Hoi ik ben Cees
- Ar
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 18 aug 2007, 22:00
- Auto: Prius
Re: Hoi ik ben Cees
Hij is nog niet af door andere "projecten"
Laatst gewijzigd door Ar op 31 aug 2017, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- remonrace
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 18 mar 2010, 11:27
- Locatie: Amersfoort
Re: Hoi ik ben Cees
Die e-type







-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 30 aug 2012, 14:19
Re: Hoi ik ben Cees
Zo de Cobra is verkocht en wordt maandag opgehaald.
Nu opzoek naar een "nieuwe" bolide voor driving fun
Nu opzoek naar een "nieuwe" bolide voor driving fun

- Spijkerhard
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Hoi ik ben Cees
Show, welkom! Niet echt sappelen bij jullie.
Ben benieuwd wat er terug komt voor de Cobra.
Hebben jullie iets op het oog? Of wil je daar niets over kwijt?
Ben benieuwd wat er terug komt voor de Cobra.
Hebben jullie iets op het oog? Of wil je daar niets over kwijt?
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 30 aug 2012, 14:19
Re: Hoi ik ben Cees
We zijn op zoek naar een leuke lucht gekoelde 911 die we wat vaker kunnen rijden.
We zijn aan het twijfelen tussen een 3.2 Carrera (g model) of een Carrera 2 (964).
Aan de ene kant is het moderne rijden van de 964 wel fijn (stuurbekrachtiging, abs, modernere rijeigenschappen etc).
Maar aan de andere kant is het ontbreken van die zaken bij een g model juist ook weer leuk en geeft het de auto wat meer karakter.
Ik denk een kwestie van een keer ervaren.
Nu nog iemand vinden die vrijblijvend zijn 3.2 Carrera en/of zijn 964 aan een onbekende uitleend
We zijn aan het twijfelen tussen een 3.2 Carrera (g model) of een Carrera 2 (964).
Aan de ene kant is het moderne rijden van de 964 wel fijn (stuurbekrachtiging, abs, modernere rijeigenschappen etc).
Maar aan de andere kant is het ontbreken van die zaken bij een g model juist ook weer leuk en geeft het de auto wat meer karakter.
Ik denk een kwestie van een keer ervaren.
Nu nog iemand vinden die vrijblijvend zijn 3.2 Carrera en/of zijn 964 aan een onbekende uitleend

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Hoi ik ben Cees
dat G? model is wel wat puurder en prijzen gaan nog wel wat omhoog.
qua motor niet echt powerful, maar verder wel leuk, misschien 1 nemen met een 3.6 motor
of 1 van 40 jaar oud, scheelt weer belastingen en 1975/1976 begint ook net dat gedeeltelijk verzinken dacht ik en vanaf 80 oid?? helemaal of in elk geval nog beter (weet die jaren niet meer...vergeten grrr)
of euh, jongere maar oudere looks, zoiets met 300 pk...kost wel wat maar wel leuk
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... 1_c01_4201#" onclick="window.open(this.href);return false;



qua motor niet echt powerful, maar verder wel leuk, misschien 1 nemen met een 3.6 motor

of 1 van 40 jaar oud, scheelt weer belastingen en 1975/1976 begint ook net dat gedeeltelijk verzinken dacht ik en vanaf 80 oid?? helemaal of in elk geval nog beter (weet die jaren niet meer...vergeten grrr)
of euh, jongere maar oudere looks, zoiets met 300 pk...kost wel wat maar wel leuk
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... 1_c01_4201#" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 30 aug 2012, 14:19
Re: Hoi ik ben Cees
Eigenlijk gaan alle lucht gekoelde wel in prijs omhoog.
De Europese 3.2 zou 231 pk moeten doen en doen soms ook meer
https://www.youtube.com/watch?v=HHJYppk ... 1&index=98" onclick="window.open(this.href);return false;
Totaal verzinken kwam ergens in de begin jaren 80 dacht ik maar daar moet je je ook niet blind op staren ook verzinkte auto's kunnen roesten.
Een andere eis aan de auto is dat die waardevast moet zijn en verkoopbaar moet zijn.
Ondanks dat die 964 die je liet ziet ontzettend tof is, is het maar de vraag of die backdate wel echt die 20k extra waard is...
De Porsches van http://www.longhoods.nl/collectie/" onclick="window.open(this.href);return false; zijn trouwens ook heel erg tof maar waarschijnlijk te prijzig.
De Europese 3.2 zou 231 pk moeten doen en doen soms ook meer

Totaal verzinken kwam ergens in de begin jaren 80 dacht ik maar daar moet je je ook niet blind op staren ook verzinkte auto's kunnen roesten.
Een andere eis aan de auto is dat die waardevast moet zijn en verkoopbaar moet zijn.
Ondanks dat die 964 die je liet ziet ontzettend tof is, is het maar de vraag of die backdate wel echt die 20k extra waard is...
De Porsches van http://www.longhoods.nl/collectie/" onclick="window.open(this.href);return false; zijn trouwens ook heel erg tof maar waarschijnlijk te prijzig.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Hoi ik ben Cees
mooi spul daar
(eneuh dat is een mooie plus in vermogen)
het 'gekke' is dat sommige replica of look alike porsches (dus op basis van gewone) dat ze daar heel veel geld voor vragen.
wellicht komt dat ook mede doordat bv een originele van zeg een St of RS of RSR iets van 5 ton kost (of meer tegenwoordig) en dat ze dan zo een ton of meer betalen voor een leuke 'replica'
De prijzen van zulks goed is dus ook vrij hoog en schijnbaar zijn er liefhebbers voor, als jij dan een aardige replica hebt waar je zeg 60k voor betaalde en bv sommige in de markt rond de ton of meer zitten, dan hoef je je daar niet zo'n zorgen om te maken lijkt me
helaas zijn de nog goede originele van de luchtgekoelde exemplaren met bv lage kmst ook aardig aan het stijgen in prijs, wel leuk spul, maar had je bewijze van 10 jaar geleden een paar van moeten in slaan

het 'gekke' is dat sommige replica of look alike porsches (dus op basis van gewone) dat ze daar heel veel geld voor vragen.
wellicht komt dat ook mede doordat bv een originele van zeg een St of RS of RSR iets van 5 ton kost (of meer tegenwoordig) en dat ze dan zo een ton of meer betalen voor een leuke 'replica'
De prijzen van zulks goed is dus ook vrij hoog en schijnbaar zijn er liefhebbers voor, als jij dan een aardige replica hebt waar je zeg 60k voor betaalde en bv sommige in de markt rond de ton of meer zitten, dan hoef je je daar niet zo'n zorgen om te maken lijkt me

helaas zijn de nog goede originele van de luchtgekoelde exemplaren met bv lage kmst ook aardig aan het stijgen in prijs, wel leuk spul, maar had je bewijze van 10 jaar geleden een paar van moeten in slaan

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten