Het Clubsport gedeelte maakt dat hij "rolknobbels" heeft die ervoor zorgen dat je incl helm bij een rol, net niet je nek breekt, hij heeft een brandblusser erin, 6 puntgordel voor de bestuurder, véél carbon, side protection drops v/d GT4 (zodat de voorwielen niet in elkaar komen), uitgebreide laptimer vanaf het stuur, Brembo sportremmen, vol instelbaar onderstel (hoogte, high en low speed rebound, hardheid en weet ik het wat, die cursus moet ik nog gaan volgen) en nog wat goodies...
Pedalbox is vol instelbaar (kan een cm of 40 zelfs verschuiven), er is verwarming bij de benen, multifunctie stuurwiel is prachtig gemaakt en afgewerkt.
Na de eerste 150km kan ik zeggen dat het ding, lekker als vanouds, bizar van zijn plek gaat en een enorme snelheidsbeleving geeft, alles lijkt in fast forward mode te gaan....mijn grijns was met een gasbrander niet van mijn gezicht te krijgen, tot uren nadat ik uitgestapt was...er kwamen enkel vergelijkingen met HD porno en dergelijk in me op, maar ik zal mijn enthousiasme op dit nette forum enigzins beperken tot de feiten...
Ik was aanvankelijk bang dat door de hoge downforce van de KTM, hij niet dwars zou willen, maar dat blijkt én allemaal prima instelbaar via onderstel en stabis én nu ging hij ook al lekker dwars de hoek om

tov van de Ariel (ik waag me maar niet aan een vergelijk met de Viper) is dit vele malen beter gebouwd, oog voor detail is enorm en de gebruikte materialen/ afwerking is van ongekend niveau voor een kleinserie autobouwer, je kunt héél goed zien dat KTM een grote fabrikant is! Alles heeft een logische en doorontwikkelde plek, alles is netjes uitgelijnd en logisch in elkaar geknoopt. De motor loopt natuurlijk keurig en bij gebrek aan écht sportief geluid uit de uitlaat heb ik een blow off valve die nogal luidruchtig recht in mijn oor afblaast, wat zorgt voor de nodige oorgasmes.
Ik twijfel enkel of ik de grijze wrap erop laat, ik vind het oranje mooier, maar deze zit er net op eigenlijk...
Hij heeft een custom made ruitje, ik vind het niet mooi, maar het werkt top, geen helmet lift oid (of gewoon helemaal geen helm) en je kunt met je bijrijder praten...
even wat vlugge iphone foto's van onderweg:
Front
achterkant
Fenders ook carbon (Clubsport dingetje)
cockpit