iemand een tip voor gratis parkeren rondom Amsterdam?
-
OnlineRoy RS
iemand een tip voor gratis parkeren rondom Amsterdam?
he mannen,
ik ga morgen een dagje met de fiets naar Amsterdam en wil eigenlijk aan de rand van de stad ergens parkeren, het plan was P+R, maar dat kan niet als je niet met OV reist. Nou zal ik als ik er ben best wat vinden, maar misschien is iemand er bekent en heeft hij een tip waar ik goed kan parkeren, misschien gewoon een woonwijk in de buurt van Amsterdam, klein half uur fietsen van het centrum vind ik al best.
bedankt
ik ga morgen een dagje met de fiets naar Amsterdam en wil eigenlijk aan de rand van de stad ergens parkeren, het plan was P+R, maar dat kan niet als je niet met OV reist. Nou zal ik als ik er ben best wat vinden, maar misschien is iemand er bekent en heeft hij een tip waar ik goed kan parkeren, misschien gewoon een woonwijk in de buurt van Amsterdam, klein half uur fietsen van het centrum vind ik al best.
bedankt
- MartijnGizmo
Re: iemand een tip voor gratis parkeren rondom Amsterdam?
Amstelveen kun je nog gratis parkeren, of anders Parking Centrum Oosterdok, daar sta je voor €12 de hele dag (als je langer dan 5 uur blijft) vlakbij CS.
-
OnlineRoy RS
Kijk dat zijn de betere tips!
Amstelveen, is dat gewoon overal, gewoon aan de straat ofzo?
Die bij CS, is dat op zaterdag bomvol, kortom heeft dat nog zin om heen te rijden rond 11-12 uur, of zit dat sowieso vol?
Die bij CS, is dat op zaterdag bomvol, kortom heeft dat nog zin om heen te rijden rond 11-12 uur, of zit dat sowieso vol?
-
Na 10 uur in de ochtend binnenrijden. 1 Euro voor 24 uurtjes. Niet gratis, maar je zult het vast kunnen betalen?
http://www.parkeren-amsterdam.com/pr-zeeburg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.parkeren-amsterdam.com/pr-zeeburg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineRoy RS
allen schreef:Na 10 uur in de ochtend binnenrijden. 1 Euro voor 24 uurtjes. Niet gratis, maar je zult het vast kunnen betalen?
![]()
goed lezen Allen, 1 euro is alleen als je gebruik maakt van het openbaar vervoer en binnen 1 uur van het vertrekken in het centrum ingechecked ben met je OVpas.
-
LOL, dat had ik gemist, ben zelf doorgaans niet met de de fiets. 

-
OnlineRoy RS
zo je eens moeten proberen, krijg je hetzelfde open gevoel als in de caterham, maar dan zonder zo'n herriepijp naast je oorallen schreef:LOL, dat had ik gemist, ben zelf doorgaans niet met de de fiets.

- Robin Hartog
Wel apart, ik heb meerdere malen gebruik gemaakt van zo'n P+R (bij Olympisch Stadion). Gewoon even 1 halte met de tram en weer terug en het was klaar. Spot goedkoop hele dag geparkeerd daar.
- MartijnGizmo
Volgens mij overal buiten het centrum, dus gewoon ergens in een woonwijk aan de noordkant als je toch met de fiets verder gaat.Roy RS schreef:Kijk dat zijn de betere tips!
Alle keren dat ik in Oosterdok kwam, was er volop plek, ook op zaterdag en zondag.Die bij CS, is dat op zaterdag bomvol, kortom heeft dat nog zin om heen te rijden rond 11-12 uur, of zit dat sowieso vol?
-
OnlineRoy RS
dat is precies de bedoeling, ze willen alleen voorkomen dat mensen daar longterm gaan parkeren enz, daarom moet je sinds kort bewijzen dmv inscannen in de binnenstad dat je de doelgroep bent en dat is iemand die de binnenstad bezoekt.Robin Hartog schreef:Wel apart, ik heb meerdere malen gebruik gemaakt van zo'n P+R (bij Olympisch Stadion). Gewoon even 1 halte met de tram en weer terug en het was klaar. Spot goedkoop hele dag geparkeerd daar.
MartijnGizmo schreef:Volgens mij overal buiten het centrum, dus gewoon ergens in een woonwijk aan de noordkant als je toch met de fiets verder gaat.Roy RS schreef:Kijk dat zijn de betere tips!
Alle keren dat ik in Oosterdok kwam, was er volop plek, ook op zaterdag en zondag.Die bij CS, is dat op zaterdag bomvol, kortom heeft dat nog zin om heen te rijden rond 11-12 uur, of zit dat sowieso vol?
bedankt! ik ben eruit, ik ga naar Oosterdok, mocht hij vol zijn, naar Amstelveen, fietsen we een paar meter extra
- RutgerK
Bij de Bosbaan in Amstelveen kan je nog gratis parkeren.
-
Roy, ik weet niet eens meer hoe die herriepijp klinkt en mocht hij volgende week weer draaien... De pijp zit tegenwoordig aan de rechterkant.
Ik wacht vooralsnog geduldig op het verlossende telefoontje en dan ga ik zeker niet richting Amsterdam. Eifel klinkt leuker!

Ik wacht vooralsnog geduldig op het verlossende telefoontje en dan ga ik zeker niet richting Amsterdam. Eifel klinkt leuker!
-
Fiets? Zet je auto in Amsterdam Noord en pak de pont 

- MartijnGizmo
Is tegenwoordig ook niet meer overal gratis he... 

- Bert ///M3
Vlak bij station sloterdijk kon je ook altijd gratis parkeren. Sta je ook vrij vlot op centraal.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Den Helder en dan met de bus:)
M'n schoonzus woont in Noord, daar is nog genoeg plek om gratis te parkeren al ben je lopend wel 'n 10 min van de pont die naar achter CS gaat bij de ex Shell/Overhoeksgebouw of hoe dat ding heet, vandaan.
Ook Tolhuiswegparking vlakbij die pont is soms 'gratis' want dan staat die slagboom open. wel vaak druk/vol omdat ze aan 't verbouwen zijn daar.
M'n schoonzus woont in Noord, daar is nog genoeg plek om gratis te parkeren al ben je lopend wel 'n 10 min van de pont die naar achter CS gaat bij de ex Shell/Overhoeksgebouw of hoe dat ding heet, vandaan.
Ook Tolhuiswegparking vlakbij die pont is soms 'gratis' want dan staat die slagboom open. wel vaak druk/vol omdat ze aan 't verbouwen zijn daar.
-
OnlineRoy RS
Bosbaan is de winnende tip! Net geparkeerd en nu n biertje op t terras met n prachtig uitzicht, goed begin van de dag!
Bedankt
Bedankt