BMW Z4 3.0i Grijs 2003
-
BMW Z4 3.0i Grijs 2003
Voor een vriend geplaatst omdat ik weet dat het een keurige auto is. Als je naar een Z4 aan het kijken bent is deze echt de moeite waard.
BMW Z4 3.0i Grijs
125.000 km
3e eigenaar
BMW dealer onderhouden (aantoonbaar. Stuurhuis is vervangen, etc. )
Originele lederen BMW sportstoelen
Remschijven en remblokken onlangs vervangen
Banden in goede staat (Pirelli zero nero GT)
Eisenmann sport demper
Bilstein schokbrekers en Eibach veren
€ 13.950
Prijs is exclusief hardtop.
Hardtop is € 1.350
bel 06-46321809
mail: etiennevdende@gmail.com
BMW Z4 3.0i Grijs
125.000 km
3e eigenaar
BMW dealer onderhouden (aantoonbaar. Stuurhuis is vervangen, etc. )
Originele lederen BMW sportstoelen
Remschijven en remblokken onlangs vervangen
Banden in goede staat (Pirelli zero nero GT)
Eisenmann sport demper
Bilstein schokbrekers en Eibach veren
€ 13.950
Prijs is exclusief hardtop.
Hardtop is € 1.350
bel 06-46321809
mail: etiennevdende@gmail.com
- Macboy
Re: BMW Z4 3.0i Grijs 2003
Wel eens open mee gereden ?
-
Ja. En de kap is in nette conditie.
Fotos zijn gemaakt op een mooie koudere dag. Hardtop zit er nu uiteraard niet op.
Altijd geparkeerd met cabrio dak dicht ivm stretch etc. Hardtop enkel in de winter.
Afvoer draines allemaal netjes schoon etc.
Eigenaar is niet uitgekeken op de auto maar bezig met bedrijf op te zetten, juiste prioriteiten dus.
Fotos zijn gemaakt op een mooie koudere dag. Hardtop zit er nu uiteraard niet op.
Altijd geparkeerd met cabrio dak dicht ivm stretch etc. Hardtop enkel in de winter.
Afvoer draines allemaal netjes schoon etc.
Eigenaar is niet uitgekeken op de auto maar bezig met bedrijf op te zetten, juiste prioriteiten dus.
-
Ik heb Etienne vorige week toevallig al gebeld over deze auto. Kwam door de telefoon op mij over als een BMW liefhebber. 

-
Yups. Meegekregen van zn pa en ook mij besmet. Vorige week zelf een e60 gekocht, mede dankzij hun en bij de dealer waar deze auto ook onderhouden is.
Small world.
Small world.
- WJ
Omhoog met dat budget.Macboy schreef:Wel eens open mee gereden ?

-
Jammer dat we het qua prijs nog niet eens waren anders had ik nu weer een Zedje erbij. 

-
Etienne vertelde me vorige week dat hij geruime tijd met iemand aan de telefoon had gezeten. Als jij diegene was uit, dat bod had ik ook niet geaccepteerd in Etienne zijn positie, hoewel je handelwijze/bod wel is zoals ik het ook had gedaan. Sterker nog, zo heb ik de e60 gekocht 
Maar snap Etienne ook, auto is goed en als de auto er nog een jaar staat is ook niet direct een ramp, uiteindelijk staat de auto wel te koop en is een ieder vrij om onderhandelingen te starten
kopen en verkopen is een leuk spel 

Maar snap Etienne ook, auto is goed en als de auto er nog een jaar staat is ook niet direct een ramp, uiteindelijk staat de auto wel te koop en is een ieder vrij om onderhandelingen te starten

-
Dat was ik waarschijnlijk. Zodoende ook dat ik zei dat hij op mij over kwam als een liefhebber.
Ik heb mijn 2.5 een half jaar geleden voor 9 verkocht meen ik. Wil niet ineens een berg meer gaan betalen voor een vergelijkbaar exemplaar omdat hij een 3.0 heeft.
Het is ook geen moeten. Ik zoek altijd weer wat nieuws en heb nu m'n zinnen gezet op o.a. een Roadster voor de komende maanden. Een 987S geniet mijn voorkeur maar een Z4 heeft gewoon een hele leuke prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik heb mijn 2.5 een half jaar geleden voor 9 verkocht meen ik. Wil niet ineens een berg meer gaan betalen voor een vergelijkbaar exemplaar omdat hij een 3.0 heeft.
Het is ook geen moeten. Ik zoek altijd weer wat nieuws en heb nu m'n zinnen gezet op o.a. een Roadster voor de komende maanden. Een 987S geniet mijn voorkeur maar een Z4 heeft gewoon een hele leuke prijs/kwaliteitsverhouding.
- Macboy
Z4 is idd nog veel gaver vind ik. Prijzen doen het wel erg goed van die dingen. Zakken amper !
- Knot
Je dacht dat je hem voor 12 mee kreeg zonder hardtop?THE MUD schreef:Jammer dat we het qua prijs nog niet eens waren anders had ik nu weer een Zedje erbij.

Mooi ding, wel 12 jaar oud en ik vind m wat aan de lage kant... eisenmann wil mooi meegenomen.
Wellicht wat voor mij, als het geen E89 wordt maar ook ik vind m aan de dure kant.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zonder er een verkoopprijs topic van te maken
Ik dacht ook meteen; wat een berg geld. Ga je echter kijken naar een 987S waar Mud het over heeft, die gaan voor bijna (afhankelijk van km's) 2x zoveel. En zijn vanaf 2 jaar nieuwer (2005). Ik heb de mijne nu 2 jaar en zie dat het zakken nog niet hard gaat, gelukkig. Maar ben niet van plan om hem te verkopen, ding heeft net 40kkm gedraaid en verkeert in topconditie/staat 
Maar een Z4 doet er volgens mij nauwelijks voor onder, qua prestaties? Mooie kar!

Maar een Z4 doet er volgens mij nauwelijks voor onder, qua prestaties? Mooie kar!
-
Ow prijs discussie is altijd prima hoor
bedoel op dit forum kent men de prijzen bijzonder goed, het is geen marktplaats.nl
Er zit zeker wel wat ruimte in maar verwacht geen 9k of 12k met hardtop.
Auto heeft overigens de Eibach b12 kit volgens mij? Ken dat spul allemaal niet. Set van rond de 900 euro?
Met spacers voor en achter, dus misschien dat het daarom helemaal laag lijkt omdat de wielkasten wat opgevuld zijn. Maar goed dat de fotos niet zijn gemaakt op een grasveldje
Originele schokdempers zijn voorhanden meen ik.

Er zit zeker wel wat ruimte in maar verwacht geen 9k of 12k met hardtop.
Auto heeft overigens de Eibach b12 kit volgens mij? Ken dat spul allemaal niet. Set van rond de 900 euro?
Met spacers voor en achter, dus misschien dat het daarom helemaal laag lijkt omdat de wielkasten wat opgevuld zijn. Maar goed dat de fotos niet zijn gemaakt op een grasveldje

Originele schokdempers zijn voorhanden meen ik.
- Arthur

Emiel schreef:Met spacers voor en achter, dus misschien dat het daarom helemaal laag lijkt omdat de wielkasten wat opgevuld zijn. Maar goed dat de fotos niet zijn gemaakt op een grasveldje
- Martin van der Zwaard
Mooie auto!
Maar wat ik me dan afvraag, waarom aanbieden voor een prijs zonder hardtop?
Die hoort toch gewoon bij de auto lijkt mij.
Maar wat ik me dan afvraag, waarom aanbieden voor een prijs zonder hardtop?
Die hoort toch gewoon bij de auto lijkt mij.
- Arthur
Vind ik niet zo heel raar maar ik zou de hardtop wel buiten de ad laten en los verkopen. En/of aanbieden als er een serieuze koper komt. Ik zou de hardtop er bv niet bij hoeven hebben. Maar nu "zit hij je misschien in de weg" omdat mensen hem erbij willen bedingen, bv. En op foto's zit hij erop en vervolgens lees je een meerprijs.
-
Persoonlijk zou ik het ook anders gedaan hebben, ieder het zijne
Ik ben maar de loopjongen in dit geval

Ik ben maar de loopjongen in dit geval

-
Ik had meen ik 11 geboden zonder hardtop en zonder inruil.
Deze stond (net verkocht) vlakbij mij te koop voor 16. Heb dat exemplaar in het eggie gezien (kwam hem bij toeval tegen toen hij de advertentie foto's maakte) en het was echt een beauty met leuke extra's in mijn droomkleur + aantal leuke mods. Ik vind het verschil tussen 16 en 14 dan wel errug klein zeg maar. Let ook op de km's.
http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/ ... ntry358552" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf geen belang bij een hardtop:
- Die softtops zijn tegenwoordig dik zat
- Hardtop ligt alleen maar in de weg
- In je eentje kun je ze niet (de-)monteren
- Ik ben zo'n hufter die ook in de winter open rijdt
- He een zonnestraaltje...hmz waar laat ik nu die hardtop die er op zit???
Sowieso 5000,- meer betalen t.o.v. mijn vorige Z4 een halfjaar geleden omdat er een 3.0 ipv 2.5 in ligt gaat me persoonlijk te ver.
Ps: Ik probeer noch de aangeboden Z4 noch je vriend af te zeiken/kraken maar licht gewoon mijn beredenering toe. Je vriend kwam als een liefhebber en kundig over en wist de zwakke plekken van een Z4 die bij zijn exemplaar ook reeds aangepakt zouden zijn.
Deze stond (net verkocht) vlakbij mij te koop voor 16. Heb dat exemplaar in het eggie gezien (kwam hem bij toeval tegen toen hij de advertentie foto's maakte) en het was echt een beauty met leuke extra's in mijn droomkleur + aantal leuke mods. Ik vind het verschil tussen 16 en 14 dan wel errug klein zeg maar. Let ook op de km's.
http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/ ... ntry358552" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf geen belang bij een hardtop:
- Die softtops zijn tegenwoordig dik zat
- Hardtop ligt alleen maar in de weg
- In je eentje kun je ze niet (de-)monteren
- Ik ben zo'n hufter die ook in de winter open rijdt
- He een zonnestraaltje...hmz waar laat ik nu die hardtop die er op zit???
Sowieso 5000,- meer betalen t.o.v. mijn vorige Z4 een halfjaar geleden omdat er een 3.0 ipv 2.5 in ligt gaat me persoonlijk te ver.
Ps: Ik probeer noch de aangeboden Z4 noch je vriend af te zeiken/kraken maar licht gewoon mijn beredenering toe. Je vriend kwam als een liefhebber en kundig over en wist de zwakke plekken van een Z4 die bij zijn exemplaar ook reeds aangepakt zouden zijn.

-
Ik zie het allemaal niet als negatief hoor, iedereen staat er op bepaalde manier in.
Ik zelf vind hardtop wel fijn, vond ik ook op de Elise destijds. Geeft in de winter net wat meer comfort qua warmte en geluid en onder de 15 graden rij ik niet meer open. Maargoed ik ben ook niet echt een cabrio fan, ik ben blijer met een simpel zonnedakje, had er de e60 bijna voor laten staan zelfs.
Sowieso ben ik enkel een liefhebber van spartaanse dingen op wielen, rest is noodzakelijk kwaad van a naar b. Vond zijn Z4 wel erg fijn rijden, maar met teveel sportschool is die mij te krap icm 1,91
Ik zelf vind hardtop wel fijn, vond ik ook op de Elise destijds. Geeft in de winter net wat meer comfort qua warmte en geluid en onder de 15 graden rij ik niet meer open. Maargoed ik ben ook niet echt een cabrio fan, ik ben blijer met een simpel zonnedakje, had er de e60 bijna voor laten staan zelfs.
Sowieso ben ik enkel een liefhebber van spartaanse dingen op wielen, rest is noodzakelijk kwaad van a naar b. Vond zijn Z4 wel erg fijn rijden, maar met teveel sportschool is die mij te krap icm 1,91
- Macboy
Daarom mensen de keus geven. Zou zelf ook nooit een hardtop willen, dus ex hardtop prijs lijkt me juist heel slim. Als iemand hardtop erbij wil, kan ie altijd erom vragen en anders los verkopen.
Heb zelf hardtop dan weer nooit begrepen (vandaar ook mijn sneer). Koop dan een coupe.
Heb zelf hardtop dan weer nooit begrepen (vandaar ook mijn sneer). Koop dan een coupe.
-
Ik vind een hardtop ook overbodig, rij al jaren diverse roadsters met softtop. Bij een Elise snap ik het wel, maar (zover ik kan herinneren) is dat veel minder geïsoleerd, en de verwarming heeft er daar sowieso al moeite mee in de winter.
Het dak van een Z4 is keurig afgewerkt, geen last van warmteverlies en ook geluidsisolatie is prima.
Het dak van een Z4 is keurig afgewerkt, geen last van warmteverlies en ook geluidsisolatie is prima.