Kortom, niet meer te koop.
Hielke schreef:Het is dat ik geen trekhaak achter de Punto heb, anders wist ik het wel. Wat een pareltje!
Perfect toch...Andre schreef:Camping Life.
Schijtrol onder de oksel en dan arriveer je bij de WC. Je neemt eerst eens een klein snufje en dan wordt je al niet blij, dan trek je de WC deur open en dan snap je ook meteen waar die reuk vandaan komt. Je mag eerst de karcher er wel doorheen halen om dit bacterie technisch weer op normaal nivo te krijgen. En uiteindelijk kom je bij de douches aan. Vaak zijn die vloeren gladder dan je had verwacht, waardoor dit komt laat ik maar in het midden. Dan de BBQ en Pannekoek luchten nog even 24 uur per dag. Dan ben je blijer dat je naar huis kan dan dat je wegging.
Stefan R schreef:Ik heb hem gisteren zien staan, ziet er nog top uit![]()
Sta nu met m'n eigen sleurhut op De Jutberg328Ti schreef:Stefan R schreef:Ik heb hem gisteren zien staan, ziet er nog top uit![]()
WTF?
Aha, mooie bosrijke omgeving! Vanochtend nog hardgelopen daaro. Fijne vakantie gewenst in het pittoreske DierenStefan R schreef:Sta nu met m'n eigen sleurhut op De Jutberg328Ti schreef:Stefan R schreef:Ik heb hem gisteren zien staan, ziet er nog top uit![]()
WTF?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten