Voor mijn gevoel een hele dikke GTI, puur, zoals hij moest zijn... geen leer, geen elektronische
fratsen, puur knallen met de eerste echte GTI sinds de MK1

Echter reed ik veel voor de zaak en woon ik het centrum van een drukke stad, dus was een DSG
Eind 2011 heb ik een kleine uitstap gemaakt omdat met mijn werkzaamheden een bedrijfswagen toch
handiger was. De keuze was snel gemaakt toen ik een goede prijs kreeg bij een handelaar in Pick-Ups
Het werd een F150 6.2 Harley Davidson.
Na lang wikken en wegen, en toch het GTI virus wat bleef kriebelen heb ik nu de offerte laten maken voor
een MK7 GTI DSG PP.
De Ford blijft gelukkig in het bedrijf werkzaam, dus deze blijft soms beschikbaar als ik heimwee krijg naar
De brute 6.2 en het heerlijke hoge zitten, maar prive gaan we weer sturen in een GTI. Ik was al
bijna klaar met een voorraadwagen. een rode 5d 220pk met xenon/panorama. Maar ergens had ik toch sterk het
gevoel dat het performance pakket wel echt een must was. Maar bestellen was lastig ivm inruil, dus een
voorraadwagen had de voorkeur, maar iets vinden in de juiste optie samenstelling bleek lastiger dan gedacht.
Configuratie is als volgt:
MK7 GTI DSG 230pk PP
- 5 deuren
- Onyx white
- Camera achter
- Executive pakket (discover media)
- Lederen bekleding
- Xenon plus
- Adaptieve CC
- 35% glas achter
- Panoramadak
- 18'' Austin
- Driving profiles
Inmiddels is de auto voorzien van een Bilstein B14 schroefset en 19'' BBS CH met Pirelli Pzero's. De wielen staan te koop, er komen 19'' of 20'' OZ velgen onder.