Gaaf
Ja, ik verbaas me er af en toe wel wat over hoor. Q1 van 2015 genereerde 100% meer omzet dan Q1 2014. Als ik nu kijk wat voor bedrijven mij allemaal weten te vinden (Mediamarkt Den Bosch, Canon Nederland, grote scholengemeenschappen, buurtverenigingen, KBO Brabant etc.) dan kan ik niet anders concluderen dan dat dit concept (waar ik en een aantal van jullie toch best wat huiverig voor waren 2 jaar terug) gewoon succesvol is. Door dat soort grote jongens trek ik ineens orders binnen die de 4 cijfers beginnen te benaderen en zo duur zijn mijn spullen niet. Die orders voer ik vaak in de tussenuren die ik nu gelukkig heb stiekem uit

(sssst, niet verder vertellen) Kortom, dat belooft m.i. echt wat voor de toekomst. Vanaf komend schooljaar sowieso al een dag minder werken.
Vorig jaar sterk onderhandeld voor jaar 2, net weer goed onderhandeld over jaar 3. Ik betaal niet idioot veel fee, en de franchiser regelt echt alles betreffende de website (net kosteloos volledig vernieuwd), SEO, Adwords campagne, testen nieuwe producten etc.