Vanmiddag, stipt 13.00 voor de deur bij Macboy met de HP4, even een Pinkster rit maken samen , een HD en een BMW, waanzinnige combo al zeg ik het zelf.
De HD mooi retro met een heerlijk donker ploffende rochel, mooi de spiegels onder het stuur geplaatst, riemaandrijving, Macboy echt incognito met matzwarte helm, leren jack en een donkere zakdoek voor de mond, nou mensen, maak ruimte
Ik in het leren pak, met de motor kleuren perfecte combo, veel wit en blauw, opvallend zoals ik het graag wil zien en anderen hopelijk ook.
Zelf even stuk snelweg richting Apeldoorn, rijdt waanzinnig makkelijk, maar ook saai natuurlijk, motrrijden heeft IMHO niets met snelheid maar wel alles met wendbaarheid en sturen te maken, dat het snel kan is duidelijk, maar snel is niet altijd fun, de snelweg leert dat direct, weg van de snelweg kan niet beter verwoord worden.
Van Apeldoorn richting Teuge, langs en om het vliegveld, richting Deventer en links van de IJsel omhoog richting Zwolle, machtig mooi draaien en zwieren, wel veel volk die allemaal dat willen wat wij ook wilden, maar geef elkaar de ruimte en het gaat helemaal goed, tot aan Kampen doorgereden.
Van Kampen weer naar Zwolle, daar gesplitst en ieder zijns weeg richting huis, we zouden een uurtje gaan, het werden er toch wel wat meer, heerlijk ontspannen word ik er van, en wat is het dan toch ook machtig mooi om een rit met een motor te maken, waarbij de snelheid totaal niet van belang is, maar de vrijheid niet beter kan worden !!
TOP DAG, Ilija, THANKS !!