Harmonie Hielke? Liep jij niet altijd achter de drumbands aan met je Fisher Price xylofoon?

Dat betwijfel ik. Tussen een kale C63 en M3 zit ook 10K verschil (in het voordeel van de AMG). Een groot deel van de M3 kopers zal z'n keus niet van 10K laten afhangen. Ik denk dat genoeg M3 rijders die auto kopen om het simpele feit dat het een M3 is... die hebben de AMG niet eens overwogen. En andersom idem dito. Zo werkt het nou eenmaal bij dit soort auto's, dat benader je niet rationeel.Arthur schreef: En als de prijzen op Benz en BMW niveau liggen wens ik ze sterkte bij AR.
Dit!Tom schreef:Ik vind het trouwens supervet dat Alfa met zoiets komt. Gun ze hun succes wel (heb het altijd een mooi merk gevonden..). Pleuren gewoon een 500+pk V6 met hulp van Ferrari erin, met een handbak en achterwielaandrijving. Hoe vaker ik em zie, hoe enthousiaster ik word.
http://www.hdmotori.it/alfa-romeo-giuli ... lio-verde/" onclick="window.open(this.href);return false;Tweede voorlopige ramingen, in feite, de Giulia zal ongeveer 30.000 / € 32.000 (3-serie en A4 zijn ongeveer € 31.000) kosten in de entry-level versie en de QV De bedragen van tussen de 75.000 en 80.000 euro. Giulia zal gaan over de verkoop in maart 2016 en heeft vele kaarten te spelen om te concurreren met de tegenstander.
Volgens mij gaan die kleine gebakjes goed. Mijn schioonvader heeft sinds kort een Mito eco broeser. Schitterende auto, alleen jammer van de driecilinder.dvh schreef:
Maakt Alfa überhaupt groene cijfers de laatste jaren (Decenia) ?
Lexus heeft lang erg weinig motorische varianten gehad in hun modellen. En die hebben nu nog niet echt een gigantische keuze qua motoren.Hielke schreef: of zijn er andere merken die bij nieuwe modellen direct met de topuitvoeringen op de proppen zijn gekomen?
In Italië kost een C63 S ongeveer 91k. In Nederland vanaf 108k. Dat prijsverschil zou ik best netjes vinden en de Alfa zeker een kans gunnen.GTRene schreef:http://www.hdmotori.it/alfa-romeo-giuli ... lio-verde/" onclick="window.open(this.href);return false;Tweede voorlopige ramingen, in feite, de Giulia zal ongeveer 30.000 / € 32.000 (3-serie en A4 zijn ongeveer € 31.000) kosten in de entry-level versie en de QV De bedragen van tussen de 75.000 en 80.000 euro. Giulia zal gaan over de verkoop in maart 2016 en heeft vele kaarten te spelen om te concurreren met de tegenstander.
zijn nog schattingen, wellicht redelijk onder de AMG C63 prijzen? lijkt me wel verstandig om een goede kans te maken.
Nope, nog geen 80.000 stuks totaal verkocht vorig jaar. Ze mikken op 400.000 stuks straks met een compleet modellengamma, dat is volgens de FCA directie voldoende voor een gezond Alfa Romeo. Dat is nog steeds relatief weinig vergeleken met bijvoorbeeld BMW die zowat 2 miljoen exemplaren verkopen.EvdP schreef:Volgens mij gaan die kleine gebakjes goed. Mijn schioonvader heeft sinds kort een Mito eco broeser. Schitterende auto, alleen jammer van de driecilinder.dvh schreef:
Maakt Alfa überhaupt groene cijfers de laatste jaren (Decenia) ?
Ik vind de Giullia een schitterende auto. Zoiets moet ook met een minder sterke motor wel verkopen lijkt mij.
Eigenlijk wel raar dat ze dan een handbak erin zetten.frankie schreef:Nope, nog geen 80.000 stuks totaal verkocht vorig jaar. Ze mikken op 400.000 stuks straks met een compleet modellengamma, dat is volgens de FCA directie voldoende voor een gezond Alfa Romeo. Dat is nog steeds relatief weinig vergeleken met bijvoorbeeld BMW die zowat 2 miljoen exemplaren verkopen.EvdP schreef:Volgens mij gaan die kleine gebakjes goed. Mijn schioonvader heeft sinds kort een Mito eco broeser. Schitterende auto, alleen jammer van de driecilinder.dvh schreef:
Maakt Alfa überhaupt groene cijfers de laatste jaren (Decenia) ?
Ik vind de Giullia een schitterende auto. Zoiets moet ook met een minder sterke motor wel verkopen lijkt mij.
Ik vind het wel een goeie zet om in één keer zo'n topmodel neer te zetten, zeker met het oog op de herintroductie in de USA. Daar verwachten ze veel vand. Hier in Europa kennen we Alfa van redelijke sportieve middenklassers die rammelen en roesten. In Amerika is het sentiment omtrent Alfa Romeo heel anders, de 8C en 4C hebben al wat hints gegeven daar en nu staan ze in één keer op de kaart. Sites als Jalopnik zijn helemaal wild geworden van de Giulia QV. Nou weet ik wel Jalopnik koopt geen auto's, maar het is wel belangrijk voor de eerste beeldvorming.
De gemiddelde leeftijd van autokopers is geloof ik iets van 50 jaar. Die generatie heeft in z'n jeugd de tijd meegemaakt dat Alfa naast BMW het segment van de sportieve middenklasse beheerste. Niet Audi, Mercedes, Lexus of Jaguar. Ondanks een flauwte van 25 jaar kan Alfa bij die kopers nog steeds op z'n naam teren.allen schreef:Voor mij persoonlijk heb ik geen moeite met de prijzen als deze op BMW / Audi niveau liggen. Dan zou het gewoon Alfa worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten