BMW E30 325E '86 Sedan Karminrot
-
Onlinebeske
BMW E30 325E '86 Sedan Karminrot
Aanbetaling is binnen hoorde ik, advertentie mag dicht 

Laatst gewijzigd door beske op 23 jul 2015, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
- Erik dB
Re: BMW E30 325E '86 Sedan Karminrot
Leuke marktplaats advertentie!
- Sander-E46
Deze ook op alpina's gestaan? Volgens mij gevolgd op bimmerportal, mooie bak!
- GTRene
mooie auto, dacht dat zo'n eta motor ook om te bouwen is naar 2.7 en bijna 200pk oid?
althans dat deden ze vroeger dacht ik af en toe
hoe dan ook, mooie e30
althans dat deden ze vroeger dacht ik af en toe

hoe dan ook, mooie e30

-
OnlineMartijn_bmw
klopt 325i kop er op dacht ik en nog wat dingetjes dan kan je daar aan komen.GTRene schreef:mooie auto, dacht dat zo'n eta motor ook om te bouwen is naar 2.7 en bijna 200pk oid?
althans dat deden ze vroeger dacht ik af en toe![]()
hoe dan ook, mooie e30
maar ik zou hem lekker origineel houden, het koppel van dit blok icm het lage gewicht van een E30 is het zo een prima auto om lekker mee rond te rijden en redelijk vlot van ze plek te komen
- 328Ti
Tsja,Erik dB schreef:Leuke marktplaats advertentie!
Eerst uit het niets verslag doen inzake de auto van HarryC die te koop staat en vervolgens zelf de eigen auto zonder blikken of blozen te koop zetten.

- HarryC
Heb al drie keer willen reageren maar blijkbaar ben ik verstandig geworden....... 

-
Leg mij even uit wat het een met het ander te maken heeft?328Ti schreef:Tsja,Erik dB schreef:Leuke marktplaats advertentie!
Eerst uit het niets verslag doen inzake de auto van HarryC die te koop staat en vervolgens zelf de eigen auto zonder blikken of blozen te koop zetten.
Gr Jeroen
- Roy RS
dat iemand zich aanmeld om zijn auto te verkopen zonder enige binding met het forum,ipv gewoon zijn BMW op MP te zetten, maar dat ie dan wél de moeite neemt om wat te vinden én te schrijven over een auto die door een wel lid geplaatst is. Ik vermoed dat erik bedoelt dat beske beter de moeite had kunnen nemen om zich voor te stellen ipv harry zijn auto af te zeiken om zijn eigen auto beter uit de bus te laten komen...Jeroen Baur schreef:Leg mij even uit wat het een met het ander te maken heeft?328Ti schreef:Tsja,Erik dB schreef:Leuke marktplaats advertentie!
Gr Jeroen
Ik vind dat bij leden onder elkaar al niet heel sympathiek, maar nu helemaal niet.
-
Onlinebeske
Zal ik het maar opbiechten dan? De auto in deze advertentie is niet eens van mij, maar van een vriend van me
(Hij is wel echt te koop overigens)
Na de reacties op mijn verhaal in Harry zijn verkooptopic vroeg ik me af wat de reacties zouden zijn als ik nu zelf een e30 te koop aanbood, dus vandaar dat ik zijn advertentie even leende
Dat Harry een omgekatte auto heeft en deze hier aan bied moet hij zelf weten, maar dan is de kans groot dat iemand hier er wel achter komt en dit post. Of dat door een actief lid gebeurd of door iemand die nooit wat post lijkt mij niet relevant.
Maar inderdaad, zonder voor te stellen beginnen te roepen op een forum is niet zo netjes, ik zal me binnenkort wel netjes voorstellen

Na de reacties op mijn verhaal in Harry zijn verkooptopic vroeg ik me af wat de reacties zouden zijn als ik nu zelf een e30 te koop aanbood, dus vandaar dat ik zijn advertentie even leende

Dat ik hier niet actief post betekend niet dat ik me speciaal hiervoor heb aangemeld hoor, ik lees hier wel vaker mee en heb via hier al vaker dingen gekochtRoy RS schreef:dat iemand zich aanmeld om zijn auto te verkopen zonder enige binding met het forum,ipv gewoon zijn BMW op MP te zetten, maar dat ie dan wél de moeite neemt om wat te vinden én te schrijven over een auto die door een wel lid geplaatst is. Ik vermoed dat erik bedoelt dat beske beter de moeite had kunnen nemen om zich voor te stellen ipv harry zijn auto af te zeiken om zijn eigen auto beter uit de bus te laten komen...
Ik vind dat bij leden onder elkaar al niet heel sympathiek, maar nu helemaal niet.

Maar inderdaad, zonder voor te stellen beginnen te roepen op een forum is niet zo netjes, ik zal me binnenkort wel netjes voorstellen

- HarryC
Smoesje is leuk bedacht, wellicht dat ze hier op de kleuterschool nog intrappen maar jammer dat je ons zo laag inschat.
#metjeuitduitslandgeimporteerdebmwmetteruggedraaidekilometrstand
Dat voorstellen mag je wat mij betreft achterwege laten
#metjeuitduitslandgeimporteerdebmwmetteruggedraaidekilometrstand
Dat voorstellen mag je wat mij betreft achterwege laten

-
Blijkbaar is het niet gewenst dat je personen er op wijst dat er een zeer sterk vermoeden is dat een wagen omgekat is. Dit wordt dan door andere leden meteen afgedaan als "onfatsoenlijk".HarryC schreef: #metjeuitduitslandgeimporteerdebmw
:
Al in het aanschaftopic werd het vermoeden van omkatten geuit. Mij als eigenaar zou dat ertoe zetten eens goed te bekijken wat ik nu heb gekocht.
Helaas voor jou Harry, is de km-stand van deze wagen te bewijzen. En ga er maar vanuit dat jouw auto voorheen ook met witte platen rondreed.
Gr Jeroen
Laatst gewijzigd door Jeroen Baur op 21 jul 2015, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- HarryC
O ja, en sinterklaas bestaat ook.
Veel succes met jullie auto maar laat mij maar met rust.
Veel succes met jullie auto maar laat mij maar met rust.
-
Onlinebeske
Maar dat was iemand die hier al langer lid is Jeroen, dan mag dat gewoonJeroen Baur schreef:Al in het aanschaftopic werd het vermoeden van omkatten geuit. Mij als eigenaar zou dat ertoe zetten eens goed te bekijken wat ik nu heb gekocht.HarryC schreef: #metjeuitduitslandgeimporteerdebmw
:

- Petrolhead Tom
Gezellig hier zeg!
-
OnlineMark 320iS
Ach ja voor beiden valt wat te zeggen. Normaliter stelt men zich even netjes alvorens een auto te koop te zetten of een aantal stellige beweringen te doen (al dan niet terecht). Wat hier gebeurt maakt op mij ook een beetje brutale indruk.
Anderzijds worden er hier op df ook allerlei andere auto's doorgehaald die op Mp of andere fora staan ( kijk maar eens in het e46 m3 topic) en dat wordt doorgaans erg gewaardeerd (ook door mij), mits er een deugdelijke onderbouwing voor de beweringen is natuurlijk. Waarom zou dat dan niet mogen bij een auto die wordt aangeboden door een df-er op df? Niets ten nadele van Harry, want het lijkt me gewoon een nette e30, evenals de rode die hierboven wordt aangeboden overigens.
Anderzijds worden er hier op df ook allerlei andere auto's doorgehaald die op Mp of andere fora staan ( kijk maar eens in het e46 m3 topic) en dat wordt doorgaans erg gewaardeerd (ook door mij), mits er een deugdelijke onderbouwing voor de beweringen is natuurlijk. Waarom zou dat dan niet mogen bij een auto die wordt aangeboden door een df-er op df? Niets ten nadele van Harry, want het lijkt me gewoon een nette e30, evenals de rode die hierboven wordt aangeboden overigens.
-
OnlineLuco
Petrolhead Tom schreef:Gezellig hier zeg!
zouden dit synoniemen zijn van de jut en jul van DF met de porker en bmw

Ik heb nog wel wat omgekatte auto's te koop

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Kan iemand mij even vertellen welke voorwaarden er gesteld worden voordat je hier mag posten.
En dan graag per forum deel.
Dus hoe lang moet je geregistreerd zijn ?
Hoe veel posts moet je op je naam hebben staan ?
En mag je hier alleen een auto te koop aanbieden als je langer dan een X-periode "lid" bent, of gelden daar dan ook voorwaarden t.a.v. het aantal posts wat je op je naam hebt staan.
En mag je dan eerst alleen in het algemene draadje posten, of mag dat dan gelijk op het hele forum ?
Of zijn het de toevallig aanwezige forum-gangers zelf die een soort ballotage commissie vormen en aangeven of iets wel of niet kan....???
Kortom, vragen, vragen, vragen.....
En mag je hier alleen een auto te koop aanbieden als je langer dan een X-periode "lid" bent, of gelden daar dan ook voorwaarden t.a.v. het aantal posts wat je op je naam hebt staan.
En mag je dan eerst alleen in het algemene draadje posten, of mag dat dan gelijk op het hele forum ?
Of zijn het de toevallig aanwezige forum-gangers zelf die een soort ballotage commissie vormen en aangeven of iets wel of niet kan....???
- GTRene

natuurlijk, eerst netjes voorstellen is leuk/netter/beter? , maar geen verplichting dacht ik

-
OnlineLuco
Als GT Rene maar niet in de ballotage zit
Dan mag ik ook niet meer posten
Geintje he rene
Dan mag ik ook niet meer posten

Geintje he rene

- 328Ti
Bullshit. Jij loopt toch ook niet de 1e de beste huiskamer in zonder je voor te stellen en je gelijk met veel bombarie in een discussie te mengen? Daar wordt je er ook gelijk met beide benen de deur uitgetrapt.Eric H schreef:Kan iemand mij even vertellen welke voorwaarden er gesteld worden voordat je hier mag posten.
Het forum is m.i in het leven geroepen voor en door petrolheads en carenthusiasts. Ook al ben je autogek betekent dat niet dat je dan gelijk je manieren kan thuis laten. De intentie van sommige aanmeldingen zijn gelijk zichtbaar (commerciele intentie, intentie om " vriendjes" bij te staan). Diegene slaat op het forum gelijk een pleefiguur. In ieder geval bij mij. Als jij een kwantitatief proces omtrent dit fenomeen nodig hebt om te weten waar je aan toe bent, zegt dat veel over jou e.a. die hier vragen over heeft...