Tja. Heb 't nu een weekje gespeeld toch wel een uur of 10 met elkaar. Veel dingen geprobeerd getest, gezocht op fora.Etc etc.
Die FFB tweak is niet zo goed als ik dacht toen ik 'm er weer afhaalde gisteren om te kijken waar 't verschil zat.
De tweak geeft bij nagenoeg alle auto's een soort verende zwieber kracht naar de middenstand van het stuur, dat is niet lekker tov de stock FFB. Hoe ik dat moet veranderen, ik weet 't niet.
En de Ford MkIV heeft naar mijn idee een lekker weggedrag , voor wat het is, sound looks alles.
1M nogmaals is 'gewoon goed' maar wel met setup verandering en FFB verandering, zo ook BMW M1. andere setups dus.
De looks/graphics maken 'veel goed', maar ik reed vanmorgen weer Assetto Corsa, E30 DTM Norschleife Endurance op een green surface en 'n mooie setup en dat is 't dan écht wel qua 'echt rijden', physics en FFB.
Die feel haalt men nooit in pCars.
Dus best wel teveel arcadeachtigheid, teveel geneuzel qua menu en kiezen en de volgende keer als je 'm opstart staat alles bijna weer geresete(autokeuze, kleur van de auto, HUD zonder achteruitkijkspiegel)
pCars is gemaakt voor merendeels consolepubliek, merk ik ook op die fora van hun.
De prachtige looks en de fun in de 1M en GT40 ten spijt is dit 't allemaal net niet gewoon(als simrijder)
Assetto Corsa en Kunos Simulazioni: Diepe buiging. Het echte werk.