brilletje nodig??Bram schreef:Jij wilt mensen minder rechten geven? Leg even uit waarom dan?GTRene schreef:idd, ook uit dat artikel
gelijke rechten e.d. blabla los dat dan maar eens op, zonder dat handige advocaten niet met de rechten van de mens of gelijke rechten oid komen aanzeulen.Het idee is dat migranten de solidariteit in de samenleving ondergraven, omdat ze meer uit het systeem nemen dan ze teruggeven. Dat kan, maar het hoeft niet. Het ligt eraan wie zij zijn en welke rechten je ze geeft. Dat laatste kun je veranderen en daarvoor pleit ik ook.'
en dit ook uit dat stuk
handige advocaten kunnen met het woord 'discriminatie' roepen dan al genoeg hebben...De vraag is hoe dan ook of er voor de honderdduizenden bootmigranten uit falende staten wel plaats is op de westerse arbeidsmarkt. Kremer zegt daarop dat de grenzen niet voor iedereen open moeten.
'Ik pleit er ook niet voor alle grenzen zomaar open te zetten. Als je wil dat migratie en een verzorgingsstaat samengaan, moet je selectief zijn.
Makkelijk praten in een ideale wereld, maar zoals Brussel de regels heeft en rechten van de mens zo hoog staatkunnen slimmerds daar heel handig misbruik/gebruik van maken wat ook zeer veel gebeurt.
nah, die Monique kan 'mooi' praten of iets wat krom is recht lullen...
zachte 'heelmeesters' maken stinkende wonden.
Ik breng naar voren dat zoiets niet zomaar kan met de huidige regels/wetten
jij vind het vast leuk, grote voorstander van de EU

- dvh
Minder rechten is helemaal geen slecht plan...

- Bram
Nee, dat schrijf je niet René, maar dat haal ik wel uit de manier waarop je reageert op de door jou aangehaalde citaten. Of begrijp ik je verkeerd?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik ben meer van :Wie betaalt, bepaalt.
Maar hier in NL is het op dit moment: Kanslozen bepalen het en met geld van 'n ander staken en de boel naar de barrebiesjes helpen kortweg. Omgekeerde klassenjustitie.
Red de boel daar in 't MO/Syrie aub en val ons niet lastig, verterk maar weer. Want dit komt niet goed zo.
Maar goed ik ben dan ook geen politicus, die zullen 't allemaal wel weten.
Maar hier in NL is het op dit moment: Kanslozen bepalen het en met geld van 'n ander staken en de boel naar de barrebiesjes helpen kortweg. Omgekeerde klassenjustitie.
Red de boel daar in 't MO/Syrie aub en val ons niet lastig, verterk maar weer. Want dit komt niet goed zo.
Maar goed ik ben dan ook geen politicus, die zullen 't allemaal wel weten.
- Luco
Als je niet werkt heb je ook geen rechten, lijkt me wel wat, weg met die kanslozen die overal over zeiken maar zelf niks bijdragen 

- GTRene
Doe dan ook niet of ik dat heb geschreven en houd je aan de feiten, wat jij denkt kan ik niets aan doen,Bram schreef:Nee, dat schrijf je niet René, maar dat haal ik wel uit de manier waarop je reageert op de door jou aangehaalde citaten. Of begrijp ik je verkeerd?
maar vertel me niet hoe ik denk volgens jou, Bram, jij zou beter moeten weten als Leraar.
Jij hebt daar wel vaker een mondje van, staat je niet moet ik zeggen.
- Luco
Ja Bram, niet wijzen he dat mag jij niet

- Bram
De feiten? Welke? Van Niburu zeker?
Stel je niet zo aan René. Als iemand hier vaak met racistische meuk zonder onderbouwing de bocht uitgiert ben jij het wel. Dus dan is het niet zo heel erg raar dat ik zoiets uit jouw verhaal haal. Maar sorry, ook de besten zitten er wel eens vierkant naast blijkt maar weer
Stel je niet zo aan René. Als iemand hier vaak met racistische meuk zonder onderbouwing de bocht uitgiert ben jij het wel. Dus dan is het niet zo heel erg raar dat ik zoiets uit jouw verhaal haal. Maar sorry, ook de besten zitten er wel eens vierkant naast blijkt maar weer

- GTRene
kijk daar ga je weer Bram, weer iets wat niet klopt, je hebt echt een vooroordeel en verkeerd inzicht, dat je dat dan ook nog uitkraamt naar mij hier op DF siert je niet, zegt wel wat over jou, dat dan weer welBram schreef:De feiten? Welke? Van Niburu zeker?

-
Waarom nu weer selectief verontwaardigd Bram? Rene en Smiley hebben prima punten. Je kunt/mág niet iedereen toelaten, want daar komt(nu al) heibel van.
- 350 Z
Moet je voorstellen dat deze moslims een meerderheid vormen in dit land. Denk daar maar eens over na.Christenen weggepest uit asielzoekerscentra
Christelijke asielzoekers worden bedreigd en gediscrimineerd in asielzoekerscentra (azc) en dat is nu tijdens de ramadan nog meer het geval.
- tomgtr
GTRene schreef:kijk daar ga je weer Bram, weer iets wat niet klopt, je hebt echt een vooroordeel en verkeerd inzicht, dat je dat dan ook nog uitkraamt naar mij hier op DF siert je niet, zegt wel wat over jou, dat dan weer welBram schreef:De feiten? Welke? Van Niburu zeker?
Erm, volgens mij klopt bovenstaande van Bram volledig. Wat klopt er dan niet? Je plempt hier altijd de boel vol met alles wat je kan vinden anti buitenlander of anti moslim en heb werkelijk nog NOOIT een genuanceerd bericht van je gezien over dit onderwerp of een van je vele copy paste berichten die een andere visie laten zien dan : het is allemaal de schuld van buitenlanders / moslims. Laat me svp 1 genuanceerd bericht van je zien over dit onderwerp of zo'n copy paste bij elkaar geraapt bericht wat een andere visie geeft. Geloof me die vind je niet van jezelf dus is bovenstaande van Bram volledig accuraat en correct. Roepen dat het niet waar is maakt het nog niet niet waar.
-
Vorige week kwamen 2 gastjes van 15 waarvan 1 Somaliër in de winkel vragen over Rolex en hoe duur dat was. Dat drong niet helemaal tot hun door. Somalische jongen hield van voetbal en atletiek, kwam uit gezin van 13 kids en woonde hier 7 jaar. Opleiding LTS achtig mechanica weetikveel. Ik zeg: word maar 'n goede sportman. Hij was tijdens Hemelvaartsdag wegens weglopen van huis en dronkenschap opgepakt en was daar nogal trots op. Ik vragen wat hij van NL vindt:
Ja Wilders he.Zegt ie. Ik ben moslim . (zichzelf op de borst kloppend)
en hij keek me aan alsof ie mij bijna om zeep wilde helpen bij wijze van.
Ik nog maar eens melden dat 'n sportcarriere niet zo'n slecht idee zou kunnen zijn.
'eng' figuurtje van nog maar 15....
Ja Wilders he.Zegt ie. Ik ben moslim . (zichzelf op de borst kloppend)
en hij keek me aan alsof ie mij bijna om zeep wilde helpen bij wijze van.
Ik nog maar eens melden dat 'n sportcarriere niet zo'n slecht idee zou kunnen zijn.
'eng' figuurtje van nog maar 15....
- GTRene
laat me niet lachen Tomtomgtr schreef:GTRene schreef:kijk daar ga je weer Bram, weer iets wat niet klopt, je hebt echt een vooroordeel en verkeerd inzicht, dat je dat dan ook nog uitkraamt naar mij hier op DF siert je niet, zegt wel wat over jou, dat dan weer welBram schreef:De feiten? Welke? Van Niburu zeker?
Erm, volgens mij klopt bovenstaande van Bram volledig. Wat klopt er dan niet? Je plempt hier altijd de boel vol met alles wat je kan vinden anti buitenlander of anti moslim en heb werkelijk nog NOOIT een genuanceerd bericht van je gezien over dit onderwerp of een van je vele copy paste berichten die een andere visie laten zien dan : het is allemaal de schuld van buitenlanders / moslims. Laat me svp 1 genuanceerd bericht van je zien over dit onderwerp of zo'n copy paste bij elkaar geraapt bericht wat een andere visie geeft. Geloof me die vind je niet van jezelf dus is bovenstaande van Bram volledig accuraat en correct. Roepen dat het niet waar is maakt het nog niet niet waar.

genoeg het draadje vervuild hier, over tot de orde van de dag.
-
Ik zit vandaag liever op Rottumerplaat tussen de zeehondjes dan op Kos.

-
"All things are subject to interpretation whichever interpretation prevails at a given time is a function of power and not truth."
-Friedrich Nietzsche
En daar kan je heel veel kanten mee op, René, TomGTR, Bram etc:)
-Friedrich Nietzsche
- JP
Het vluchtelingenprobleem begint grote vormen aan te nemen in Europa. Wachten is tot ze komen aankloppen in Nederland, en dan met duizenden tegelijk.
Ik volg de situatie rondom Calais met grote interesse, mede doordat ik zelf veel met de vrachtwagen door de tunnel ben geweest. Toen waren er al honderden illegalen die graag meeliften, maar nu zijn er blijkbaar al 10000 daar in Frambozia. Toch blijkbaar niet allemaal arme sloebers, die het "doen" voor het geld.......
http://youtu.be/Wa80bT4LbxI" onclick="window.open(this.href);return false;
Die hebben gewoon geld voor haircuts and galaxy phones, en gaan alleen (
) op visite naar Engeland..........al dan wel het liefst in/op/onder een vrachtwagen..... 
Ik volg de situatie rondom Calais met grote interesse, mede doordat ik zelf veel met de vrachtwagen door de tunnel ben geweest. Toen waren er al honderden illegalen die graag meeliften, maar nu zijn er blijkbaar al 10000 daar in Frambozia. Toch blijkbaar niet allemaal arme sloebers, die het "doen" voor het geld.......
http://youtu.be/Wa80bT4LbxI" onclick="window.open(this.href);return false;
Die hebben gewoon geld voor haircuts and galaxy phones, en gaan alleen (

- tomgtr
Om iets op verschillende manieren te interpreteren is enige nuance nodig Robin. Ik ben geen linkse hond nog blind voor de problematiek rond vluchtelingen, moslims etc. Maar met ongenuanceerde berichten die maar 1 kant uit wijzen kan ik weinig. Als iemand dan beweert dat wat een mede forum lid zegt onwaar is mag ik daar vast iets van zeggen als het pertinent wel waar is. Vooral als degene die het post ergens in een dorp woont waar de locale afhaal chinees al een enge buitenlander is dus alle "ellende" waar die person last van heeft alleen maar de ellende is die uit de krant/van het internet geknipt is.Robin schreef:"All things are subject to interpretation whichever interpretation prevails at a given time is a function of power and not truth."
-Friedrich Nietzsche
- GTRene
- tomgtr
Precies Rene, vergeet aub niet dat alle wijsheden die je van het internet plukt grotendeels aannames zijn.
- Luco
HOHO Tom, je vergeettomgtr schreef:GTRene schreef:kijk daar ga je weer Bram, weer iets wat niet klopt, je hebt echt een vooroordeel en verkeerd inzicht, dat je dat dan ook nog uitkraamt naar mij hier op DF siert je niet, zegt wel wat over jou, dat dan weer welBram schreef:De feiten? Welke? Van Niburu zeker?
anti den haag
anti gemeente
anti mensen die geld verdienen (want die zijn ook allemaal slecht)
Maar ja zelfreflectie is ook een gave die niet iedereen bezit

-
tomgtr schreef:[ Vooral als degene die het post ergens in een dorp woont waar de locale afhaal chinees al een enge buitenlander is.

Ik woon in 'n plaats waar we naast afhaal- ook ophaalchinezen hebben. Levensgevaarlijke lui:)
@ Luco, nu ben ik ook wel 'anti alles wat me geld kost' en waar ik 'niks' voor terugzie/krijg, dus laat mij René nou ook wel 'n beetje snappen.
Behalve NIBURU, dat zijn volslagen idioten.

- Luco
Robin schreef:tomgtr schreef:[ Vooral als degene die het post ergens in een dorp woont waar de locale afhaal chinees al een enge buitenlander is.
![]()
Ik woon in 'n plaats waar we naast afhaal- ook ophaalchinezen hebben. Levensgevaarlijke lui:)
@ Luco, nu ben ik ook wel 'anti alles wat me geld kost' en waar ik 'niks' voor terugzie/krijg, dus laat mij René nou ook wel 'n beetje snappen.
Behalve NIBURU, dat zijn volslagen idioten.

Laatst gewijzigd door Luco op 12 aug 2015, 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.