FreudeamFahren schreef:Die is er al lang. Of zijn Tukkers vrijgesteld van assurantie belasting...?romo schreef:(...)
Vast deel van verzekering premie voor de schatkist
(...)
Dat bedrag wordt dan dus aangepast, lees; hoger

FreudeamFahren schreef:Die is er al lang. Of zijn Tukkers vrijgesteld van assurantie belasting...?romo schreef:(...)
Vast deel van verzekering premie voor de schatkist
(...)
Rnd schreef:Niet om flauw te doen, maar dat denken potentiële 1M-kopers waarschijnlijk ook. Nog even wachten en je kan een M2 voor 50k kopenromo schreef:Ik heb echt de tijd helemaal nu er "voorzichtig" sprake is van afschaffing BPM per 2017.......
Nou, tot die tijd hou ik het met het huidig wagenpark wel vol............. Hoop ik
Dat klopt. Ik hoop voor je dat ie de GT3 of GT3 RS achterna gaat. Niet normaal wat ze daar nu voor bieden.romo schreef:Rnd schreef:Niet om flauw te doen, maar dat denken potentiële 1M-kopers waarschijnlijk ook. Nog even wachten en je kan een M2 voor 50k kopenromo schreef:Ik heb echt de tijd helemaal nu er "voorzichtig" sprake is van afschaffing BPM per 2017.......
Nou, tot die tijd hou ik het met het huidig wagenpark wel vol............. Hoop ik
Dat zou kunnen, maar een M2, als ongelimmiteerd model, zal nooit de 1M status krijgen.
Maakt mij ook niks uit, dan gaat het ding pas weg als ikmoet, maar dan wel een met ABS en handbak
Joy schreef:Hmm degene die ik ken met een Z1 en Z8 is John Zwartepoorte van de BMW-dealer uit Goes. Maar dat kan toeval zijn.
Hielke schreef:60k kilometers al? Meer moeten er ook niet op komen om 'm aantrekkelijk te houden.
Bedoel je die oranje 1M bij de Holland Car Company? Die had schade gehad. Ik heb zelf naast de auto gestaan en de dealer gebeld waar die onderhoud had gehad in Belgie. Voor ruim 5000€ reparaties uitgevoerd.. kop staart botsing. En de wielen waren echt heel slecht hersteld ow en de banden waren kaal. Kortom 43k was echt teveel geld voor dat ding.ErikS schreef:Voor 50 mille ga je volgens mij ook geen nettere vinden.
Ik snap niet dat die oranje van 43K binnen 2 dagen weg is, en deze er nog staat.
+1, snap ik ook niet zo.Niels schreef:Ruil die Mini van Chris in, zet em te koop en gebruik em voor zo lang het duurt WWV ermee. Je verkoopt nu eenmaal niet zo maar in dit prijs segment zonder iets in te ruilen.
Psstt... vrouwen vallen wel op Mini's.romo schreef:Ik heb en wil niks met een Mini, met respect.
De Mini is niet duur, maar de 1M ook niet.............
Wouter81 schreef:Psstt... vrouwen vallen wel op Mini's.romo schreef:Ik heb en wil niks met een Mini, met respect.
De Mini is niet duur, maar de 1M ook niet.............
+1Niels schreef:Ruil die Mini van Chris in, zet em te koop en gebruik em voor zo lang het duurt WWV ermee. Je verkoopt nu eenmaal niet zo maar in dit prijs segment zonder iets in te ruilen.
En wel met een Kia?romo schreef:Ik heb en wil niks met een Mini, met respect.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten