Mijn vrouw rijdt al bijna 8 jaar met veel plezier in haar 2005 Opel Tigra Twintop rond.
Ik wil deze vervangen door iets nieuwers, maar ze wil niets anders, dit autootje "past" haar gewoon.
Omdat de Tigra Twintop maar tot 2009 gemaakt is, ben ik nu op zoek naar één van de latere met weinig Km zodat ze voorlopig weer een tijd door kan.
Ik ben dus al een tijd op zoek naar een Opel Tigra Twintop 1.4 easytronic automaat, maar dat is gelijk het probleem: de AUTOMAAT, deze is met de bijkomende wensen tot nu toe niet te vinden, ook in buitenland kan ik niets vinden.
Wensen:
Tigra Twintop 2008 of 2009
Automaat (easytronic) (dit betekent automatisch: met de 1.4 motor, is niet met 1.8 gemaakt)
Km: minder dan 60.000
Kleur: GEEN zilver/flets blauw/volledig zwart, liefst helder blauw of donker blauw/zwart, maar dan met rood leer int.
Airco
De enige 2008 die ik met een gewenste kleur in NL kan vinden is een donkerblauwe met donker int, die staat met 30K Km nwe motor geadverteerd, maar aan de stoelen te zien heeft die veel meer gelopen en op vragen over de KM stand reageert de handelaar niet, dat zegt mij al genoeg..
Wie weet dit blijkbaar zeldzame karretje ergens in Europa te koop?
Zo eentje dus..
Ben op zoek naar Opel Tigra Twintop automaat 2008 2009
-
- Sander-E46
Re: Ben op zoek naar Opel Tigra Twintop automaat 2008 2009
Als ik het goed begreep wil je per se een rood interieur?
-
Re: Ben op zoek naar Opel Tigra Twintop automaat 2008 2009
Nee hoor, hangt mede af van de carrosserie kleur,. Nu is het wel zo dat ik persoonlijk een zwart/zwarte versie minder mooi vind (ze zijn er ook in zwart/rood en donkerblauw/rood en dat vind ik dan veel aantrekkelijker), maar als er een met zwart int. met de juiste Km en/of prijs langs komt, ik daar toch wel naar zal kijken.Sander-E46 schreef:Als ik het goed begreep wil je per se een rood interieur?