Leuk om weer eens iets van Gummen te lezen. Nu het met mijn praktijk wat minder gaat zal ik genoeg tijd over hebben om daar weer actief te worden. De humor kon ik daar altijd wel waarderen in elk geval. Veel intelligente mensen met ook een juist gevoel voor humor, timing, sarcasme en soms gaat het zelfs over auto's. Mooie contacten aan overgehouden in veel verschillende sectoren. Mensen die mij ook kennen als een echt enthousiast iemand die mooi kan overdrijven in zijn passie over auto's. Leuk ook om daar in elk geval weer wat oude bekenden te zien
Toch wel weer een eer dat ze me daar nog steeds niet helemaal los kunnen laten. Maar helaas ook een paar (voor mij onbekende) gasten die de intelligentie nog niet helemaal op de juiste plek hebben zitten lijkt het, maar daar komt vast verandering in als ze het forum maar lang genoeg als uitlaatklep gebruiken. Frustratie op fora uiten vond en blijf ik het mooiste (psychologische) fenomeen van internet vinden.
Maar heb dan ook de digitale ballen om mij rechtstreeks aan te spreken. Nu is het een beetje laf om mijn advocatenpraktijk er (in negatieve zin) bij te halen zonder dat ik mij kan verdedigen of iets uit kan leggen. Bij deze dan: ik was inderdaad een van de beste in verkeerszaken. Totdat het CVOM een boel voor me heeft verpest. Maar in de uitvoering doe ik het nog steeds geweldig goed denk ik. Volgens mijn cliënten (zeker niet de minsten!) in elk geval wel en dat is dan toch je drijfveer. En niet het rijden van een M135i. Die droom heb ik waargemaakt en nu is het weer tijd om het financieel verstandiger te doen. Het was ook nimmer de bedoeling om lang in een 6-cilinder benzine te blijven rijden. Met de 120d in mijn configuratie bespaar ik letterlijk €1000 per maand. Das toch niet te bevatten ? En dan krijg ik er ook nog eens een auto voor terug die mij in veel opzichten meer doet dan mijn M1. Centenkwestie dus.
Maar goed daar ging het op Gummen ook helemaal niet over. Het ging daar om mijn smeuïge (en kinderachtige) verhalen. Die komen er binnenkort gewoon weer aan dat kan ik langs deze weg beloven.
Waarvan akte !