Leuke baan

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Leuke baan

Bericht door Wouter81 » 01 jun 2007, 14:37

Misschien iets voor iemand hier? :wink:
Autovisie is op zoek naar een full-time

Testredacteur

Functie:
Je bent in deze functie een van de technische raspaarden van de redactie van Autovisie. Je beoordeelt auto´s en schrijft testen voor Autovisie. Verder maak je reportages over uiteenlopende onderwerpen, maar altijd verband houdende met auto’s. Je werkzaamheden worden op onregelmatige tijdstippen uitgevoerd en je bent vanzelfsprekend regelmatig ‘buiten de deur’.

Profiel:
Van kandidaten wordt verlangd dat ze over een grote technische autokennis beschikken, bij voorkeur verworven via een autotechnische opleiding (HTS of MTS, IVA), dat ze een hoge schrijfvaardigheid en een uitstekend journalistiek inzicht hebben, een hoge rijvaardigheid hebben en zich uitstekend in het Engels kunnen uitdrukken. Beheersing van de Duitse en Franse taal strekt tot aanbeveling.

Informatie
Meer weten over de functie? Neem dan contact op met Ton Roks, hoofdredacteur van Autovisie: 020-5852912.

Jouw sollicitatie
Stuur je sollicitatiebrief voorzien van CV binnen twee weken naar De Telegraaf Tijdschriften Groep, afdeling P&O, t.a.v. Karina Brouwer, Postbus 127, 1000 AC Amsterdam. Of stuur een e-mail: k.brouwer@ttg.nl

Pescatore

Bericht door Pescatore » 01 jun 2007, 14:46

Leuke baan, maar lijkt me op termijn uitermate frustrerend. Want je moet die sleutels telkens weer aan het eind van de testperiode inleveren..

Als bij-baan lijkt het me daarentegen weer uitermate interessant. 8)

RVV

Bericht door RVV » 01 jun 2007, 14:52

lijk me helemaal niet leuk

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 01 jun 2007, 14:54

Nee, het is leuker als een vriend, bekende of buurman die baan heeft.
Dan kun je ook telkens ff in zo'n auto rijden die je WEL leuk lijkt :wink:

Plaats reactie