Het lijkt erop dat ik een achterbumper met Dynamic Trim heb gevonden in de UK, maar de slopers daaro zijn in mijn ervaring niet zo van het vlot communiceren.Tim N schreef:Skirts en achterlip nog laten spuiten om er een geheel van te krijgen?

Het lijkt erop dat ik een achterbumper met Dynamic Trim heb gevonden in de UK, maar de slopers daaro zijn in mijn ervaring niet zo van het vlot communiceren.Tim N schreef:Skirts en achterlip nog laten spuiten om er een geheel van te krijgen?
Alleen de achterbumper? De voorkant van de Dynamic Trim vind ik ook mooier dan de Heico lip die je nu hebt. Wellicht dat het beter wordt na het spuiten van de huidige skirts en achterbumper (al dan niet Dynamic Trim).MartijnGizmo schreef: Het lijkt erop dat ik een achterbumper met Dynamic Trim heb gevonden in de UK, maar de slopers daaro zijn in mijn ervaring niet zo van het vlot communiceren.
Een vriendelijke collega van Señor Emmie heeft het voor me uitgezocht, skirts zijn besteld.Tim N schreef:Kan Emmie de nummers niet vergelijken in de volvoputer?
Ik heb het laten doen ivm ander onderstel en omdat het subframe deels los was geweest voor wisselen van de koppeling. Bij de meeste standaard-auto's is alleen de sporing aan de voorkant te verstellen, dat is even kort samengevat de keuze tussen rechtsuitstabiliteit en gretig insturen, aangevuld met wat bandenslijtage. Controle en/of een kleine aanpassing kan natuurlijk nooit kwaad, maar meestal gaan mensen pas na klachten (bandenslijtage of scheef stuur) of modificaties aan het onderstel langs.Arthur schreef:@Martijn of in het algemeen: dit heb je laten doen ivm ander onderstel? Of is het ook verstandig om het eens met een standaardwagen te doen. Die van mij is zo de fabriek uitgerold, andere wielen eronder en gaan. Ik merk zelf niks, slijtage is ook gelijkmatig. Dus waarom wel of niet doen? En doe je dat "overal" of zijn er lui die hier meer kaas van hebben gegeten dan bv de plaatselijke bandenboer?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], WJ en 7 gasten