Net achter de interieurverlichting in het dak zit een soort plaatje?
Hoe krijg je dat eruit en weet iemand of daar toevallig een draadje zit waar spanning op staat?
Het afdekplaatje achter de voorste verlichting dus.
Ja, gestuurde plus kan je aftappen. Spiegel is van een M5Luco schreef:Thanks, weet ik gelijk hoe ik het er netjes uit moet klikken, zit er ook nog een draad die spanning geeft zodra contact aan gaat?
Rare binnenspiegel heeft die trouwens in dat filmpje
. Dood of geen bereik? KPN heeft de laatste MhZ frequentie eruit laten flikkeren (ik meen de 1600MhZ) tenzij je de ULF module hebt, die draait op BTLuco schreef:De telefoon was ook kapot, dus even gewisseld met een andere telefoon, maar die doet ook niks.
Nu de zekeringen achterin nagekeken, die kloppen overigens niet met de sticker (vreemd)
Maar alle zekeringen gewisseld maar telefoon nog steeds dood.
Wie weet waar het evt aan kan liggen?
Ben nu de oplaadbare batterijen aan het laden, kijken of die het los wel doet
Verder probeer ik een zuinigheidsrecord te zetten voor mezelf, zit nu op 6,4 l per 100 km
Luco schreef:De telefoon was ook kapot, dus even gewisseld met een andere telefoon, maar die doet ook niks.
Nu de zekeringen achterin nagekeken, die kloppen overigens niet met de sticker (vreemd)
Maar alle zekeringen gewisseld maar telefoon nog steeds dood.
Wie weet waar het evt aan kan liggen?
Ben nu de oplaadbare batterijen aan het laden, kijken of die het los wel doet
Verder probeer ik een zuinigheidsrecord te zetten voor mezelf, zit nu op 6,4 l per 100 km
Laatst nog een paar modules weggedonderd (daar ligt jouw probleem of in verrotte stekkers). Wat wil je ermee als de lampjes van de tellie branden? De 800/1600Mhz band is KPN als provider mee gestopt.Luco schreef:nee echt dood
Zoek er nog steeds een
Welke kleur heeft de gestuurde plus?328Ti schreef:Ja, gestuurde plus kan je aftappen. Spiegel is van een M5Luco schreef:Thanks, weet ik gelijk hoe ik het er netjes uit moet klikken, zit er ook nog een draad die spanning geeft zodra contact aan gaat?
Rare binnenspiegel heeft die trouwens in dat filmpje
Hmm, zijn wij misschien familie? Vorige week heb ik LA laten vervangen, nu hangt hij op zijn RA oor.Martin van der Zwaard schreef:Ik zou ook beide kanten meteen doen.
Mijn zwager heeft het ook gehad. Links kapot. Laten maken en een week later stond rechts plat.
Beter gelijk twee nieuwe erop. Ben je voorlopig weer klaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten