Zo, ook weer terug online.
Dit was weer eens gaaf, vooral het stukje achter HansZ06, een Cerbera V8 en volgens mij een Elise was cool; dat gebulder ging door merg en been en ik vroeg me al af waarom de auto zo aan het schokken was, die ging dus in de toerenbegrenzer. Ja, weet ik veel, ik hoorde die V6 echt niet meer.
Uiteraard weer 27x verdwaald in Parijs, gewoon achter een Engelsman aanrijden die de weg dus ook nooit wisten, maar lekker knallen met mooie auto's door een gave stad, wie dan nog klaagt over verdwalen snapt het niet helemaal.

Uiteindelijk op zaterdagavond om 18:00 hier vertrokken en om 07:45 zondagmorgen weer terug, was goed te doen dus.
De Engelse opkomst was weer super, de Nederlanders hadden ook een mooi wagenpark bij zich, was dus weer eens niks mis mee.
Persoonlijke topper vond ik de Noble. Dat ding is in de bladen en op foto's altijd een beetje Sjonnie, maar in het echt klopt hij gewoon. 100%. En wat lijkt zo'n Cerbera dan ineens een stoomboot naast een Noble speedboot. Helemaal goed, jammer dat hij bij de Eifeltoren kapot ging, maar ik heb begrepen dat de eigenaar hem weer aan de gang heeft gekregen en terug naar huis heeft kunnen rijden.
Oh ja, tunnels zijn gaaf, maar dat stukje door Parijs met de hele groep was echt out of this world. Misschien dat het voor de snellere auto's nog tamelijk rustig ging, maar ik mocht echt vol trappen, remmen, lichte vierwieldrift over een rotonde heen en weer vol op het gas om erbij te blijven, geloof dat ik achter de Viper van Jan aan reed. Erg, erg, erg gaaf om mee te mogen maken.
Hoe dan ook, dit was niet de laatste Tunnel Run dit jaar, we moeten die Engelsen nog altijd eens terug op de koffie vragen. En om Koos Spee ook blij te maken, zal dat dan maar niet in Nederland zijn, gelukkig hebben we nog buurlanden met leuke stuurweggetjes en een minder totalitair politieregime. 8)