Toch maar besteld.Ferdi Gielen schreef:Ik vanaf komende week met de mini...Joël D. schreef:Iemand ervaring met een Samsung Galaxy S5?

Toch maar besteld.Ferdi Gielen schreef:Ik vanaf komende week met de mini...Joël D. schreef:Iemand ervaring met een Samsung Galaxy S5?
Dat was dus een oplichter. Heb betaald en ineens neemt hij zijn telefoon niet meer op en beantwoord hij zijn mails weer.Joël D. schreef:Toch maar besteld.Ferdi Gielen schreef:Ik vanaf komende week met de mini...Joël D. schreef:Iemand ervaring met een Samsung Galaxy S5?Als hij me niet bevalt knal ik hem wel op Marktplaats.
Verkoper heeft niet meer gereageerd op mijn claim via Paypal. Paypal heeft het geld teruggevorderd van de rekening van de verkoper en binnen een aantal dagen stond het veilig op mijn rekening.Shakes schreef:Hoe is het afgelopen met Paypal?
gr,
De S6 inmiddels een maand ingebruik. Doet het prima. Hiervoor had ik de HTC One M8, M9 is amper beter en op sommige punten zelfs minder goed dan de M8.Marc R schreef: Hopelijk is de SGS 6 beter...schijnt niet al die domme meuk op te komen die je toch nooit gebruikt.
Ook hier een S6. Mooi toestel, snel, goede camera, mooi scherm. Batterij gaat gewoon een dag mee en heeft als bonus dat die extreem snel oplaadt.Erik K. schreef:De S6 inmiddels een maand ingebruik. Doet het prima. Hiervoor had ik de HTC One M8, M9 is amper beter en op sommige punten zelfs minder goed dan de M8.Marc R schreef: Hopelijk is de SGS 6 beter...schijnt niet al die domme meuk op te komen die je toch nooit gebruikt.
Weinige nadelen van de S6 (tov de M8) is wat mij betreft de battery, die gaat duidelijk minder lang mee. Ook het scherm is minder gevoelig, lijkt soms wel een touch screen in vergelijk met de M8.
Verder is het toestel met alles wat ik tot nu heb gebruikt erg snel, maar dat mag dan ook wel. Schermweergave is perfect, haarscherp en mooie kleuren. Ook de camera is inderdaad zoals getest, zeer goed!
Ja, maar verzending is alleen binnen Duitsland en voor zover ik kan zien nergens op voorraad en lange levertijden.HarryC schreef: 14 okt 2020, 18:39 In Duitsland gewoon te koop toch, dan heb je Europese uitvoering dus gewoon in Nederland te gebruiken, volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], Bram, Edwin de Haas, EvdP, jos_br, k33z, Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot], smiley en 9 gasten