hallo allemaal,
Heb de afgelopen tijd wat meer meegelezen als gepost maar heb nu een keer de tijd om wat plaatjes van mijn M5 te laten zien. Ik was al een poosje aan het rondkijken naar een sportsedan als opvolger van mijn E39 M5 die nu bij een ander forumlid staat

Keuze ging eigenlijk tussen een Audi S8 V10 en een M5 E60. Ik kwam al vrij vlot een mooie M5 tegen bij BMW-dealer Broekhuis in Almelo, die qua km-stand, opties, garantie en prijs precies in mijn straatje paste. Afspraak gemaakt, vrij vlot sleutels gekregen voor een proefrit, auto ook nog op de brug gehad daar en toen koop vrij vlot rondgemaakt. Lekker nuchtere mensen, geen blabla. Auto stond er bij aflevering ook meer dan keurig bij (zie foto's) en als verrassing mochten we ook nog een rondje maken met een M4 cabrio. Hele leuke ervaring al met al! Nu 4 maanden eigenaar en bevalt prima, ik gebruik hem puur als funauto, dus poosje warm rijden en dan het gas open. Geluid van de V10 icm de SMG en sportuitlaat zorgt voor een bijzondere ervaring waar je elke keer weer een grote grijns van krijgt

Tot nu toe helemaal geen minpuntjes tegengekomen, de dingen die je online leest als 'rauwe versnellingsbak e.d.' vallen me heel erg mee, vind het juist wel leuk als er een beetje leven inzit. Ik merk soms wel dat ik last van mijn schouders/nek heb van een poosje hard accelereren/remmen
Anyway: plaatjes!