die op marktplaats wil niet zakken met de prijs, dit is simpelweg te duur, bijna nieuwprijs. (50k had ie geen interesse in, dus heb ik hem 50500, een gare brommer en een glimlach geboden...ook geen interesse

)
Die op handelsprijzen is de NL dealer, die blijkt er helemaal geen te hebben staan...maar hoopt zo klantjes voor een nieuwe, nog te bestellen auto, te scoren (nog te lui om het jaartal aan te passen van 2012 naar 2015, zo lang adverteert hij al met "nieuwe auto, 2012, Nu lijkt het net alsof hij een 3 jaar oude "nieuw te kentekenen auto" aanbiedt)
Die in Oostenrijk is echt diep in Oostenrijk, daar heb ik geen tijd voor, verder zie ik wel wat smoezeligheden, hij vertelt dat hij niet op het circuit gebruikt is, maar de pijl naar het sleepoog vermoedt wat anders, verder vreemd dat hij voor een R888 heeft en achter een straatband, maar dat is natuurlijk een kleinigheid, echter zou een liefhebber met voldoende budget er gewoon een normale band op leggen.
Die in Frankrijk...ik heb de pest aan fransen die niet gewoon een Engelse advertentie plaatsen, zoek het uit dan
Ik denk dat ik gewoon eens geduld moet gaan proberen te hebben en dan toeslaan als de juiste auto online komt, daarbij zullen ze binnen 2 maanden wel weer wat zakken, want dan koopt hélemaal niemand meer zo'n hok.
Mooi ook dat als ik gasten mail of bel, die 48-52 vragen, en een bod doe van 44, dat ze me niet eens reageren of me serieus nemen, ze checken niet eens of er nog wat rek in het bod zit oid, moet maar gewoon langs komen en de vraagprijs betalen, geen wonder dat die auto's al jaren te koop staan...
tegen 1 man zei ik "ik moet 600km enkele reis rijden om je auto te bezichtigen, dus ik wil wel even over de prijs babbelen, vóórdat ik kom"
Zegt ie "als je nog niet de moeite neemt om te komen kijken, ben je niet serieus en heeft praten over de prijs geen zin, er zijn nog andere geïnteresseerde weet je"
Ik was een beetje geneigd te zeggen "dat jij niet je best doet om iets te verkopen en dus nogal veel tijd overhoudt, ik moet gewoon 65 uur werken om het te kunnen betalen, dus 2 dagen niks doen om dat schijthok te bekijken en er vervolgens niet uit te komen...nee bedankt"
Maar ik zei "ah selbstverstandlich, dann verkaufen Sie es gerne an die andere Leute, hat richtig gut geklappt die letzte 2 Jahren, schonen guten Tag noch"
als mijn auto bijna 2 jaar te koop staat en iemand bied 10% onder mijn prijs, dan heeft ie hem sneller aan zijn broek dan dat ie ooit gehoopt had, dat ie denkt dat ie minder had moeten bieden...daarom staan mijn auto's waarschijnlijk ook nooit 2 jaar te koop
nu ga ik even in een hoekje zitten huilen en wachten tot mijn "het wordt mooit weer, maar ik heb geen auto dus ik ga LEKKER FIETSEN" frustratie over waait...daarna ga ik de rust bewaren en gewoon wat langer sparen of wachten tot ik wél een koopje kan doen...