Ben zelf veel Scrubs aan het kijken. Geniale humor.
Verder Prison Break, Jericho, Lost en jawel, E.R.

Waar zijn ze in Nederland nu met 24?Joep schreef:Prisonbreak, hmm niet meer de kracht die het in het begin had IMO.
24; Feck wat is dat toch gvd goed!! Neem afgelopen zondag, wat een wereld uitzending. Je 'hunkert' meteen naar de volgende aflevering... 8)
Kijk ook regelmatig CSI. De gouwe ouwe die er nu weer op zijn;
-Allo Allo. Ik vind het grappig![]()
-The A-Team
Joep
PS Serie Top Gear slaan we natuurlijk ook nooit over 8)
Ben je ook een vetzak met een enorm lekker wijf Kees ??Flatline schreef:zekers!
Scrubs, erg leuk inderdaad.
Lost, beetje erg verslavend.
Prison Break, wil wel, maar geen tijd lijkt me wel gaaf
24, Tja super gewoon
King of Queens, lekker droge humor en doet mij aan me eigen relatie denkenleuk voor tijdens het eten
dat laatste klopt wel, maar dat eerste niet.. Alhoewel ZOOO dik ben ik nu ook weer niet, maar ik doe mijn best...Sander Spoolder schreef:Ben je ook een vetzak met een enorm lekker wijf Kees ??Flatline schreef:zekers!
Scrubs, erg leuk inderdaad.
Lost, beetje erg verslavend.
Prison Break, wil wel, maar geen tijd lijkt me wel gaaf
24, Tja super gewoon
King of Queens, lekker droge humor en doet mij aan me eigen relatie denkenleuk voor tijdens het eten
![]()
Leuke serie idd
Serie is geloof ik 6 (Met Fayed, Assad etc.) aflevering 5/6.Roman schreef:Waar zijn ze in Nederland nu met 24?Joep schreef:Prisonbreak, hmm niet meer de kracht die het in het begin had IMO.
24; Feck wat is dat toch gvd goed!! Neem afgelopen zondag, wat een wereld uitzending. Je 'hunkert' meteen naar de volgende aflevering... 8)
Kijk ook regelmatig CSI. De gouwe ouwe die er nu weer op zijn;
-Allo Allo. Ik vind het grappig![]()
-The A-Team
Joep
PS Serie Top Gear slaan we natuurlijk ook nooit over 8)
Heb net de laatste aflevering (dubbele) van seizoen 6 gezien en echt serious 8)
Prison Break werd op het laatst inderdaad vervelend. Maar dankzij de laatste aflevering wacht ik nu op seizoen 3. Klote cliffhangers ook altijd.
Jij hebt OF teveel vrije tijd OF je moet echt een hobby gaan zoekenPescatore schreef:Naast de al genoemde verplichte nrs (House, Prison Break, JAG, Soprano's, Ateam) mogen niet op je rijtje ontbreken:
Nip / Tuck, geweldige serie over een tweetal plastisch chirurgen
NCIS
Tatort
Soko Kitzbühel
Family guy
American dad
Southpark
En last but not least, 'Van jonge leu en oale grond'. Deze serie (met Herman Finkers) ben ik destijds gaan kijken om een beetje kennis te maken met het Twentse.Nu ook op de publieke omroep!
Medium werd meestal ook nog ff meegenomen (voor House) idd. En als ik eraan dacht keek ik Bones ook.Arthur schreef:Veel.
Alle CSi's
24
ER
House
Bones
Medium
Indien mogelijk, anders neem ik het op en kijk er een stel achter elkaar als ik wel tijd heb.
Is ook wel leuk btw, laatst alle afleveringen tot nu toe van 24 gekeken (4?).
Jammer dat ik nu weer moet wachten.
Haha ik studeer nog en het wetenschappelijk onderwijs biedt een hoop ruimte voor 'zelfontplooiing'Flatline schreef:Jij hebt OF teveel vrije tijd OF je moet echt een hobby gaan zoekenPescatore schreef:Naast de al genoemde verplichte nrs (House, Prison Break, JAG, Soprano's, Ateam) mogen niet op je rijtje ontbreken:
Nip / Tuck, geweldige serie over een tweetal plastisch chirurgen
NCIS
Tatort
Soko Kitzbühel
Family guy
American dad
Southpark
En last but not least, 'Van jonge leu en oale grond'. Deze serie (met Herman Finkers) ben ik destijds gaan kijken om een beetje kennis te maken met het Twentse.Nu ook op de publieke omroep!
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Gert-jan, Majestic-12 [Bot], Martijn M, MartijnGizmo, Miesjel, Peter-Paul, Richardt., SAH en 10 gasten