nieuwe auto
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Rob..............eh..........huh........ nee lamah..
op eigen risico openen -> KLIK
Arthur ik lul je as Zondag een Audi wel even uit je hoofd
op eigen risico openen -> KLIK
Arthur ik lul je as Zondag een Audi wel even uit je hoofd

- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Niet al te sterke post...Rico v Velzen schreef:Rob..............eh..........huh........ nee lamah..
op eigen risico openen -> KLIK
Arthur ik lul je as Zondag een Audi wel even uit je hoofd
Rico schreef:BMW sucks ook !
1.8 turbo vag blokjes gaan tenminste 2x keer zolang mee dan M3 blokjes.

ach met elke auto is het wel wat. Feit blijft dat de Duitse auto's over het algemeen nog het best in elkaar geschroefd zijn; dan bedoel ik dus alleen Audi/BMW/Mercedes/VW.
- Arthur
- Berichten: 43128
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
- Arthur
- Berichten: 43128
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
@Rico; je lult maar een end weg
Uiteindelijk zal het erop uitdraaien dat een TT niet practisch genoeg is voor ons.
Ook niet als 2e auto.
Toch vind ik dat Rob een hele mooie uitvoering heeft met een paar, voor mij, hele leuke/interessante opties.
Ik zou die auto best willen hebben straks.
Dan maar een 2e hands 130i gaan zoeken, 5-drs

Uiteindelijk zal het erop uitdraaien dat een TT niet practisch genoeg is voor ons.
Ook niet als 2e auto.
Toch vind ik dat Rob een hele mooie uitvoering heeft met een paar, voor mij, hele leuke/interessante opties.
Ik zou die auto best willen hebben straks.
Dan maar een 2e hands 130i gaan zoeken, 5-drs

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Achterbank is zeker te doen.
Sterker nog, als ik in de 3-serie coupe zit, kun je er ook niet achterin plaatsnemen. Ik heb lange benen, van het vele hardlopen
Op het engels TT forum zijn veel leden met kleine kinderen die hem als enige auto hebben.
Maar goed, die achterbank had er voor mij in gehoeven aangezien het niet onze enige auto is.
Ik heb dat draadje ff vluchtig bekeken, rest mij een vraag:
Was jij de eerste eigenaar van die S3 Rico?
Trouwens welke autoliefhebber rijdt nu 85000 km in dezelfde auto?
Tegen die tijd begint de ellende. Ik heb nog nooit meer dan 50.000 km gereden in een en dezelfde auto.
En wat Audi opzicht betreft, ik heb 2x een nieuwe A4 gereden, 2x een nieuwe TT, en 1X de nieuwe A3. (zie website)
Nooit noemenswaardige problemen gehad. Audi's zitten gewoon degelijk in elkaar 8)
Denk dat het met de eigenaar te maken heeft
En in mijn wereld staat boven een Audi een Porsche. BMW is een compleet andere richting
Arthur laat je niet zo een sjonnie-bak aanpraten. Andre en Rico waren er niet voor niets al naar anderhalf jaar op uitgekeken...

Sterker nog, als ik in de 3-serie coupe zit, kun je er ook niet achterin plaatsnemen. Ik heb lange benen, van het vele hardlopen

Op het engels TT forum zijn veel leden met kleine kinderen die hem als enige auto hebben.
Maar goed, die achterbank had er voor mij in gehoeven aangezien het niet onze enige auto is.
Ik heb dat draadje ff vluchtig bekeken, rest mij een vraag:
Was jij de eerste eigenaar van die S3 Rico?
Trouwens welke autoliefhebber rijdt nu 85000 km in dezelfde auto?
Tegen die tijd begint de ellende. Ik heb nog nooit meer dan 50.000 km gereden in een en dezelfde auto.
En wat Audi opzicht betreft, ik heb 2x een nieuwe A4 gereden, 2x een nieuwe TT, en 1X de nieuwe A3. (zie website)
Nooit noemenswaardige problemen gehad. Audi's zitten gewoon degelijk in elkaar 8)
Denk dat het met de eigenaar te maken heeft

En in mijn wereld staat boven een Audi een Porsche. BMW is een compleet andere richting

Arthur laat je niet zo een sjonnie-bak aanpraten. Andre en Rico waren er niet voor niets al naar anderhalf jaar op uitgekeken...

- Joop
- Berichten: 9060
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Er zijn altijd wel een paar uitzonderingen maar dat zijn meestal de budget modellen van de genoemde merken (A-klasse, B-klasse bijvoorbeeld); TT van Rob zit gewoon goed in elkaar.Arthur schreef:Waar zou ik die feiten kunnen lezen, Joop.Joop schreef:Feit blijft dat de Duitse auto's over het algemeen nog het best in elkaar geschroefd zijn; dan bedoel ik dus alleen Audi/BMW/Mercedes/VW.
Of mag ik je roze bril ff lenen
Denk dat op dit moment op interieurgebied Audi het het best voor elkaar heeft, gevolgd door BMW en Mercedes als ik dezelfde prijscategorie even pak.
Overigens als er één iemand is die zich vreselijk kan storen aan rammeltjes, piepjes en kraakjes of iets van dergelijke aard dan ben ik het wel, dus ik weet waar ik over praat.
Ben blij dat die coupe van mij nog nergens last van heeft, wordt in augustus 4 jaar en bijna 100k KM op de teller.
Laatst gewijzigd door Joop op 31 mei 2007, 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Dat zal wel aan de bouwkwaliteiten van Audi liggen dan. 300.000 km momenteel zonder een centje pijn. Volgende keer eens een bmw proberen dan? Bespaard je een hoop geld.Rebel schreef:Trouwens welke autoliefhebber rijdt nu 85000 km in dezelfde auto?
Tegen die tijd begint de ellende. Ik heb nog nooit meer dan 50.000 km gereden in een en dezelfde auto.

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Rob ik was de eerste eigenaar (had er een A3 180pk turbo op ingeruild). Waarom zoveel kilometers ? Omdat ik gewoon hartstikke wijs was met die auto.
Ik had er gewoon pech mee, maar eerlijk is eerlijk de after sales van Audi was echt top ! 10 met een griffel.
De opvolger, de huidige A3 vond ik een minder mooie auto. En nog steeds vind ik die Mk1 Audi S3 super, vanavond kwam ik stomtoevallig een gele net zo als ik had tegen toen ik de postbus ging leeghalen. De auto helemaal nagekeken GVD wat een mooi ding was en is het nog steeds. En die gozer achter het stuur knikte nog even.. ook een liefhebber straalde er van af.
De S3 was mijn eerste echte superauto. Eigenlijk is alleen maar de M3 een waardige vervanger voor mij. Want toen ik de S3 wegdeed, ging dat echt niet van harte, ik vond dat ik echt iets speciaals van de hand deed. De opvolgers behalve de M3 hebben nooit meer dat speciale gevoel gegeven.
http://www.gummen.org/autoenik/autoenik ... p?art_id=9
http://www.gummen.org/evenement/eveneme ... ?art_id=55
Ik had er gewoon pech mee, maar eerlijk is eerlijk de after sales van Audi was echt top ! 10 met een griffel.
De opvolger, de huidige A3 vond ik een minder mooie auto. En nog steeds vind ik die Mk1 Audi S3 super, vanavond kwam ik stomtoevallig een gele net zo als ik had tegen toen ik de postbus ging leeghalen. De auto helemaal nagekeken GVD wat een mooi ding was en is het nog steeds. En die gozer achter het stuur knikte nog even.. ook een liefhebber straalde er van af.
De S3 was mijn eerste echte superauto. Eigenlijk is alleen maar de M3 een waardige vervanger voor mij. Want toen ik de S3 wegdeed, ging dat echt niet van harte, ik vond dat ik echt iets speciaals van de hand deed. De opvolgers behalve de M3 hebben nooit meer dat speciale gevoel gegeven.
http://www.gummen.org/autoenik/autoenik ... p?art_id=9
http://www.gummen.org/evenement/eveneme ... ?art_id=55
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Kan niet anders zeggen dan dat je een "maandagauto" had.
Als Audi dit soort kwaliteit afleverde was het nooit zo groot geworden als het nu is.
Soms val je verkeerd uit met een auto.
Ik zou de mensen niet de kost willen geven die met een BMW slecht uitviele.
De X5 is hierin kampioen. Kwaliteit is bar en bar slecht, en de versies van de eerste 2 jaar hebben een hoop ellende meegemaakt.
Dit zijn de woorden van een BMW monteur, die ik zelf gehoord heb.
Maakt dat een BMW slecht? .. Nope
Misschien juist omdat die S3 maar in kleine getallen is gemaakt, en omdat het geen gewone A3 was (die juist bekend stond om zijn goede afwerking) ondervond hij mankementen?
Ik geloof niet dat Audi, BMW of Mercedes auto's maakt die slecht afgewerkt zijn. En in eerste instantie zoek je een auto op model, en specificaties...
Maar ongemerkt zoek je ook een auto en een merk waar je je in kunt vinden. En ik heb niks met "sportieve" imago van BMW blijkbaar.
Ik ben geen coureur, ik ben geen schumacher, en ik ben geen patser 8)
Dus dan blijft Mercedes en Audi over...
Maar aangezien mijn zangtalent niet toereikend is om AHOY 14 avonden achter elkaar volledig vol te krijgen, blijft nog maar een merk over.... 8)
Audi....
Als Audi dit soort kwaliteit afleverde was het nooit zo groot geworden als het nu is.
Soms val je verkeerd uit met een auto.
Ik zou de mensen niet de kost willen geven die met een BMW slecht uitviele.
De X5 is hierin kampioen. Kwaliteit is bar en bar slecht, en de versies van de eerste 2 jaar hebben een hoop ellende meegemaakt.
Dit zijn de woorden van een BMW monteur, die ik zelf gehoord heb.
Maakt dat een BMW slecht? .. Nope
Misschien juist omdat die S3 maar in kleine getallen is gemaakt, en omdat het geen gewone A3 was (die juist bekend stond om zijn goede afwerking) ondervond hij mankementen?
Ik geloof niet dat Audi, BMW of Mercedes auto's maakt die slecht afgewerkt zijn. En in eerste instantie zoek je een auto op model, en specificaties...
Maar ongemerkt zoek je ook een auto en een merk waar je je in kunt vinden. En ik heb niks met "sportieve" imago van BMW blijkbaar.
Ik ben geen coureur, ik ben geen schumacher, en ik ben geen patser 8)
Dus dan blijft Mercedes en Audi over...
Maar aangezien mijn zangtalent niet toereikend is om AHOY 14 avonden achter elkaar volledig vol te krijgen, blijft nog maar een merk over.... 8)
Audi....
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
He Sander dat was 7 jaar geleden hoor, toen moest jij je rijbewijs nog halen 8)
Rob ik ga het merk Audi echt niet afrekenen op mijn ervaringen met de S3. Ik neem gewoon aan dat het vandaag de dag de absolute top is.
Wat betreft maandag ochtend model.. het was 1 van eerste 10 S3'en die in Nederland werden geleverd, alle andere 9 werden als demo/importeursauto ingezet. De mijne werd in eind 1999 bij Century in de showroom gezet. In eerste instantie zou het ook een demo worden maar dat is nooit gebeurt. De auto heeft ongeveer 3 maanden in de showroom gestaan waarbij ik regelmatig de auto ging bekijken. Na een maand of 3 besloot ik de auto te kopen. Zo fantastisch vond ik hem.
De mijne had ook nog geen ESP, rond die tijd speelde ook het TT drama, Audi besloot toen om ook alle S3'en van ESP te voorzien.
Ik heb nooit spijt van die auto gehad.
Rob ik ga het merk Audi echt niet afrekenen op mijn ervaringen met de S3. Ik neem gewoon aan dat het vandaag de dag de absolute top is.
Wat betreft maandag ochtend model.. het was 1 van eerste 10 S3'en die in Nederland werden geleverd, alle andere 9 werden als demo/importeursauto ingezet. De mijne werd in eind 1999 bij Century in de showroom gezet. In eerste instantie zou het ook een demo worden maar dat is nooit gebeurt. De auto heeft ongeveer 3 maanden in de showroom gestaan waarbij ik regelmatig de auto ging bekijken. Na een maand of 3 besloot ik de auto te kopen. Zo fantastisch vond ik hem.
De mijne had ook nog geen ESP, rond die tijd speelde ook het TT drama, Audi besloot toen om ook alle S3'en van ESP te voorzien.
Ik heb nooit spijt van die auto gehad.
- Arthur
- Berichten: 43128
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Zo heb je overal wel wat.
Ik kocht in 2000 een nieuwe Golf GTI.
Ook een maandagochtend auto.
Stond vaker in de werkplaats dan dat ik erin zat.
Ook nog eens een dramatische dealer...
Al met al iets langer dan een jaar gehad en 25kkm mee gereden.
Moest de tijd volmaken tot de volgende auto geleverd werd (SEAT Leon Cupra4 V6).
Toch heb ik ook naar een GolfV GTI gekeken voordat ik de Focus ST kocht.
Ik schrijf VW nog steeds niet bij voorbaat af.
Want ik heb ook goede ervaringen met VW, Golf2 GTI-16V, Golf3 GTI-16V en VR6.
Dat vond ik toen stuk voor stuk fijne auto's.
Alleen m'n laatste ervaring niet...
Ik kocht in 2000 een nieuwe Golf GTI.
Ook een maandagochtend auto.
Stond vaker in de werkplaats dan dat ik erin zat.
Ook nog eens een dramatische dealer...
Al met al iets langer dan een jaar gehad en 25kkm mee gereden.
Moest de tijd volmaken tot de volgende auto geleverd werd (SEAT Leon Cupra4 V6).
Toch heb ik ook naar een GolfV GTI gekeken voordat ik de Focus ST kocht.
Ik schrijf VW nog steeds niet bij voorbaat af.
Want ik heb ook goede ervaringen met VW, Golf2 GTI-16V, Golf3 GTI-16V en VR6.
Dat vond ik toen stuk voor stuk fijne auto's.
Alleen m'n laatste ervaring niet...
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Joël D., Semrush [Bot] en 4 gasten