BMW 1 Serie M Coupé
-
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Nou, gooi een Porsche eens dwars. Hoe hard moet je daarvoor gaan?!
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Te hard:)
Of er moet GT2 of RUF op staan.
Koppel onderin moeten we hebben:)
Of er moet GT2 of RUF op staan.
Koppel onderin moeten we hebben:)
- FreudeamFahren
- Marius
Valt best mee idd; je moet het alleen ff doen door hem een beetje in te smijten. Met bv een 997 GT3 is het heerlijk te driften op droog, in 3e versnelling bv de steilstrecke kurve. Enigste probleem dat je hebt is dat je aan het eind van de bocht niet genoeg power meer hebt om hem door de grip uit te accelereren.
Je drift hem dus als het ware vanzelf dood, maar met een beetje goed mikken en de juiste snelheid prima tot mooi einde vd bocht.
Je drift hem dus als het ware vanzelf dood, maar met een beetje goed mikken en de juiste snelheid prima tot mooi einde vd bocht.
-
Tuurlijk lukt het met een GT3 of GT4. Ik heb mijn gt3 ook op de ring en Assen gedrift.
nieuwe GT4 heeft 20 inch wielen. Zoek even wat meuk rubber in die maten.
Driften is leuk maar nog leuker is op onder en overstuur te balanceren met zeer kleine drifthoeken en wel snelheid erin. Met porsche resulteert dat in onderstuur zeker een GT3.
Engine in the front. RWD with LSD and 6 speed manual. 1 first page of the petrol sexual handbook:)
nieuwe GT4 heeft 20 inch wielen. Zoek even wat meuk rubber in die maten.
Driften is leuk maar nog leuker is op onder en overstuur te balanceren met zeer kleine drifthoeken en wel snelheid erin. Met porsche resulteert dat in onderstuur zeker een GT3.
Engine in the front. RWD with LSD and 6 speed manual. 1 first page of the petrol sexual handbook:)
- Robin
'Stilstand is achteruitgang' wordt weleens gezegd, maar sinds maandag is stilstand ook echt een vooruitgang.
Pagid geel rondom en Castrol SRF remvloeistof erin. Even wat matigjes ingeremd de eerste 100km.
Maar fok wat 'n bite/stopkracht , dit icm nieuwe P Zero's op droog. Terwijl de 1M al keurige remmerij heeft voor straatgebruik. Als je niet 'nadenkt' neuk je 'm zo in 't abs bij nog een normale rijsnelheid.
Zoals accelereren vaak wel geinig is bij redelijk vermogende auto's is nu remmen een nieuw feestje. Aldus Andre moet er eerst wel wat warmte in de schijven. En piepen doen ze ook wel aardig bij lagere snelheden/bijna stilstand.
Dik verschil met standaard serieus, ook qua kortere remweg denk ik, al sta je op 'n trackday niet echt van 200-0 maar eerder 200-140-90 ofzo.
Kost 'n paar centen, maar 't maakt 't net weer even wat beter. De zwakste schakel bij 'n straatauto op 'n trackday is naast voorwielaandrijving, de remmerij:)
Thanks André dus.
Pagid geel rondom en Castrol SRF remvloeistof erin. Even wat matigjes ingeremd de eerste 100km.
Maar fok wat 'n bite/stopkracht , dit icm nieuwe P Zero's op droog. Terwijl de 1M al keurige remmerij heeft voor straatgebruik. Als je niet 'nadenkt' neuk je 'm zo in 't abs bij nog een normale rijsnelheid.

Zoals accelereren vaak wel geinig is bij redelijk vermogende auto's is nu remmen een nieuw feestje. Aldus Andre moet er eerst wel wat warmte in de schijven. En piepen doen ze ook wel aardig bij lagere snelheden/bijna stilstand.
Dik verschil met standaard serieus, ook qua kortere remweg denk ik, al sta je op 'n trackday niet echt van 200-0 maar eerder 200-140-90 ofzo.
Kost 'n paar centen, maar 't maakt 't net weer even wat beter. De zwakste schakel bij 'n straatauto op 'n trackday is naast voorwielaandrijving, de remmerij:)
Thanks André dus.
-
Onlinetomgtr
Over to Luco 

- Robin
Ah joh, neem even 'n Cornetto joh:)
- JP
Valencia Orange 1M voor €25k....
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... sPage=home" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... sPage=home" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineMartijn_bmw
die heeft ze neus flink gestoten
toch is ie nog best weer goed op te lappen denk ik.

toch is ie nog best weer goed op te lappen denk ik.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Komt nog BPM bij ook, ik zou hem niet willen zo
...

- dvh
Meestal weten de schadeboeren wel hoeveel 't kost om iets op te knappen.
http://www.autoservicezwiers.nl/algemeen/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is het bedrijf.. Repareert zelf schade. Als het lucratief zou zijn hem op te knappen en scherp te verkopen en er wat aan over te houden dan deden ze het zelf wel.. Lijkt mij dan ?!
http://www.autoservicezwiers.nl/algemeen/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is het bedrijf.. Repareert zelf schade. Als het lucratief zou zijn hem op te knappen en scherp te verkopen en er wat aan over te houden dan deden ze het zelf wel.. Lijkt mij dan ?!
- WJ
Niks is zo makkelijk als doorschuiven, mocht dat niet lukken kunnen ze hem altijd nog zelf opknappen.
- Sjef
http://link.marktplaats.nl/m953291394" onclick="window.open(this.href);return false;
Import 5-2015, zakelijke auto, nu alweer te koop. Kmstand wel erg laag (3 jaar in buitenland en dan paar maand hier in Nederland amper mee gereden. Iemand bekend met bedrijf of deze auto?
Import 5-2015, zakelijke auto, nu alweer te koop. Kmstand wel erg laag (3 jaar in buitenland en dan paar maand hier in Nederland amper mee gereden. Iemand bekend met bedrijf of deze auto?
- FreudeamFahren
Check het BPM bedrag. Staat niet voor niets al een tijdje.
-
Check de reviews op het Radar forum even over dit bedrijf. Ik zou even doorzoeken...
Ook even gekeken naar de BPM. Nog geen 3.000 Bpm, waarschijnlijk schadebak.
Ook even gekeken naar de BPM. Nog geen 3.000 Bpm, waarschijnlijk schadebak.
- Sjef
Check. En weer verder kijken! Thx voor de tips!
- Robin
Tja die km stand.
En ik keek ook even op het Radarforum over dat bedrijf.
Wat 'n dwazen daar, zowel de consument als lieden van indirect dat bedrijf.
Nu heb ik Radar ook niet meer zo hoog hoor, maar deze auto, neh.
En ik keek ook even op het Radarforum over dat bedrijf.
Wat 'n dwazen daar, zowel de consument als lieden van indirect dat bedrijf.
Nu heb ik Radar ook niet meer zo hoog hoor, maar deze auto, neh.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sjef schreef:Check. En weer verder kijken! Thx voor de tips!
Kijk even naar die van mij !
Benerink.nl, op Autoscout staat ie ook.
Aan mijn kar mankeert niks.
- Macboy
Waarom die van Romo niet gekocht dan ?? Stond voor €50.000 te koop maanden lang. Nu €55.000 meen ik via een dealer. Is zonder twijfel de best bewaarde en bereden 1M in Nederland. Geen circuit of drift gezien.Sjef schreef:Check. En weer verder kijken! Thx voor de tips!
- GTRene
idd die ex car van Romo zou ik blindelings durven kopen.
- Niels
- Auto: Prius+
-
- Auto: M3P, 130i
Hartge op inruilen.GTRene schreef:idd die ex car van Romo zou ik blindelings durven kopen.

- GTRene
mijn interesse ligt niet zo in een 1M, maar zeker een mooie auto, mijn hoofd staat meer naar een classic met power, komt ook wel omdat ik heel weinig rijd, dan mag het best iets zijn waar je af en toe wat aan moet werken zeg maar.indobesar schreef:Hartge op inruilen.GTRene schreef:idd die ex car van Romo zou ik blindelings durven kopen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die heb je al