Audi RS3 2015
-
Re: Audi RS3 2015
Haha. Ja voor een audi is het prima:)
Het is voor ons een snelle family daily. Het is geen vervanger voor de 1M of Course.
De q3 rs beviel me als daily eigenlijk al heel goed. Maar aangezien ik nu een busje heb met trekhaak heb ik geen SUV met haak meer nodig tja dan rij ik liever een rs3.
Het is voor ons een snelle family daily. Het is geen vervanger voor de 1M of Course.
De q3 rs beviel me als daily eigenlijk al heel goed. Maar aangezien ik nu een busje heb met trekhaak heb ik geen SUV met haak meer nodig tja dan rij ik liever een rs3.
- Joost
Wat heb je voor moois gekocht Leen?
gefeliciteerd er mee dre , over 1,5 week komt mijn zwarte leichtbau ook eindelijk binnen .
-
Zwart
Coupe
Sport
Leichtbauw
hmmm even denken:)
Coupe
Sport
Leichtbauw
hmmm even denken:)
- Leen
ja, die csl markt was zo aan het zakken , ik dacht , ik moet nu kopen op het dieptepunt van de markt .
(of zoiets ......)
idd Joost , komt strakt mooie smettloze csl (49k gelopen) bij de verzameling oldtimers .
(of zoiets ......)
idd Joost , komt strakt mooie smettloze csl (49k gelopen) bij de verzameling oldtimers .
- Will F.
Een Japanse csl Leen?
- Joost
Gaaf Leen. Doe je goed.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
- RutgerK
Toen ik mijn A3 e-tron bestelde was de RS3 nog niet eens geïntroduceerd en nu rijd jij de RS3 zeer waarschijnlijk al eerder dan ik mijn e-tron.
Gefeliciteerd met de RS3. Ik vind het een hele mooie ingetogen auto zo.

Gefeliciteerd met de RS3. Ik vind het een hele mooie ingetogen auto zo.
-
Vandaag opgehaald
Fantastische daily!

Fantastische daily!
Laatst gewijzigd door Andre op 03 jul 2015, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Prachtige auto, wit staat mooi op de RS3! 

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Wit is zeker een prachtige kleur voor de RS3. Ik had zelf wel andere velgen gekozen, deze velgen (of vergelijkbare) zie je echt veel te vaak langskomen,.
-
Volgens mij zijn deze velgen (zilver, grijs of zwart) de enige keuze voor de RS3, maar ik kan me vergissen.
- sitechris
Zit ff te kijken op configurator, maar dit is idd enige type velgen. Jammer, op een S3 heb je wat meer keus.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Super vet Andre! Kom hem graag eens bewonderen. 

- Macboy
Lol @ opmerking dat je die velgen te vaak op een RS3 ziet terwijl je die auto dus bijna nooit tegen zal komen 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dikke, vette sjaak man!
Velgen staan super, alles klopt.
Zie ik een rare, afwijkende remklauw?
Velgen staan super, alles klopt.
Zie ik een rare, afwijkende remklauw?
-
Onlinetomgtr
Schitterend hoor. Ik vind de velgen juist geweldig staan. Ben heel benieuwd hoe de auto gaat bevallen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
tomgtr schreef:Schitterend hoor. Ik vind de velgen juist geweldig staan. Ben heel benieuwd hoe de auto gaat bevallen.
Thuis of in het ziekenhuis?

-
Onlinetomgtr

- sitechris
For the record: al het andere aan de auto vind ik oprecht niet minder dan geweldig. Ik zou deze auto graag zelf hebbenMacboy schreef:Lol @ opmerking dat je die velgen te vaak op een RS3 ziet terwijl je die auto dus bijna nooit tegen zal komen

- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL@ deze opmerking. Hij heeft het over het type velgen, dat je die vaak ziet. En dat klopt. Een RS3 niet maar dat wordt ook niet beweerd.
Mooi kar trouwens
Mooi kar trouwens

Macboy schreef:Lol @ opmerking dat je die velgen te vaak op een RS3 ziet terwijl je die auto dus bijna nooit tegen zal komen
- GTRene
apart he, ook die schijfremmen qua vorm, ze hebben wel aan minder gewicht gedacht.
benieuwd hoe de kar na het inrijden bevalt.
benieuwd hoe de kar na het inrijden bevalt.
- Macboy
Mea culpa. Ik dacht idd dat hij bedoelde op de RS3.
-
180 km gereden vandaag.
1e indruk
Machtig en dat van een BMW M liefhebber:)
Zit positie is werkelijk formidabel. De sportstoelen heerlijk voor alledaags. Het stuur kan je in goeie lengte verstellen voor lekkere zit achter het stuur.
Led verlichting is een heerlijkheid om s avonds mee te rijden.
Het 5 cilinder motor uitlaat geluid is prachtig zeker als hem in dynamic hebt. Ik heb niet de sport uitlaat gekozen omdat de rs3 dagelijks ingezet word. Maar dit is meer dan voldoende voor mij! Uitlaat is veel mooier dan bij de 1M! Prachtige pops and bangs bij downshift en dat bij een turbo motor.
Wegligging kan ik nog weinig over zeggen. Maar een klaverblad induiken gaat gewoon goed en geeft niet veel verschil met de 1M. Op het gaspedaal zal ie natuurlijk eerder onderstuur geven dan overstuur. Maar ik ga zeker de uitlijning aanpassen om het onderstuur zo lang mogelijk uit te stellen. Maar dat zijn mooie dingen om langzaam naar je hand te zetten!
Ik ben aangenaam verrast over deze audi. Hij geeft meer plezier dan dat ik van te voren had verwacht.
Kleur is mooi en maakt hem bruut. Ik had hiervoor een q3rs in zwart met grijze accenten. Dat wou ik niet weer. Wit met antraciete wielen is een mooie verschijning!
Vroeger riep ik al een audi Sportback Quattro en BMW rwd met sper dan heb je het best of both worlds. Dat word een moeilijke keuze als de sneeuw in de winter gaat vallen.
Om met de Audi naar de wintersport te glijden zal een absoluut feest zijn!
Ik wil nog wel een aanpassing maken want left foot braking wil nog steeds niet maar daar word al naar gekeken as we speak!
Als daily beviel me de q3rs al heel goed. Maar dit is er nog een sportief stapje er bovenop en de stoelen zitten veel beter.
Hoe tevreden ik ook met de audi ben. Ik zou er niet een 1m op willen inruilen. Hij is perfect als sportieve daily en op glad wegdek misschien een 4wd driftje. Maar een lekkere rwd slide met sper is niet te versmaden. Als combinatie naast een 1M een super machine!
1e indruk
Machtig en dat van een BMW M liefhebber:)
Zit positie is werkelijk formidabel. De sportstoelen heerlijk voor alledaags. Het stuur kan je in goeie lengte verstellen voor lekkere zit achter het stuur.
Led verlichting is een heerlijkheid om s avonds mee te rijden.
Het 5 cilinder motor uitlaat geluid is prachtig zeker als hem in dynamic hebt. Ik heb niet de sport uitlaat gekozen omdat de rs3 dagelijks ingezet word. Maar dit is meer dan voldoende voor mij! Uitlaat is veel mooier dan bij de 1M! Prachtige pops and bangs bij downshift en dat bij een turbo motor.
Wegligging kan ik nog weinig over zeggen. Maar een klaverblad induiken gaat gewoon goed en geeft niet veel verschil met de 1M. Op het gaspedaal zal ie natuurlijk eerder onderstuur geven dan overstuur. Maar ik ga zeker de uitlijning aanpassen om het onderstuur zo lang mogelijk uit te stellen. Maar dat zijn mooie dingen om langzaam naar je hand te zetten!
Ik ben aangenaam verrast over deze audi. Hij geeft meer plezier dan dat ik van te voren had verwacht.
Kleur is mooi en maakt hem bruut. Ik had hiervoor een q3rs in zwart met grijze accenten. Dat wou ik niet weer. Wit met antraciete wielen is een mooie verschijning!
Vroeger riep ik al een audi Sportback Quattro en BMW rwd met sper dan heb je het best of both worlds. Dat word een moeilijke keuze als de sneeuw in de winter gaat vallen.
Om met de Audi naar de wintersport te glijden zal een absoluut feest zijn!
Ik wil nog wel een aanpassing maken want left foot braking wil nog steeds niet maar daar word al naar gekeken as we speak!
Als daily beviel me de q3rs al heel goed. Maar dit is er nog een sportief stapje er bovenop en de stoelen zitten veel beter.
Hoe tevreden ik ook met de audi ben. Ik zou er niet een 1m op willen inruilen. Hij is perfect als sportieve daily en op glad wegdek misschien een 4wd driftje. Maar een lekkere rwd slide met sper is niet te versmaden. Als combinatie naast een 1M een super machine!
- GTRene
klinkt goed voor waar die voor ingezet wordt (hoofdzakelijk) + een toefje sport om dat soort ritjes wat te veraangenamen