wie kent er iemand met een Ariel Atom? (Of KTM X-Bow)
- Roy RS
wie kent er iemand met een Ariel Atom? (Of KTM X-Bow)
Hi mannen,
ik ben zoekende naar een nieuwe auto en heb mijn opties nu teruggeschroefd tot 2 opties, een KTM X-Bow of Ariel Atom, echter staat er maar 1 Atom te koop en die mist alle goodies die ik wil, dus mijn vraag is "kent er iemand een eigenaar met een Atom op NL platen, dan kan ik die eens bellen en zien of diegene wil verkopen of misschien weer iemand kent die wel wil verkopen"
importeren van een Atom is geen optie voor mij omdat er geen zekerheid is of hij geaccepteerd wordt door de RDW
ik ben zoekende naar een nieuwe auto en heb mijn opties nu teruggeschroefd tot 2 opties, een KTM X-Bow of Ariel Atom, echter staat er maar 1 Atom te koop en die mist alle goodies die ik wil, dus mijn vraag is "kent er iemand een eigenaar met een Atom op NL platen, dan kan ik die eens bellen en zien of diegene wil verkopen of misschien weer iemand kent die wel wil verkopen"
importeren van een Atom is geen optie voor mij omdat er geen zekerheid is of hij geaccepteerd wordt door de RDW
Laatst gewijzigd door Roy RS op 28 jul 2015, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peric
Re: wie kent er iemand met een Ariel Atom?
Waarom heb heb die van jou dan verkocht??
- Roy RS
Omdat ik toen heel hard een Viper nodig had...een beetje zoals je ooit écht zin in friet kunt hebben
-
Ah, zoiets als het hebben van een minnares en je te laat beseffen dat je een fantastische vrouw hebt? 

- GTRene
- GTRene
trouwens die wat te koop staat doel je denk op deze?
http://www.autotrader.nl/auto/ariel-ato ... om-3-atom/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autotrader.nl/auto/ariel-ato ... om-3-atom/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
deze KTM met NL platen ook gezien?
kost wel wat, misschien kun je er 20k afpraten
probeerden ze gisteren ook bij mijn auto
ow link>> http://link.marktplaats.nl/m916441143" onclick="window.open(this.href);return false;
kost wel wat, misschien kun je er 20k afpraten

probeerden ze gisteren ook bij mijn auto

ow link>> http://link.marktplaats.nl/m916441143" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roy RS
20 k eraf praten heb ik al geprobeerd...maar hij is heel standvastig
die atom die te koop staat, is verkocht, maar was die inderdaad

- Niels
- Auto: Prius+
Roy RS schreef:Omdat ik toen heel hard een Viper nodig had...een beetje zoals je ooit écht zin in friet kunt hebben

- tomgtr
Roy RS schreef:20 k eraf praten heb ik al geprobeerd...maar hij is heel standvastig![]()
Wat kost zo'n ding nieuw?
- Roy RS
tomgtr schreef:Roy RS schreef:20 k eraf praten heb ik al geprobeerd...maar hij is heel standvastig![]()
Wat kost zo'n ding nieuw?
69950 excl bpm en opties was de clubsport ongeveer, nu nieuw zit je voor een xbow R rond een ton incl bpm(a15k)
- Luco
Re: wie kent er iemand met een Ariel Atom? (Of KTM X-Bow)
Je zou Veka/Verlsuis kunnen proberen de vader heeft met xbow geraced, misschien hebben ze nog wat staan.
Ik weet wel dat daar niet bezuinigd werd op onderhoud en dergelijke.
- Peter Tunissen
http://www.race4fun.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet ver bij jou vandaan Roy, doe Edwin maar de groeten van me...
KTM ken ik alleen eigenaren van in België en Duitsland, als dat geen probleem is, kan ik je ook wel in contact brengen.
En ik zou met dat budget nog steeds een mooie Radical uitzoeken...

KTM ken ik alleen eigenaren van in België en Duitsland, als dat geen probleem is, kan ik je ook wel in contact brengen.
En ik zou met dat budget nog steeds een mooie Radical uitzoeken...

- Roy RS
Edwin had ik al contact mee, die heeft met mijn auto gereden alvorens zijn nieuwe te bestellen, die heeft geen kenteken en wil tevens niet verkopen...jammerrrrrPeter Tunissen schreef:http://www.race4fun.nl
En ik zou met dat budget nog steeds een mooie Radical uitzoeken...![]()
KTM uit belgie of Duitsland is geen probleem, ik zit wel onder in de markt te winkelen...maar je weet nooit, de markt met hoge vraagprijzen is leuk natuurlijk, maar er is er de laatste 2-3 maanden niet 1 van mobile verdwenen, dus verkoopkanonnen zijn het niet.

Die nederlander hierboven vraagt 70, dat is bijna de nieuwprijs, die heeft een goeie 80 gekost in 2012...
saker met kenteken is ook een optie trouwens...
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Das een hele lastige.Roy RS schreef:saker met kenteken is ook een optie trouwens...
Saker maakt volgens mij alleen circuit auto's.
De enige die ik ken was een eigenaar die het erg graag wilde:
http://www.autoblog.nl/archive/2010/06/ ... -nederland" onclick="window.open(this.href);return false;
Of je moet een ISIS RapX-S kunnen vinden.
http://www.autoblog.nl/nieuws/isis-rapx ... -weg-58512" onclick="window.open(this.href);return false;
Magoe, een hardcore racer die een 1 min 46 wegzet op CPZ gebruiken om te toeren.
Helemaal goed

(ze zitten bij mij zo goed als om de hoek trouwens)
Laatst gewijzigd door smiley op 28 jul 2015, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roy RS
Er stond er pas 1 op autogespot en volgens mij adverteren ze ermee op de site...
- Roy RS
Luco schreef:Je zou Veka/Verlsuis kunnen proberen de vader heeft met xbow geraced, misschien hebben ze nog wat staan.
haha, ik heb net zijn bedrijf gebeld...ze gaan doorgeven dat ik gebeld heb

ik las net dat hij een Ariel atom heeft gekocht in 2009, die precies zo gespecced is zoals ik hem graag heb...
volgens mij wisselt hij alleen net zo snel als ik, dus het zal wel niet, maar toch bedankt voor de tip
- Roy RS
via deze site:
http://www.sbd-werkendam.nl/sportautos/ariel-atom-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
net gebeld en toen ik zei dat ik naar een KTM of Ariel op zoek was, maar dat het met kenteken moest zijn en of hij me daarmee kon helpen, zei de man aan de telefoon dat ik maar rare vragen stelde en donderde de hoorn erop...sjiek wel
na het bellen zag ik pas dat er levensgroot VEKA op die Ariel staat en nog groter SOLD er doorheen...dus dat wordt iig niks
http://www.sbd-werkendam.nl/sportautos/ariel-atom-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
net gebeld en toen ik zei dat ik naar een KTM of Ariel op zoek was, maar dat het met kenteken moest zijn en of hij me daarmee kon helpen, zei de man aan de telefoon dat ik maar rare vragen stelde en donderde de hoorn erop...sjiek wel
na het bellen zag ik pas dat er levensgroot VEKA op die Ariel staat en nog groter SOLD er doorheen...dus dat wordt iig niks

- Luco
LOL, die ktm is nog niet verkocht, maar kenteken moet toch geen probleem zijn?
-
Of je dan nog überhaupt die KTM van dat bedrijf wil hebben... 

- tomgtr
+1!!!! Hoe hebberig je ook bent, fuck off!allen schreef:Of je dan nog überhaupt die KTM van dat bedrijf wil hebben...
- Elmar
Ik heb een jaar geleden ook naar X-Bows gekeken en de meeste die toen te koop stonden ( Mobile en Autoscout) komen hier nu ook weer voorbij. Niet echt een gewilde auto.Roy RS schreef: KTM uit belgie of Duitsland is geen probleem, ik zit wel onder in de markt te winkelen...maar je weet nooit, de markt met hoge vraagprijzen is leuk natuurlijk, maar er is er de laatste 2-3 maanden niet 1 van mobile verdwenen, dus verkoopkanonnen zijn het niet.![]()
- MParallel
- Auto: BMW
Baas.Roy RS schreef:Omdat ik toen heel hard een Viper nodig had...een beetje zoals je ooit écht zin in friet kunt hebben
- Roy RS
Die KTM is zonder kenteken en staat al een eeuwigheid te koop....niet gek ook...als je de hoorn erop flikkert als er iemand vraagt hoe het zit...dan is bij mij de beleving over en de interesse dus ook, gelukkig ging het toch al niks worden (ivm dogbox, niet zozeer het kenteken)
Ik heb idd een neusje voor incourante automobielen! Hoe incouranter het is, hoe leuker ik het vaak vind...zeg nou zelf, een Atom of KTM, dat koopt niemand, maar hoeveel mensen vinden het eigenlijk helemaal te gek! Je moet alleen én 40-50k hebben én plaats én zo'n achterlijk idee bedenken om dat beide te gebruiken voor een speeltje waar je écht alléén mee kunt rijden...
maar ben je zo gek wordt je wel beloond met een dosis driving fun om gek van te worden! (En 20 blonde dames na je dood misschien wel)
Ik shop onderin de markt van de KTM's en ook die blijven al maanden onveranderd, ik durf niet teveel geld eraan uit te geven omdat er nog een 6000 aan bpm bijkomt die ik gewoon meteen afschrijf, die auto zal ik immers vrijwel zeker niet aan een nederlander verkopen. Ik doe dus vooral indecent proposals aan de auto's die niet te ver weg staan in de hoop zoveel bpm als mogelijk terug te verdienen...
Ik heb idd een neusje voor incourante automobielen! Hoe incouranter het is, hoe leuker ik het vaak vind...zeg nou zelf, een Atom of KTM, dat koopt niemand, maar hoeveel mensen vinden het eigenlijk helemaal te gek! Je moet alleen én 40-50k hebben én plaats én zo'n achterlijk idee bedenken om dat beide te gebruiken voor een speeltje waar je écht alléén mee kunt rijden...

Ik shop onderin de markt van de KTM's en ook die blijven al maanden onveranderd, ik durf niet teveel geld eraan uit te geven omdat er nog een 6000 aan bpm bijkomt die ik gewoon meteen afschrijf, die auto zal ik immers vrijwel zeker niet aan een nederlander verkopen. Ik doe dus vooral indecent proposals aan de auto's die niet te ver weg staan in de hoop zoveel bpm als mogelijk terug te verdienen...
- GTRene
als je er een kenteken bij hebt/krijgt, dan wordt het wel wat makkelijker om aan een NL te verkopen.