Zit er met een schuin oog toch een beetje naar te kijken, liefst 335i maar 328i of 320i is ook voldoende. Wat me alleen erg tegengevallen is, het standaard sportstuur, wat is dat plastic zeg...... zelfs het stuur in mijn Golf 7 bluemotion is nog van betere kwaliteit

Komt er dus min of meer op neer:
320i/328i/335i
2011/2012
Max 80.000km
automaat
sedan/touring
High Executive
M sportpakket (anders krijg je je stuurtje niet)
Adaptief M onderstel (onderdeel van M pakket?)
Head-Up display
Elektrisch verwarmde voorzetels
Navigatiesysteem Professional (onderdeel van High Exe?)
Xenon lampen voor dim- en grootlicht
Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
harman kardon (hifi vond ik eigenlijk ook nog niet goed genoeg)
Mooi meegenomen:
Comfort Access
Achteruitrijcamera
Variable Sport Steering (onderdeel van M pakket?)
Elektrisch verwarmde achterzetels
Heb bij Peter in Heerenveen met een 328i uit 2012 gereden, was een mooie auto maar net niet goed genoeg....
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/3-se ... maat/10198" onclick="window.open(this.href);return false;
Stuur viel mij tegen, leerkwaliteit ook niet top verder, beter het Cools leer, en een schuifdakje en iets frissere lakkleur had m afgemaakt, maar was het bekijken en proefritje waard.
Motor vond ik rap zat, oke geen 6 in lijn maar je hoeft je met 245pk/350nm beslist niet te schamen. Ook de automaat blijft een fijn ding, schakelt erg rap. Flippers hoeft van mij niet want hij zet m toch vlak voor de redline door en als je dat handmatig wilt doen zit je dus telkens 2 verzetten verder.
Komt M pakket standaard met 19inch? Ik vond het net een inchje te... doe mij maar 18inch op een 3 serie.