Hielke schreef:Ik lig met mijn onderzoek mooi op schema. Heb een spoedcursus bij Rody gevolgd.![]()
Detail: auto staat sinds gisteravond niet meer op MP. Mmmm. Stond er ook nog maar 300 dagen.
Hielke schreef:Ik lig met mijn onderzoek mooi op schema. Heb een spoedcursus bij Rody gevolgd.![]()
Detail: auto staat sinds gisteravond niet meer op MP. Mmmm. Stond er ook nog maar 300 dagen.
Dus niet de N47 motoren in de F3X modellen?Erik K. schreef:Arthur schreef:@EG: waar ligt die M47D20 motor in?
@Erik K.: is die recall voor oudere types of ook voor mijn motor? In mijn auto ligt de N47D20C. Volgens mij produktiedatum december 2013.
Betreft N47 motor in de modellen: E6x, E8x, E9x
Ja, ik las de problemen dus ook over de F3X modellen. Misschien lees ik de antwoorden verkeerd hoor, maar ik dacht ik vraag het nog even voor de zekerheid.Arthur schreef:Daarom vroeg ik het maar die staat er niet tussenDat is de C motor maar ook daar lees ik deze problemen over...
Voor de N47D20C motor is geen recall volgens de dealer.Arthur schreef:Daarom vroeg ik het maar die staat er niet tussenDat is de C motor maar ook daar lees ik deze problemen over...
Wel apart als je dan dit leest:Riceaux schreef:Voor de N47D20C motor is geen recall volgens de dealer.Arthur schreef:Daarom vroeg ik het maar die staat er niet tussenDat is de C motor maar ook daar lees ik deze problemen over...
Dus na 2011 mag je geen problemen meer verwachten, maar toch duiken er weer problemen op.The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009. UPDATE - It now seems that there are issues appearing with a limited number of engines manufactured after the supposed safe date of 01.03.2011
Die van ons is van 08/2012, dus zou goed moeten zijn dan. Wat voor klachten heeft die F10?Erik K. schreef:Voor de F-series is inderdaad (nog) geen recall.
Even zo uit het blote hoofd meen ik dat betreffende motoren gebouwd in/na 01/2012 een aanpassing hebben gekregen op de distributieketting geleider.
Volgende week krijgen wij op het werk een F10 520d binnen met bepaalde klachten vanuit de motor wat mogelijk te maken heeft met de distributieketting. We gaan deze onderzoeken en uiteraard met BMW contact opnemen indien het de ketting betreft. Deze auto is gebouwd in 2011.
Als de ketting al geknapt is moet er veel meer vervangen worden.ZZII schreef:Bij mij is hij volgens de garage overleden.... Iemand interesse in een bmw 118d uit 2007 130kkm op de teller, waar de ketting van vervangen moet worden?
Ondertussen over de 1,5 ton heen en vanaf augustus geen garantie meer. Zal ie nog gaan voor die tijd of niet?Hielke schreef:Ik heb je voor erger behoed Riceaux. Behoed!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 15 gasten