Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- MParallel
- Auto: BMW
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Mooi verhaal en foto's.
Ik vond de GHDD al poepdruk, maar dit is nog vele malen erger. Pff
Ik vond de GHDD al poepdruk, maar dit is nog vele malen erger. Pff
- GTRene

wel mooi om te zien, niet mooi om tussen te rijden/staan, beetje to crowded, als je snel weg wil oid kan je het wel schudden.
- witje
Het wordt zondag. In de ochtend een paar rondjes draaien, dan kijken langs de baan en als het tegen 15:00 weer rustig is nog effe wat rijdenMichel Huisman schreef:Allebei natuurlijk, doe ik ook

- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Gisteren was weer extreem druk. Vandaag heerlijk rustig. Om 15uur brak de zon door en lekker kunnen rijden. Wat een verschil met gisteren!
- martll
Mooie 2 dagen gehad op en rond de Ring. Heerlijk genoten, weinig last van de drukte gehad. Ik vond dat ze dit jaar de schadebakken snel van de Ring haalden zodat het niet een 10 minuten rijden, 3 uur wachten sessie werd.
- Macboy
Was vanmorgen ook op de Ring toevallig (even weekendje Eifel).
Nog nooit zo rustig gezien op de parkplatz en op de baan zelf ! Mooi rustig rondje in de regen kunnen rijden. Na 15 uur werd het droog en vanaf slaapplek toch maar teruggereden voor nog een rondje maar dan op droog. Ging heerlijk !
Nog nooit zo rustig gezien op de parkplatz en op de baan zelf ! Mooi rustig rondje in de regen kunnen rijden. Na 15 uur werd het droog en vanaf slaapplek toch maar teruggereden voor nog een rondje maar dan op droog. Ging heerlijk !
- witje
Mooie dag, om half 6 vanochtend weggereden om de auto op te pikken. Lekker doorrijden en om 9:00 bij de ingang van de Nordschleife. Het was tot 11 uur erg rustig en we konden daarom mooie rondjes doen. Het asfalt lag er droog bij 
Zat op een gegeven moment vanaf Hochenrain achter een BMW welke zich dusdanig naar beneden stortte dat de achterkant alle kanten op vloog. Was echt niet om aan te zien, jammer dat de camera niet liep. Later (tegen 14:00) was de baan afgesloten omdat hij de vangrail had gepakt. Iemand deze gast ook zien rijden?

Zat op een gegeven moment vanaf Hochenrain achter een BMW welke zich dusdanig naar beneden stortte dat de achterkant alle kanten op vloog. Was echt niet om aan te zien, jammer dat de camera niet liep. Later (tegen 14:00) was de baan afgesloten omdat hij de vangrail had gepakt. Iemand deze gast ook zien rijden?
-
OnlineMiesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Hochenrain ?
Ik was er pas rond 12:00, eerst zelf wat gereden en daarna foto's gemaakt. Ik heb je niet meer gezien helaas.

Ik was er pas rond 12:00, eerst zelf wat gereden en daarna foto's gemaakt. Ik heb je niet meer gezien helaas.
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Ik heb die M3 E92 ook gezien. Ook toen ie op de ambulance stond, linkerkant was beschadigd, niet extreem, maar was niet meer rijdbaar.
- witje
Dat is wat 350 km heen, 250 km Eifel en 350 km terug met je hersenen doetMichel Huisman schreef:Hochenrain ?![]()

- Alexander
lol @ witje
Ik was er alleen vandaag. Vroeg begonnen en tussen de sluitingen uiteindelijk nog 23 rondjes kunnen doen.
Ja, het kan nog rustig zijn:
MX5je deed het prima
Ik was er alleen vandaag. Vroeg begonnen en tussen de sluitingen uiteindelijk nog 23 rondjes kunnen doen.
Ja, het kan nog rustig zijn:
MX5je deed het prima

- Marius
Ging heel mooi Alex, je had er goed het tempo in!
- Alexander
dank je!
Altijd fijn om achter jou te rijden en te genieten van de rookwolken
Altijd fijn om achter jou te rijden en te genieten van de rookwolken

- Gijs.
Afgelopen zaterdag m'n eerste rondje onder de 10 minuten gereden met de Rallye

-
OnlineMiesjel
WAAROM SCHREEUWEN JULLIE ZOGijs. schreef:Afgelopen zaterdag m'n eerste rondje onder de 10 minuten gereden met de Rallye![]()

Je auto lijkt vreselijk stug, is dat ook zo ?
- Gijs.
Hahaha, hij maakt een beetje veel herrie. Ja is ook zo. Hangt een schroefset onder. Op de terugweg is de verbreder linksvoor er af gevallen bij 210 op de Autobahn, die vond de trillingen niet zo leuk meer hahaMichel Huisman schreef:WAAROM SCHREEUWEN JULLIE ZOGijs. schreef:Afgelopen zaterdag m'n eerste rondje onder de 10 minuten gereden met de Rallye![]()
![]()
Je auto lijkt vreselijk stug, is dat ook zo ?

- witje
Het is bijna 1 mei, dan zouden die zogenaamde nieuwe prijzen van start gaan.
Niemand iets gehoord?
Zal waarschijnlijk zondag effe een extra 25 rondenkaart scoren. Hopelijk een goede keus...
Niemand iets gehoord?
Zal waarschijnlijk zondag effe een extra 25 rondenkaart scoren. Hopelijk een goede keus...
-
OnlineMiesjel
Alleen maar geruchten gehoord tot nu toe.. vandaag was op het duitse forum te lezen dat de huidige prijzen misschien tot 2018 geldig blijven.. we zien wel.
- witje
De losse kaarten die je tot 1 mei aanschaft zijn dan tot 2018 geldig. De rondjes na 1 mei koopt zouden volgens geruchten in het weekend 33 Euro gaan kosten
-
OnlineEmielS60
Gisteren voor het eerst in 2 jaar een aantal rondes gereden. Weer was goed, op de baan was rustig.
Echt genieten, ik heb dit toch wel gemist zeg maar.
Tijdens het eerste rondje de 250000km mijlpaal gehaald, torretje doet het nog net zo fijn als een ton geleden.
link naar YouTube (HD)
Echt genieten, ik heb dit toch wel gemist zeg maar.

Tijdens het eerste rondje de 250000km mijlpaal gehaald, torretje doet het nog net zo fijn als een ton geleden.
link naar YouTube (HD)
- Paskal
- Auto: meerdere
Heb je uiteraard wel voorbij zien komen met de rode Volvo
. Ik was onderweg in de X5.
Ik was gisteren dus ook weer eens op de Ring. Weliswaar zonder Clio, maar ik heb me weer prima vermaakt met o.a. passagiersrondjes in de snelste Clio op de Ring. Ben best wel wat gewend maar wat ging dat hard
Zoals gebruikelijk heb ik daarvan een verslagje gemaakt wat je hier terug kunt vinden.

Ik was gisteren dus ook weer eens op de Ring. Weliswaar zonder Clio, maar ik heb me weer prima vermaakt met o.a. passagiersrondjes in de snelste Clio op de Ring. Ben best wel wat gewend maar wat ging dat hard

Zoals gebruikelijk heb ik daarvan een verslagje gemaakt wat je hier terug kunt vinden.
-
OnlineEmielS60
Ah, ik had al zo'n vermoeden, dat was mijn eerste ronde, toen de streckensicherung druk aan het overleggen waren bij T13 ipv met geel te zwaaien.
Die Clio heb ik een paar keer door Breidscheid zien gaan, bochtensnelheid was belachelijk!

Die Clio heb ik een paar keer door Breidscheid zien gaan, bochtensnelheid was belachelijk!

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik heb zondag ook een rondje gedaan met de AMG. Redelijk rustig aan gereden, zo goed ken ik de baan nou ook weer niet. 

-
OnlineMiesjel
Vanaf +/- 3:35 in beeld ?Joël D. schreef:Ik heb zondag ook een rondje gedaan met de AMG. Redelijk rustig aan gereden, zo goed ken ik de baan nou ook weer niet.
https://www.youtube.com/watch?v=Hbj3zFrmSyQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ja, daar reed mijn broertje.....